آ
-
آذر، عادل
زیستبوم ارتباطات سیار در ایران مبتنی بر روش تحلیل شبکههای اجتماعی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 5-28]
-
آقایی، مجتبی
شناسایی و اولویتبندی عوامل حیاتی کسبوکار الکترونیک بر اساس روش بهترین- بدترین [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 119-146]
ا
-
اجلی، مهدی
ارتباط گرایش به کارآفرینی، قابلیت بازاریابی و عملکرد شرکت با نقش تعدیلتر شدت رقابت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرمافزارهای رایانهای [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 59-102]
-
الهی، شعبان
وضعیتیابی مؤلفههای انگیزه کارکنان و به اشتراکگذاری دانش قبل و بعد از پیادهسازی مدیریت دانش [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 33-66]
-
الوانی، سید مهدی
شناسایی عوامل توسعه فرایندهای نوآوری باز در نهادهای تحقیقاتی امنیت سایبری با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 37-70]
ب
-
بیات ترک، امیر
مدل مفهومی اکتساب فناوری پیشرفته با رویکرد تحلیل و مدیریت ریسک [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 139-174]
-
بایرامی شهریور، زهرا
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر وفاداری مشتریان با استفاده از تکنیکهای دادهکاوی [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 175-205]
-
بامدادصوفی، جهانیار
مدل بهینهسازی چندهدفه تخصیص خدمت به مشتریان بانک با بهکارگیری دادهکاوی و شبیهسازی [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 5-40]
-
بختیاری، سعید
تحلیل و اولویتبندی چالشهای امنیتی وُیپ [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 183-218]
ت
-
تقوا، محمدرضا
مدل ساختاری فناوری اطلاعات سبز و پایداری سازمانی [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 5-28]
-
تقوا، محمدرضا
پیشبینی رویگردانی جزئی مشتریان بانکها با استفاده از مدل زنجیره وضعیت [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 67-110]
-
تقوی فرد، محمدتقی
شناسایی و اولویتبندی عوامل حیاتی کسبوکار الکترونیک بر اساس روش بهترین- بدترین [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 119-146]
-
تقوی فرد، محمدتقی
چالشهای حوزه ارزشگذاری و ارزیابی شرکتهای نوپای فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 29-58]
-
تقوی فرد، محمد تقی
مدل بهینهسازی چندهدفه تخصیص خدمت به مشتریان بانک با بهکارگیری دادهکاوی و شبیهسازی [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 5-40]
-
تقویفرد، محمدتقی
پیشبینی رویگردانی جزئی مشتریان بانکها با استفاده از مدل زنجیره وضعیت [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 67-110]
ج
-
جعفری، داوود
تأثیر ویژگیهای جامعه برند برخط بر وفاداری با میانجیگری دلبستگی مشتری و تعدیلگری جنسیت [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 103-138]
-
جعفر نژاد، سهیلا
چالشهای حوزه ارزشگذاری و ارزیابی شرکتهای نوپای فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 29-58]
-
جلالی، نیلوفر
مدل آمادگی تغییر سازمانی جهت پیادهسازی فرآیندهای کسبوکار [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 85-118]
-
جنیدی جعفری، مهدی
تأثیر سبکشناختی بر درک پذیری مدلهای فرایند کسبوکار [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 111-134]
ح
-
حاجی حیدری، نسترن
زیستبوم ارتباطات سیار در ایران مبتنی بر روش تحلیل شبکههای اجتماعی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 5-28]
-
حیدری دهویی، جلیل
استفاده از تئوری اعداد خاکستری در روشهای تصمیمگیری چند شاخصه برای ارزیابی ریسک برونسپاری پروژههای فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 167-198]
-
حسین پور، داود
شناسایی عوامل توسعه فرایندهای نوآوری باز در نهادهای تحقیقاتی امنیت سایبری با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 37-70]
-
حسینی دهشیری، سید جلالالدین
شناسایی و اولویتبندی عوامل حیاتی کسبوکار الکترونیک بر اساس روش بهترین- بدترین [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 119-146]
-
حسینی دهشیری، سید جلالالدین
استفاده از تئوری اعداد خاکستری در روشهای تصمیمگیری چند شاخصه برای ارزیابی ریسک برونسپاری پروژههای فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 167-198]
