مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
ارزیابی فناوری‌های خودکاربری بر مبنای شاخص‌های استفاده مستمر مشتریان از خدمات صنعت بانکداری الکترونیکی

بهنام گلشاهی؛ ناهید درستکار احمدی؛ ناهید صادقی

دوره 9، شماره 34 ، بهمن 1399، ، صفحه 167-190

https://doi.org/10.22054/IMS.2020.50333.1687

چکیده
  پژوهش حاضر، با هدف ارزیابی فناوری‌های خودکاربری بر مبنای شاخص‌های استفاده مداوم مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیکی با رویکردی آمیخته صورت گرفته است. برای شناسایی معیارهای استفاده مداوم مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیکی، از مطالعات کتابخانه‌ای و مصاحبه نیمه‌ساختاریافته با خبرگان و برای رتبه‌‍بندی فناوری‌های خودکاربری ...  بیشتر