مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
شناسایی شاخص های مدیریت محتوای دیجیتال با هدف افزایش درگیری کاربران فضای مجازی با رویکرد فراترکیب

محمد صالح ترکستانی؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ ایمان رئیسی وانانی؛ فاطمه گلشنی

دوره 10، شماره 40 ، تیر 1401، ، صفحه 167-200

https://doi.org/10.22054/ims.2022.63158.2041

چکیده
  ارائه اطلاعات ارزشمند در قالب محتوای جذاب و تعامل با مشتریان مهم ترین عناصر بازاریابی محتوا می باشد که از مقدمات ایجاد درگیری است. مهم ترین مسئله در موفقیت بازاریابی محتوا، پاسخ درست به این سئوال است که چه عواملی موجب درگیر شدن مخاطب با محتوا خواهد شد. با وجود پژوهش های بسیاری که در زمینه شناسایی ابعاد درگیری و عوامل انگیزاننده مخاطبان ...  بیشتر

مدل رفتار خرید مصرف کننده در شبکه های اجتماعی برای صنعت پوشاک

میترا دانش پرور؛ زهره دهدشتی شاهرخ

دوره 10، شماره 37 ، مهر 1400، ، صفحه 297-346

https://doi.org/10.22054/ims.2021.56843.1857

چکیده
  امروزه شاهد تأثیر زیاد شبکه‌های اجتماعی بر خرید بسیاری از محصولات در صنایع گوناگون هستیم. یکی از صنایعی که در سال‌های اخیر تحت تأثیر شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است، صنعت پوشاک می‌باشد. از این رو، این پژوهش به دنبال شناسایی عوامل مؤثر بر خرید پوشاک در شبکه‌های اجتماعی و تدوین مدل رفتار خرید مصرف‌کننده در شبکه های اجتماعی برای ...  بیشتر

نقش‌ عوامل اجتماعی و فرهنگی در رفتار خرید مصرف‌کنندگان در شبکه‌های اجتماعی

زهره دهدشتی شاهرخ؛ وحید ناصحی فر؛ وحید خاشعی؛ میترا دانش‌پرور

دوره 7، شماره 28 ، شهریور 1398، ، صفحه 135-166

https://doi.org/10.22054/ims.2019.10235

چکیده
    امروزه بخشی از مشتریان، تمایل به خرید پوشاک از طریق شبکه­های اجتماعی دارند که عوامل مختلفی بر این تمایل مؤثر هستند. یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار بر تمایل افراد به خرید پوشاک از طریق شبکه­های اجتماعی، عوامل اجتماعی و فرهنگی است. ازاین‌رو، این پژوهش به دنبال بررسی نقش عوامل اجتماعی و فرهنگی در خرید پوشاک از طریق شبکه­های اجتماعی ...  بیشتر

مدل ساختاری فناوری اطلاعات سبز و پایداری سازمانی

محمدرضا تقوا؛ مسعود ظهرابی؛ زهره دهدشتی شاهرخ

دوره 7، شماره 27 ، اردیبهشت 1398، ، صفحه 5-28

https://doi.org/10.22054/ims.2019.9982

چکیده
  توسعه پایدار یکی از جنبه­های مهم پیشرفت هر جامعه­ای برای حفظ منابع برای نسل­های آینده، تداوم پیشرفت و بهره­مندی آنان از زمینی پاک با استفاده از سازگاری توسعه با محیط‌زیست است. فناوری اطلاعات سبز نیز نگاه و روشی برای انجام این مهم است که علاوه بر تأمین توسعه پایدار، به سازمان در پایداری سازمانی به معنای تداوم موفقیت و رضایت­بخشی ...  بیشتر

پیش‌زمینه‌ها و پیامدهای مشارکت مصرف‌کنندگان در جوامع مجازی

زهره دهدشتی شاهرخ؛ پدرام بهیار

دوره 6، شماره 21 ، مهر 1396، ، صفحه 33-64

https://doi.org/10.22054/ims.2018.8511

چکیده
  vجوامع مجازی با توجه به امکانات فراهم‌شده در محیط وب و دسترسی وسیعی که به مصرف‌کننده دارد بر فعالیت‌های مرتبط با کسب‌وکار بسیار تأثیرگذار هستند، بنابراین بررسی پیش‌زمینه‌ها و پیامدهای مشارکت مصرف‌کنندگان در جوامع مجازی می‌تواند از جنبه‌های شناختی رفتار مصرف‌کننده، در این محیط رقابتی حائز اهمیت باشد. هدف این تحقیق بررسی پیش‌زمینه‌ها ...  بیشتر