%0 Journal Article %T تاثیر فرآیندهای یادگیری سازمانی بر کیفیت داده های مدیریت روابط با مشتری (CRM) و عملکرد سازمان %J مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند %I دانشگاه علامه طباطبائی %Z 2821-0964 %A حقیقی نسب, منیژه %A یزدانی, حمیدرضا %A مدائنی, مروارید %D 2016 %\ 11/21/2016 %V 5 %N 17 %P 123-146 %! تاثیر فرآیندهای یادگیری سازمانی بر کیفیت داده های مدیریت روابط با مشتری (CRM) و عملکرد سازمان %K مدیریت روابط با مشتری ـ بازار گرایی ـ فرآیندهای یادگیری سازمانی ـ کیفیت داده ـ عملکرد %R 10.22054/ims.2016.6992 %X %U https://ims.atu.ac.ir/article_6992_9190e246731f222834030eefa18b9f86.pdf