مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
طراحی و بهبود مدل عوامل موثر بر بازاریابی محتوایی در صنعت خرده فروشی آنلاین

علی دادوند؛ علی صنایعی؛ حسین رضایی دولت آبادی؛ آذرنوش انصاری

دوره 10، شماره 38 ، دی 1400، ، صفحه 69-107

https://doi.org/10.22054/ims.2021.61732.2005

چکیده
  چکیده هدف: پژوهش حاضر باهدف طراحی مدل بازاریابی محتوایی انجام شده است وبه دنبال دستیابی به اطلاعاتی است که باکمک آن بتوان عوامل موثردر بازاریابی محتوایی رابه خوبی شناخت ومدلی جامع طراحی نمود. روش: این پژوهش، از نظر روش، کیفی وبااستفاده ازمدل سه‌شاخگی انجام گردید. با مطالعه پژوهش‌های پیشین سؤالات مربوط به‌مصاحبه باخبرگان شناسایی ...  بیشتر