مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
عوامل تاثیرگذار بر تمایل به ادامه استفاده از وب سایت شبکه های اجتماعی

سید محمدباقر جعفری؛ آصف کریمی؛ زاهده ابرقوی زاده

دوره 5، شماره 17 ، آذر 1395، ، صفحه 147-182

https://doi.org/10.22054/ims.2016.6994

چکیده
    شبکه­های اجتماعی مجازی نسل جدیدی از فضای روابط اجتماعی هستند که توانسته­اند به خوبی در زندگی مردم جای باز کنند. با توجه به دامنه نفوذ روزافزون و تاثیرگذاری این شبکه­ها،  مسئله شناخت الگوهای رفتاری کاربران آنها به یکی از موضوعات جذاب تحقیقی بدل شده است. هدف پژوهش حاضر،  بررسی عوامل تاثیرگذار بر تمایل به ادامه استفاده ...  بیشتر