مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
طراحی مدل مفهومی فریب ادراک‌‌شده تبلیغات شبکه‌های اجتماعی با رویکرد داده‌بنیاد

ثریا بختیاری بستاکی؛ پیمان غفاری آشتیانی؛ علی حمیدی زاده؛ رسول ثانوی فرد

دوره 10، شماره 39 ، فروردین 1401، ، صفحه 235-256

https://doi.org/10.22054/ims.2022.64585.2090

چکیده
  رشد روزافزون شبکه‌های اجتماعی و پررنگ شدن نقش آنها در دنیای تجارت و پیرو آن، در تبلیغات از یک طرف و سهولت انجام فریب در چنین رسانه‌های نوظهوری از طرف دیگر، باعث افزایش تبلیغات فریبنده و ادعاهای دروغین در این فضای ارتباطی و تجاری شده است؛ به‌گونه‌ای که برای مخاطبان این شبکه‌ها، تشخیص تبلیغات صادقانه از فریبکارانه دشوار بوده و همین ...  بیشتر