آ
-
آستانه، مریم
طراحی مدل بازی پردازی در کسبوکارهای کارآفرینانه مبتنی بر وب [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 39-60]
-
آقابابائی، سارا
طراحی و پیادهسازی سیستم پیشنهاددهنده به مدیران در خصوص قیمتگذاری هوشمند بر اساس ارزش مشتری با تکنیکهای مدلسازی موضوعی و متنکاوی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 143-172]
ا
-
ایازی، سیدعلی
ارزیابی قلمرو فعالیت شرکتهای حوزه نفت و گاز بر شاخصهای کلان آمادگی پذیرش فناوری بلاکچین [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 247-286]
-
ادیب زاده، مرضیه
فرا تحلیل مطالعات خرید آنلاین؛ بررسی و ترکیب نتایج تحقیقات انجامشده در زمینه خرید آنلاین [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 101-142]
-
اسلامی، محمد
طراحی چارچوب بومی سنجش بلوغ مدیریت دانش [دوره 9، شماره 35، 1400، صفحه 129-154]
-
افشار کاظمی، محمدعلی
سناریوهایی برای کنترل و پایش هوشمند وسایل نقلیه با استفاده از اینترنت اشیاء [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 303-344]
-
امیری، مقصود
توسعه هوش مصنوعی فازی و مدل برنامه ریزی چند هدفه برای بهینه سازی پورتفوی شرکت های سرمایه گذاری [دوره 9، شماره 36، 1400، صفحه 209-243]
ب
-
بیات ترک، امیر
ارائه مدل پویای توسعه محصول جدید در حوزه فناوریهای مالی نظارتی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 173-216]
-
بازرگانی، زینب
تأثیر رقابت در بازار محصول و چرخه عمر بر استراتژی کسب و کار شرکتها با تاکید بر شرکتهای جدید [دوره 9، شماره 36، 1400، صفحه 157-182]
-
بختیاری بستاکی، ثریا
مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر فریب ادراک شده تبلیغات در شبکه های اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 273-302]
-
برادران، محمد
سناریوهایی برای کنترل و پایش هوشمند وسایل نقلیه با استفاده از اینترنت اشیاء [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 303-344]
-
بقالینژاد شوشتری، محمدحسن
طراحی مدل هوشمندی کسبوکار با رویکرد داده-بنیاد [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 247-272]
ت
-
ترکستانی، محمدصالح
طراحی مدل جامع کاربردپذیری وبسایت بانکداری اینترنتی [دوره 9، شماره 36، 1400، صفحه 113-157]
-
تقی پوریان، محمد جواد
توسعه مدل بازاریابی ویروسی در کسب و کارهای برخط با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 9، شماره 36، 1400، صفحه 1-37]
-
تقوی، زهرا
پذیرش فناوری اطلاعات سبز با استفاده از چارچوب فناوری- سازمان- محیط در صنعت بانکداری [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 63-94]
-
تقوا، محمدرضا
ارتباط میان حاکمیت پروژه و حاکمیت فناوری اطلاعات و اثر آن بر عملکرد پروژه [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 5-38]
-
تقوی فرد، محمدتقی
مدلی برای بخشبندی یادگیرندگان و بهبود عملکرد آموزشی با استفاده از الگوریتمهای دادهکاوی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 5-38]
-
تقوی فرد، محمدتقی
کاربرد نظریه توانش در طراحی خدمات بانکداری کانالهای ترکیبی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 61-100]
-
تقوی فرد، محمدتقی
ارتباط میان حاکمیت پروژه و حاکمیت فناوری اطلاعات و اثر آن بر عملکرد پروژه [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 5-38]
-
تمجید یامچلو، علیرضا
تحلیل عملکرد و بهبود فرایندهای ارائه تسهیلات سرمایه در گردش با رویکرد فرایندکاوی: مطالعه موردی فرایندهای ارائه تسهیلات بانک صنعت و معدن [دوره 9، شماره 36، 1400، صفحه 37-71]
-
توکلی زانیانی، مریم
مدل برنامهریزی ریاضی فرایندکاوی در مسئله کشف گراف وابستگی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 217-246]
