مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
تأثیر شبکه‏ های اجتماعی بر کارآفرینی دیجیتالی در شرکت‌های دانش‌بنیان

عبدالمجید ایمانی؛ اعظم حسینی فر؛ مسلم مبارکی

دوره 6، شماره 22 ، اسفند 1396، ، صفحه 1-22

https://doi.org/10.22054/ims.2018.8518

چکیده
    با توجه به این­که در دنیای رقابتی امروز، افزون بر عوامل اقتصادی، عوامل اجتماعی نیز می­تواند بر کسب‌وکارهای تأثیرگذار باشند؛ شبکه­های اجتماعی به‌منزله یک مشخصه اجتماعی، نیروی محرکه و پایه‌ای، برای انسجام اجتماعی در فعالیت­های کسب کارهای اینترنتی نقش بسیار مهمی دارند. هدف این مقاله بررسی تأثیر شبکه­های اجتماعی (محتوای ...  بیشتر