دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1398)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1396)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1392)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
نویسنده = حمیدرضا یزدانی
تعداد مقالات: 4
فرا تحلیل مطالعات خرید آنلاین؛ بررسی و ترکیب نتایج تحقیقات انجامشده در زمینه خرید آنلاین
دوره 9، شماره 33 ، آذر 1399، ، صفحه 101-142
چکیده
خرید جزء ذاتی زندگی روزمره افراد است. با توجه به رشد سریع فناوری اینترنت، رفتار خرید مشتریان تغییر یافته است؛ و اینترنت فضایی عمومی را به وجود آورده است که افراد در آن محیط با دیگران ارتباط برقرار میکنند، عملیات بانکی خود را انجام میدهند و خرید میکنند که عوامل متعددی بر نیت خرید افراد تأثیر دارد. هدف اصلی این پژوهش، شناسایی ... بیشترمدل آمادگی تغییر سازمانی جهت پیادهسازی فرآیندهای کسبوکار
دوره 7، شماره 25 ، مهر 1397، ، صفحه 85-118
چکیده
اغلب سازمانها در محیطی کار میکنند که در آن، کسبوکار موردنظر در معرض تغییرات اجتنابناپذیر است؛ بنابراین سازمانها بهمنظور حفظ مزیت رقابتی مستلزم هستند که فرایندهای کسبوکار خود را بهطور مداوم با تغییرات موردنظر وفق دهند. ماهیت مخاطره انگیز مدیریت فرایند کسبوکار یک بررسی دقیق از عوامل کلیدی و شکست را ایجاب میکند. ازاینرو ... بیشترعوامل مؤثر سازمانی (زمینه ا ی) بر ارزیابی سیستم های اطلاعات
دوره 5، شماره 18 ، بهمن 1395، ، صفحه 51-72
چکیده
در موارد زیادی مشاهده میشود که سازمانها سرمایهگذاریهای هنگفتی در بخش فناوریهای اطلاعات انجام میدهند و بعد از مدتی این سیستمها بلااستفاده قرار میگیرد یا کارایی و اثربخشی لازم را ندارند. در این راستا ضرورت دارد ارزیابی کاملی از میزان موفقیت این سرمایهگذاریها انجام گیرد. هدف اصلی این پژوهش ارزیابی سیستم اطلاعات ... بیشترتاثیر فرآیندهای یادگیری سازمانی بر کیفیت داده های مدیریت روابط با مشتری (CRM) و عملکرد سازمان
دوره 5، شماره 17 ، آذر 1395، ، صفحه 123-146