ث
-
ثانوی فرد، رسول
مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر فریب ادراک شده تبلیغات در شبکه های اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 273-302]
-
ثقفی، فاطمه
طراحی چارچوب بومی سنجش بلوغ مدیریت دانش [دوره 9، شماره 35، 1400، صفحه 129-154]
ج
-
جامی پور، مونا
شناسایی عوامل مؤثر بر همراستایی استراتژیک بازاریابی با فناوری اطلاعات در سازمانها [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 287-322]
-
جعفری، ترانوش
توسعه هوش مصنوعی فازی و مدل برنامه ریزی چند هدفه برای بهینه سازی پورتفوی شرکت های سرمایه گذاری [دوره 9، شماره 36، 1400، صفحه 209-243]
-
جعفری، سید محمدباقر
شناسایی عوامل مؤثر بر همراستایی استراتژیک بازاریابی با فناوری اطلاعات در سازمانها [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 287-322]
-
جلالی بیدگلی، امیر
همافزایی کاربران در شبکه علمی اجتماعی کوثرنت با استفاده از روشهای خوشهبندی مبتنی بر گراف [دوره 9، شماره 35، 1400، صفحه 187-216]
-
جنیدی جعفری، مهدی
ارتباط میان حاکمیت پروژه و حاکمیت فناوری اطلاعات و اثر آن بر عملکرد پروژه [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 5-38]
ح
-
حاجی حیدری، نسترن
طراحی و پیادهسازی سیستم پیشنهاددهنده به مدیران در خصوص قیمتگذاری هوشمند بر اساس ارزش مشتری با تکنیکهای مدلسازی موضوعی و متنکاوی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 143-172]
-
حسین زاده، مهناز
شناسایی عوامل مؤثر بر همراستایی استراتژیک بازاریابی با فناوری اطلاعات در سازمانها [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 287-322]
-
حسینزاده شهری، معصومه
طراحی و تبیین پیامدهای همکاری رقابتی برای ورود به بازار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 137-166]
-
حقیقت منفرد، جلال
ارائه مدل پویای توسعه محصول جدید در حوزه فناوریهای مالی نظارتی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 173-216]
-
حقیقت منفرد، جلال
تبیین الزامات سامانه مدیریت هوشمند آب در ایران [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 95-136]
-
حقیقت منفرد، جلال
توانمندسازی شرکتهای دانش بنیان کوچک و متوسط با استفاده از توسعهکارآفرینی دیجیتال [دوره 9، شماره 35، 1400، صفحه 99-128]
-
حقیقی نسب، منیژه
پذیرش فناوری اطلاعات سبز با استفاده از چارچوب فناوری- سازمان- محیط در صنعت بانکداری [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 63-94]
-
حکاکی، امیر
رویکردی ترکیبی از FMEA و تئوری خاکستری برای رتبه بندی ابعاد مدیریت ریسک امنیت اطلاعات [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 191-214]
-
حمیدی زاده، علی
مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر فریب ادراک شده تبلیغات در شبکه های اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 273-302]
-
حنفی زاده، پیام
کاربرد نظریه توانش در طراحی خدمات بانکداری کانالهای ترکیبی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 61-100]
-
حورعلی، منصوره
طراحی چارچوب بومی سنجش بلوغ مدیریت دانش [دوره 9، شماره 35، 1400، صفحه 129-154]
خ
-
ختن لو، حسن
یک رویکرد جدید برای شناسایی سرقت ادبی با استفاده ازآتوماتای یادگیرسلولی و برچسب گذاری نقش معنایی [دوره 9، شماره 36، 1400، صفحه 183-209]
-
خداداد حسینی، سید حمید
طراحی و تبیین پیامدهای همکاری رقابتی برای ورود به بازار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 137-166]
-
خوشخوی نیلاش، احسان الله
تحلیل عملکرد و بهبود فرایندهای ارائه تسهیلات سرمایه در گردش با رویکرد فرایندکاوی: مطالعه موردی فرایندهای ارائه تسهیلات بانک صنعت و معدن [دوره 9، شماره 36، 1400، صفحه 37-71]
د
-
