مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
پیش‌بینی میزان پذیرش خدمات جدید در بین کاربران اپراتورهای تلفن همراه

سودابه نامدار زنگنه؛ آرزو قهقایی؛ فروزان ناصری

دوره 4، شماره 15 ، اردیبهشت 1395، ، صفحه 1-28

https://doi.org/10.22054/ims.2016.6854

چکیده
    گسترش روزافزون خدمات ارتباطات راه دور به‌ویژه خدمات ارائه‌شده توسط اپراتورهای تلفن همراه و افزایش رقابت، آن‌ها را به ارائه خدمات جدید و متنوع ترغیب کرده است. اپراتورها سعی می‌کنند با ارائه کیفیت و قیمت مناسب به‌عنوان عوامل مؤثر بر رضایت کاربران، علاوه بر حفظ کاربران خدمات فعلی، آن‌ها را برای پذیرش و استفاده از نوآوری‌های ...  بیشتر