دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1398)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1396)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1392)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
کلیدواژهها = %D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C %D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA%DB%8C
تعداد مقالات: 4
مدل ارزیابی سیستمهای اطلاعاتی در کلاس جهانی با رویکرد کارت امتیازی متوازن در سازمانهای ورزشی
دوره 12، شماره 45 ، شهریور 1402، ، صفحه 235-264
چکیده
هدف پژوهش حاضر ارایه مدل ارزیابی سیستمهای اطلاعاتی در کلاس جهانی با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن در سازمانهای ورزشی بوده است. پژوهش حاضر به لحاظ هدف، کاربردی؛ و از نظر روش، پیمایشی بود. جامعه آماری پژوهش را کارکنان تمامی 31 اداره کل ورزش و جوانان استانهای کشور تشکیل دادند (5882 نفر) و نمونه آماری با استفاده از جدول کرجسی ... بیشترتوسعه راهکارهای خطاناپذیرسازی سیستم های اطلاعاتی به کمک روش بهترین-بدترین
دوره 10، شماره 37 ، مهر 1400، ، صفحه 69-108
چکیده
خطاناپذیرسازی رویکردی است که هدف اصلی آن غیرممکن ساختن اشتباهات است. این تکنیک میتواند با ایجاد تغییراتی در فرایند، و یا فرهنگسازی مناسب فرصت رویدادن اشتباهات را حذف کرده و با ارسال پیام مناسب، جلوی انجام اشتباه را بگیرد. استفاده از ابزارها یا فناوریهای نوین برای ارتقاء سطح کیفیت مورد انتظار مشتری در صورت استفاده از خطاناپذیرسازی ... بیشترالگوی امکانسنجی و استقرار اثربخش سیستم مدیریت امنیت اطلاعات بر مبنای روش فراترکیب
دوره 7، شماره 26 ، اسفند 1397، ، صفحه 71-99
چکیده
امروزه، اطلاعات نقش سرمایه یک سازمان را ایفا میکند و حفاظت از اطلاعات سازمان یکی از ارکان مهم بقای آن است. از طرفی مشکلات و موانع امنیتی یکی از اساسیترین موضوعات مطرح در زمینه سیستمهای اطلاعاتی است. از دیرباز، امنیت یکی از اجزای اصلی زیرساختهای فناوری اطلاعات شمرده میشد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی بوده و در آن از روش فراترکیب ... بیشتردلایل شکست سیستمهای اطلاعاتی رایانه ای سازمانهاو مؤسسات پولی و بانکی کشور ر
دوره 1، شماره 1 ، آذر 1391، ، صفحه 29-59