درستکار احمدی، ناهید
ارزیابی فناوریهای خودکاربری بر مبنای شاخصهای استفاده مستمر مشتریان از خدمات صنعت بانکداری الکترونیکی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 167-190]
-
دهدشتی شاهرخ، زهره
کاربرد نظریه توانش در طراحی خدمات بانکداری کانالهای ترکیبی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 61-100]
ر
-
راد، رویا
تحلیل عملکرد و بهبود فرایندهای ارائه تسهیلات سرمایه در گردش با رویکرد فرایندکاوی: مطالعه موردی فرایندهای ارائه تسهیلات بانک صنعت و معدن [دوره 9، شماره 36، 1400، صفحه 37-71]
-
رحیمی، فاطمه
تحلیل الگوی رفتاری مشتریان شعب به روش خوشه بندی و دسته بندی با استفاده از روش RFM (مطالعه موردی-رستوران زنجیره ای) [دوره 9، شماره 36، 1400، صفحه 189-209]
-
رحیمی، فرج الله
طراحی مدل هوشمندی کسبوکار با رویکرد داده-بنیاد [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 247-272]
-
رستمی، وهاب
تأثیر رقابت در بازار محصول و چرخه عمر بر استراتژی کسب و کار شرکتها با تاکید بر شرکتهای جدید [دوره 9، شماره 36، 1400، صفحه 157-182]
-
رضائی، لیلا
تأثیر رقابت در بازار محصول و چرخه عمر بر استراتژی کسب و کار شرکتها با تاکید بر شرکتهای جدید [دوره 9، شماره 36، 1400، صفحه 157-182]
-
رضوی حاجی آقا، سید حسین
توسعه هوش مصنوعی فازی و مدل برنامه ریزی چند هدفه برای بهینه سازی پورتفوی شرکت های سرمایه گذاری [دوره 9، شماره 36، 1400، صفحه 209-243]
-
رئیسی وانانی، ایمان
توسعه هوش مصنوعی فازی و مدل برنامه ریزی چند هدفه برای بهینه سازی پورتفوی شرکت های سرمایه گذاری [دوره 9، شماره 36، 1400، صفحه 209-243]
-
رئیسی وانانی، ایمان
مدلی برای بخشبندی یادگیرندگان و بهبود عملکرد آموزشی با استفاده از الگوریتمهای دادهکاوی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 5-38]
-
رئیسی وانانی، سینا
مدلی برای بخشبندی یادگیرندگان و بهبود عملکرد آموزشی با استفاده از الگوریتمهای دادهکاوی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 5-38]
ز
-
زارعی، عظیم
تبیین علل نارضایتی مشتریان مبتنی بر تحلیل متنکاوی [دوره 9، شماره 35، 1400، صفحه 5-34]
-
زمانی فریزهندی، منوچهر
کاربرد نظریه توانش در طراحی خدمات بانکداری کانالهای ترکیبی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 61-100]
-
زندی نسب، مصطفی
پیشزمینهها و پیامدهای تجربه کاربر از سیستمهای پیشنهاددهنده در محیطهای آنلاین [دوره 9، شماره 35، 1400، صفحه 155-186]
س
-
سبط، محمد وحید
تحلیل الگوی رفتاری مشتریان شعب به روش خوشه بندی و دسته بندی با استفاده از روش RFM (مطالعه موردی-رستوران زنجیره ای) [دوره 9، شماره 36، 1400، صفحه 189-209]
-
سعدی، محمدرضا
تأثیر مزایای زیباییشناسی و نمادین برند بر تعهد به برند با میانجیگری تعلق به برند در بین مصرفکنندگان برند اپل [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 39-62]
-
سلطانی نژاد، مهدی
الگوئی برای فرآیند طراحی و توسعه خدمات با رویکرد رقابت پذیری در صنعت بانکداری ایران [دوره 9، شماره 36، 1400، صفحه 71-113]
-
سلیمانی، اقدس
شناسایی عوامل مؤثر بر همراستایی استراتژیک بازاریابی با فناوری اطلاعات در سازمانها [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 287-322]
ش
-
شیبانی، آزاد
طراحی مدل جامع کاربردپذیری وبسایت بانکداری اینترنتی [دوره 9، شماره 36، 1400، صفحه 113-157]
-
شیرانی، زهرا
همافزایی کاربران در شبکه علمی اجتماعی کوثرنت با استفاده از روشهای خوشهبندی مبتنی بر گراف [دوره 9، شماره 35، 1400، صفحه 187-216]
-
شفیعی نیک آبادی، محسن
رویکردی ترکیبی از FMEA و تئوری خاکستری برای رتبه بندی ابعاد مدیریت ریسک امنیت اطلاعات [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 191-214]
-
شهریاری، مهری