-
حسین زاده، مهدی
پیاده سازی سیستمهای توصیه گر هتلها با استفاده از اولویتهای کاربران در توییتر [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 85-118]
-
حقیقت منفرد، جلال
طراحی مدل تسهیم دانش در پروژهها با رویکرد تحلیلی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 161-191]
-
حقیقت منفرد، جلال
مدل مفهومی اکتساب فناوری پیشرفته با رویکرد تحلیل و مدیریت ریسک [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 139-174]
خ
-
خاتمی فیروزآبادی، محمدعلی
مدل بهینهسازی چندهدفه تخصیص خدمت به مشتریان بانک با بهکارگیری دادهکاوی و شبیهسازی [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 5-40]
-
خاشعی، وحید
نقش عوامل اجتماعی و فرهنگی در رفتار خرید مصرفکنندگان در شبکههای اجتماعی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 135-166]
-
خان محمدی، هادی
ساخت نگاشت روابط شبکهای آسیبهای راهبردی توسعه دولت الکترونیکی در ایران [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 101-136]
-
خراشادیزاده، محمدهادی
طراحی مدل تسهیم دانش در پروژهها با رویکرد تحلیلی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 161-191]
د
-
دالوند، آذین
تأثیر ویژگیهای جامعه برند برخط بر وفاداری با میانجیگری دلبستگی مشتری و تعدیلگری جنسیت [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 103-138]
-
دانشپرور، میترا
نقش عوامل اجتماعی و فرهنگی در رفتار خرید مصرفکنندگان در شبکههای اجتماعی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 135-166]
-
دهدشتی شاهرخ، زهره
مدل ساختاری فناوری اطلاعات سبز و پایداری سازمانی [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 5-28]
-
دهدشتی شاهرخ، زهره
نقش عوامل اجتماعی و فرهنگی در رفتار خرید مصرفکنندگان در شبکههای اجتماعی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 135-166]
ر
-
رادمرد، مصطفی
چالشهای حوزه ارزشگذاری و ارزیابی شرکتهای نوپای فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 29-58]
-
رجب زاده، علی
وضعیتیابی مؤلفههای انگیزه کارکنان و به اشتراکگذاری دانش قبل و بعد از پیادهسازی مدیریت دانش [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 33-66]
-
رنگریز، حسن
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر وفاداری مشتریان با استفاده از تکنیکهای دادهکاوی [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 175-205]
-
رئیسی وانانی، ایمان
ساخت نگاشت روابط شبکهای آسیبهای راهبردی توسعه دولت الکترونیکی در ایران [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 101-136]
ز
-
زارع، اسماعیل
تحلیل و اولویتبندی چالشهای امنیتی وُیپ [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 183-218]
-
زنگنه نژاد، نرجس
زیستبوم ارتباطات سیار در ایران مبتنی بر روش تحلیل شبکههای اجتماعی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 5-28]
س
-
ستایشی، سعید
تأثیر سبکشناختی بر درک پذیری مدلهای فرایند کسبوکار [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 111-134]
-
سجادی، سید خلیل
مدل بهینهسازی چندهدفه تخصیص خدمت به مشتریان بانک با بهکارگیری دادهکاوی و شبیهسازی [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 5-40]
-
سعدی، محمدرضا
بررسی موانع بانکداری الکترونیک در ایران با رویکرد فرا تحلیل [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 137-160]
-
سیم خواه، مسعود
تبیین نقش میانجی تعهد به اجتماع برند آنلاین در ارتباط بین همخلقی ارزش در اجتماع برند آنلاین و وفاداری به برند [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 5-35]
-
سیم خواه، مسعود
تأثیر ویژگیهای جامعه برند برخط بر وفاداری با میانجیگری دلبستگی مشتری و تعدیلگری جنسیت [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 103-138]
-
سورانی، اعظم
وضعیتیابی مؤلفههای انگیزه کارکنان و به اشتراکگذاری دانش قبل و بعد از پیادهسازی مدیریت دانش [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 33-66]
ظ
-
ظهرابی، مسعود
مدل ساختاری فناوری اطلاعات سبز و پایداری سازمانی [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 5-28]
