مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
فرا تحلیل مطالعات خرید آنلاین؛ بررسی و ترکیب نتایج تحقیقات انجام‌شده در زمینه خرید آنلاین

فاطمه محمدی؛ حمید رضا یزدانی؛ مرضیه ادیب زاده

دوره 9، شماره 33 ، آذر 1399، ، صفحه 101-142

https://doi.org/10.22054/IMS.2020.47090.1606

چکیده
  خرید جزء ذاتی زندگی روزمره افراد است. با توجه به رشد سریع فناوری اینترنت، رفتار خرید مشتریان تغییر یافته است؛ و اینترنت فضایی عمومی را به وجود آورده است که افراد در آن محیط با دیگران ارتباط برقرار می­کنند، عملیات بانکی خود را انجام می­دهند و خرید می­کنند که عوامل متعددی بر نیت خرید افراد تأثیر دارد. هدف اصلی این پژوهش، شناسایی ...  بیشتر

مدل آمادگی تغییر سازمانی جهت پیاده‌سازی فرآیندهای کسب‌وکار

حمیدرضا یزدانی؛ نیلوفر جلالی؛ بهرام مؤذنی

دوره 7، شماره 25 ، مهر 1397، ، صفحه 85-118

https://doi.org/10.22054/ims.2018.9741

چکیده
  اغلب سازمان‌ها در محیطی کار می‌کنند که در آن، کسب‌و‌کار موردنظر در معرض تغییرات اجتناب‌ناپذیر است؛ بنابراین سازمان‌ها به‌منظور حفظ مزیت رقابتی مستلزم هستند که فرایندهای کسب‌وکار خود را به‌طور مداوم با تغییرات موردنظر وفق دهند. ماهیت مخاطره انگیز مدیریت فرایند کسب‌وکار یک بررسی دقیق از عوامل کلیدی و شکست را ایجاب می‌کند. ازاین‌رو ...  بیشتر

عوامل مؤثر سازمانی (زمینه ا ی) بر ارزیابی سیستم های اطلاعات

حسین بنجویی؛ حمیدرضا یزدانی؛ عباس ابراهیمی

دوره 5، شماره 18 ، بهمن 1395، ، صفحه 51-72

https://doi.org/10.22054/ims.2017.7010

چکیده
  در موارد زیادی مشاهده می‌شود که سازمان‌ها سرمایه‌گذاری­های هنگفتی در بخش فناوری‌های اطلاعات انجام می‌دهند و بعد از مدتی این سیستم‌ها بلااستفاده قرار می­گیرد یا کارایی و اثربخشی لازم را ندارند. در این راستا ضرورت دارد ارزیابی کاملی از میزان موفقیت این سرمایه‌گذاری­ها انجام گیرد. هدف اصلی این پژوهش ارزیابی سیستم اطلاعات ...  بیشتر