مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
هم‌افزایی کاربران در شبکه علمی اجتماعی کوثرنت با استفاده از روش‌های خوشه‌بندی مبتنی بر گراف

زهرا شیرانی؛ امیر جلالی بیدگلی

دوره 9، شماره 35 ، خرداد 1400، ، صفحه 187-216

https://doi.org/10.22054/IMS.2020.50876.1698

چکیده
  در سال‌های اخیر تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی رشد زیادی داشته‌اند. چالش بزرگ مخاطب این شبکه‌ها، نحوه برقراری ارتباط با افراد حاضر در این شبکه‌ها می‌باشد. سیستم‌های پیشنهاددهنده دوست با ارائه پیشنهاداتی سعی در رفع این چالش دارند. در این پژوهش از داده‌‌های شبکه علمی و اجتماعی کوثرنت استفاده شده است. در این تحقیق با استفاده از ...  بیشتر