مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
بررسی تاثیر فناوری‌های جدید و یادگیری الکترونیکی بر احساسات و حالات روحی فراگیران

لیلی قماشچی؛ محمدرضا معتدل؛ عباس طلوعی اشلقی

دوره 9، شماره 35 ، خرداد 1400، ، صفحه 77-98

https://doi.org/10.22054/IMS.2020.53470.1755

چکیده
  با توجه به عدم ارتباط مستقیم یاددهنده و یادگیرنده در محیط یادگیری الکترونیکی، یادگیرندگان در این محیط نیازمند آموزش مبتنی بر پشتیبانی خوب و مبتنی بر بازخوردهای شخصی هستند. بنابراین هدف از این پژوهش بررسی تاثیر فناوری­های جدید در یادگیری الکترونیکی بر احساسات و حالات روحی فراگیران می­باشد. جامعه آماری دانش آموزان رشته ریاضی پایه ...  بیشتر