مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
پیش‌زمینه‌ها و پیامدهای تجربه کاربر از سیستم‌های پیشنهاددهنده در محیط‌های آنلاین

مهدی فرمانی؛ محمد غفاری؛ مصطفی زندی نسب

دوره 9، شماره 35 ، خرداد 1400، ، صفحه 155-186

https://doi.org/10.22054/IMS.2020.46738.1599

چکیده
  یکی از اهداف اصلی فروشگاه­های اینترنتی، خلق تجربه عالی برای کاربر است که این امر عملاً امکان خلق یک مزیت رقابتی پایدار را برای این فروشگاه‌ها فراهم می‌کند. همچنین، تجربه کاربر یکی از منابع اطلاعاتی ارزشمند و نوین جهت طراحی سیستم‌های پیشنهاددهنده است. حال با توجه به دنیای رقابتی تجارت و شباهت زیاد کالاها و خدمات و با در نظر گرفتن ...  بیشتر