مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
طراحی و تبیین پیامدهای همکاری رقابتی برای ورود به بازار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات

الهام وحیدی‌نیا؛ معصومه حسین‌زاده شهری؛ سید حمید خداداد حسینی؛ ندا عبدالوند

دوره 9، شماره 34 ، بهمن 1399، ، صفحه 137-166

https://doi.org/10.22054/IMS.2020.50141.1683

چکیده
  شرایط سخت بازارهای فرا رقابتی امروز، نه­تنها هزینه­ و ریسک ورود به بازار را به‌طور چشم­گیری افزایش داده، بلکه موجب شده تا سازمان­های نوپا در بدو ورود به بازار شکست بخورند. همکاری­های رقابتی، نوعی پارادایم فکری است که در پاسخ به مسائل بازارهای امروزی مطرح شد. در همکاری­های رقابتی، بازیگران اقتصادی از طریق همکاری با یکدیگر ...  بیشتر