ع
-
عباس پور، جعفر
بررسی موانع بانکداری الکترونیک در ایران با رویکرد فرا تحلیل [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 137-160]
-
عباس پور، حیدر
بررسی موانع بانکداری الکترونیک در ایران با رویکرد فرا تحلیل [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 137-160]
-
عسگری، محسن
پیشبینی رویگردانی جزئی مشتریان بانکها با استفاده از مدل زنجیره وضعیت [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 67-110]
ق
-
قوچانی خراسانی، محمدمهدی
شناسایی عوامل توسعه فرایندهای نوآوری باز در نهادهای تحقیقاتی امنیت سایبری با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 37-70]
ک
-
کریمی پور، مهدی
مدل مفهومی اکتساب فناوری پیشرفته با رویکرد تحلیل و مدیریت ریسک [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 139-174]
گ
-
گرمهای، راحیل
ارتباط گرایش به کارآفرینی، قابلیت بازاریابی و عملکرد شرکت با نقش تعدیلتر شدت رقابت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرمافزارهای رایانهای [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 59-102]
ل
-
لگزیان، محمد
مروری سیستماتیک بر رویکردهای سرمایهگذاری در امنیت اطلاعات [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 147-182]
م
-
محمدی، ونوس
پیاده سازی سیستمهای توصیه گر هتلها با استفاده از اولویتهای کاربران در توییتر [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 85-118]
-
محمدخانی، الهه
تبیین نقش میانجی تعهد به اجتماع برند آنلاین در ارتباط بین همخلقی ارزش در اجتماع برند آنلاین و وفاداری به برند [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 5-35]
-
محمدی مقدم، یوسف
بررسی موانع بانکداری الکترونیک در ایران با رویکرد فرا تحلیل [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 137-160]
-
محمود زاده، ابراهیم
شناسایی عوامل توسعه فرایندهای نوآوری باز در نهادهای تحقیقاتی امنیت سایبری با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 37-70]
-
مظفری، محمدمهدی
ارتباط گرایش به کارآفرینی، قابلیت بازاریابی و عملکرد شرکت با نقش تعدیلتر شدت رقابت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرمافزارهای رایانهای [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 59-102]
-
معینی، علی
زیستبوم ارتباطات سیار در ایران مبتنی بر روش تحلیل شبکههای اجتماعی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 5-28]
-
ملک محمدی، سحر
ساخت نگاشت روابط شبکهای آسیبهای راهبردی توسعه دولت الکترونیکی در ایران [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 101-136]
-
مهدی، محمد
الگوی امکانسنجی و استقرار اثربخش سیستم مدیریت امنیت اطلاعات بر مبنای روش فراترکیب [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 71-99]
-
مهرمنش، حسن
طراحی مدل تسهیم دانش در پروژهها با رویکرد تحلیلی [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 161-191]
-
مؤذنی، بهرام
مدل آمادگی تغییر سازمانی جهت پیادهسازی فرآیندهای کسبوکار [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 85-118]
-
موسوی، پریسا
مروری سیستماتیک بر رویکردهای سرمایهگذاری در امنیت اطلاعات [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 147-182]
ن
-
ناصحی فر، وحید
نقش عوامل اجتماعی و فرهنگی در رفتار خرید مصرفکنندگان در شبکههای اجتماعی [دوره 7، شماره 28، 1398، صفحه 135-166]
و
-
وظیفه، رهرا
الگوی امکانسنجی و استقرار اثربخش سیستم مدیریت امنیت اطلاعات بر مبنای روش فراترکیب [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 71-99]
-
وکیلی، نادیا
الگوی امکانسنجی و استقرار اثربخش سیستم مدیریت امنیت اطلاعات بر مبنای روش فراترکیب [دوره 7، شماره 26، 1397، صفحه 71-99]
ه
-
هراتی نیک، محمدرضا
چالشهای حوزه ارزشگذاری و ارزیابی شرکتهای نوپای فناوری اطلاعات [دوره 7، شماره 27، 1398، صفحه 29-58]
ی
-
یزدانی، حمیدرضا
مدل آمادگی تغییر سازمانی جهت پیادهسازی فرآیندهای کسبوکار [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 85-118]
-
یوسفی نژاد، محسن
پیاده سازی سیستمهای توصیه گر هتلها با استفاده از اولویتهای کاربران در توییتر [دوره 7، شماره 25، 1397، صفحه 85-118]