مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
طراحی مدل هوشمندی کسب‌وکار با رویکرد داده‌-بنیاد

فرج الله رحیمی؛ محمدحسن بقالی‌نژاد شوشتری؛ مهدی نداف

دوره 9، شماره 34 ، بهمن 1399، ، صفحه 247-272

https://doi.org/10.22054/IMS.2020.53545.1760

چکیده
  سازمان‌ها با مشکلات متفاوتی در استفاده بهینه از داده‌ها مواجه‌اند. هوشمندی کسب‌وکار به‌خوبی سازمان‌ها را در این امر یاری می‌کند. این مقاله مبتنی بر پژوهش کیفی است که با استفاده از استراتژی نظریه‌پردازی داده بنیاد به طراحی مدل هوشمندی کسب‌وکار در شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر می‌پردازد. به همین منظور ...  بیشتر