مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
ارزیابی کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای مدل ISO/IEC 9126

محبوبه گلستانی زاده؛ بدری شاه طالبی

دوره 4، شماره 15 ، اردیبهشت 1395، ، صفحه 97-124

https://doi.org/10.22054/ims.2016.6860

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف ارزیابی کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای مدل ایزو 9126 در سال 1394 به روش توصیفی ـ پیمایشی انجام شد. جامعه آماری در این پژوهش کارکنان علوم پزشکی ـ شبکه بهداشت و درمان یکی از مناطق اصفهان و حجم نمونه برآورد شده 151 نفر است. ابزار جمع‌آوری اطلاعات، پرسشنامه محقق ساخته ارزیابی کیفیت خدمات فناوری اطلاعات با استفاده از ابعاد ...  بیشتر

رابطه کاربرد فناوری اطلاعات و سایر عوامل مؤثر بر صنایع تولیدی خلاق و نوآور

بهزاد مقیمی شهری؛ سید علی ایازی

دوره 4، شماره 15 ، اردیبهشت 1395، ، صفحه 149-170

https://doi.org/10.22054/ims.2016.6862

چکیده
  امروزه مدیران صنایع بایستی در امر تولید برنامه­هایی به‌منظور ارتقاء کیفیت محصولات و افزایش سهم بازار از طریق بهبود عملیات تولید ایجاد نمایند. در عصر حاضر به‌کارگیری فناوری اطلاعات یکی از روش­های بهبود در فرایند تولید گردیده است و این امر شناسایی عوامل مؤثر بر فناوری اطلاعات را بیش‌ازپیش در صنایع پیشرو نمایان می­کند. هدف این ...  بیشتر