مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
نقش پیاده‌سازی چارچوب‌های مدیریت خدمات و امنیت در تداوم خدمات فناوری اطلاعات

سهیلا جعفرنژاد؛ محمدرضا تقوا

دوره 8، شماره 30 ، دی 1398، ، صفحه 33-54

https://doi.org/10.22054/ims.2019.10616

چکیده
  محیط رقابتی کسب‌وکار و وابستگی به خدمات، باعث شده است که سازمان‌ها بر پایه میزان توانایی در ارائه مستمر خدمات، مورد ارزیابی قرار گیرند. مدیریت تداوم خدمات فناوری اطلاعات، به مدیریت قابلیت‌های سازمان در تداوم ارائه سطحی توافقی و از پیش تعیین‌شده از خدمات فناوری اطلاعات، به‌منظور پشتیبانی از نیازمندی‌های کسب‌وکار در شرایط بروز ...  بیشتر