مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
طراحی مدل انتظارات مشتریان ایرانی در راستای رشد و توسعه پلتفرم با رویکرد شبیه سازی عامل بنیان(مطالعه موردی: اینستاگرام)

رضا عامری سیاهویی؛ مصطفی کاظمی؛ امید سلیمانی فرد؛ علیرضا پویا

دوره 10، شماره 38 ، دی 1400، ، صفحه 201-236

https://doi.org/10.22054/ims.2021.60279.1946

چکیده
  یکی از با اهمیت ترین عوامل اثرگذار در درک رفتار مشتریان، شناسایی انتظارات آنها می باشد. به همین منظور این پژوهش در راستای طراحی مدل انتظارات مشتریان پلتفرم با رویکرد شبیه سازی عامل بنیان می باشد. که در ابتدا از مصاحبه نیمه ساختار یافته برای یافتن انتظارات خدمت دهندگان و خدمت گیرندگان استفاده گردید. در ادامه رویه، برای خوشه بندی خودکار ...  بیشتر