مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
مدلی برای بازاریابی دیجیتال مبتنی بر ارزش آفرینی در صنعت بیمه ایران

بهروز اسدنژاد؛ سید مهدی جلالی؛ بیتا تبریزیان

دوره 10، شماره 40 ، تیر 1401، ، صفحه 77-108

https://doi.org/10.22054/ims.2022.63701.2062

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف مدلی برای بازاریابی دیجیتال مبتنی بر ارزش آفرینی برای صنعت بیمه ایران انجام شده است. روش استفاده‌شده در پژوهش، کیفی و مبتنی بر راهبرد نظریه داده‌بنیاد است. برای جمع آوری داده‌ها از ابزار مصاحبه عمیق استفاده شده است. جامعه هدف مدیران و کارشناسان ارشد صنعت بیمه که در فرایند و تصمیمات بازاریابی دیجیتال مشارکت داشتند، ...  بیشتر