مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
تجزیه و تحلیل احساسات در سطح ویژگی محصول و مبتنی بر جنسیت کاربران

شهریار محمدی؛ اسلام ناظمی

دوره 10، شماره 37 ، مهر 1400، ، صفحه 267-296

https://doi.org/10.22054/ims.2021.52110.1723

چکیده
  داده‌های شبکه‌های اجتماعی یکی از موثرترین و دقیق‌ترین شاخص‌های احساسات عمومی است، بطوریکه تجزیه و تحلیل این اطلاعات می‌تواند نتایج جالبی از احساسات کاربران نسبت به هر شخصیت، موضوع، محصول و خدمات را برای محققین نمایان سازد. در این پژوهش، ضمن بررسی نظرات کاربران در شبکه اجتماعی توییتر در مورد ویژگی‌های مختلف دو محصول رقیب تلفن ...  بیشتر