تبیین علل نارضایتی مشتریان مبتنی بر تحلیل متنکاوی [دوره 9، شماره 35، 1400، صفحه 5-34]
ص
-
صادقی، ناهید
ارزیابی فناوریهای خودکاربری بر مبنای شاخصهای استفاده مستمر مشتریان از خدمات صنعت بانکداری الکترونیکی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 167-190]
ط
-
طاولی، رضا
توسعه مدل بازاریابی ویروسی در کسب و کارهای برخط با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 9، شماره 36، 1400، صفحه 1-37]
-
طغرایی، محمدتقی
طراحی مدل بازی پردازی در کسبوکارهای کارآفرینانه مبتنی بر وب [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 39-60]
-
طلوعی اشلقی، عباس
سناریوهایی برای کنترل و پایش هوشمند وسایل نقلیه با استفاده از اینترنت اشیاء [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 303-344]
-
طلوعی اشلقی، عباس
بررسی تاثیر فناوریهای جدید و یادگیری الکترونیکی بر احساسات و حالات روحی فراگیران [دوره 9، شماره 35، 1400، صفحه 77-98]
-
طوقی، سمانه
رویکردی ترکیبی از FMEA و تئوری خاکستری برای رتبه بندی ابعاد مدیریت ریسک امنیت اطلاعات [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 191-214]
ع
-
عبدالمحمد سقا، معین
بانکها و بازاریابی شبکههای اجتماعی: پژوهشی مبتنی بر تحلیل محتوا [دوره 9، شماره 35، 1400، صفحه 35-76]
-
عبدالوند، ندا
طراحی و تبیین پیامدهای همکاری رقابتی برای ورود به بازار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 137-166]
-
علیپور، وحیده
تأثیر مزایای زیباییشناسی و نمادین برند بر تعهد به برند با میانجیگری تعلق به برند در بین مصرفکنندگان برند اپل [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 39-62]
-
علیرضائی، ابوتراب
الگوئی برای فرآیند طراحی و توسعه خدمات با رویکرد رقابت پذیری در صنعت بانکداری ایران [دوره 9، شماره 36، 1400، صفحه 71-113]
غ
-
غفاری، محمد
پیشزمینهها و پیامدهای تجربه کاربر از سیستمهای پیشنهاددهنده در محیطهای آنلاین [دوره 9، شماره 35، 1400، صفحه 155-186]
-
غفاری آشتیانی، پیمان
مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر فریب ادراک شده تبلیغات در شبکه های اجتماعی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 273-302]
-
غلامیان، محمدرضا
مدل برنامهریزی ریاضی فرایندکاوی در مسئله کشف گراف وابستگی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 217-246]
-
غنبر تهرانی، نسیم
تحلیل الگوی رفتاری مشتریان شعب به روش خوشه بندی و دسته بندی با استفاده از روش RFM (مطالعه موردی-رستوران زنجیره ای) [دوره 9، شماره 36، 1400، صفحه 189-209]
ف
-
فاضلی ویسری، الهام
توسعه مدل بازاریابی ویروسی در کسب و کارهای برخط با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 9، شماره 36، 1400، صفحه 1-37]
-
فتحی هفشجانی، کیامرث
الگوئی برای فرآیند طراحی و توسعه خدمات با رویکرد رقابت پذیری در صنعت بانکداری ایران [دوره 9، شماره 36، 1400، صفحه 71-113]
-
فرد، ملیکا
توانمندسازی شرکتهای دانش بنیان کوچک و متوسط با استفاده از توسعهکارآفرینی دیجیتال [دوره 9، شماره 35، 1400، صفحه 99-128]
-
فرمانی، مهدی
پیشزمینهها و پیامدهای تجربه کاربر از سیستمهای پیشنهاددهنده در محیطهای آنلاین [دوره 9، شماره 35، 1400، صفحه 155-186]
ق
-
قماشچی، لیلی
بررسی تاثیر فناوریهای جدید و یادگیری الکترونیکی بر احساسات و حالات روحی فراگیران [دوره 9، شماره 35، 1400، صفحه 77-98]
-
قنبرزاده، قیدر
توسعه مدل بازاریابی ویروسی در کسب و کارهای برخط با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 9، شماره 36، 1400، صفحه 1-37]
ک
-
کاباران زاد قدیم، محمدرضا
توانمندسازی شرکتهای دانش بنیان کوچک و متوسط با استفاده از توسعهکارآفرینی دیجیتال [دوره 9، شماره 35، 1400، صفحه 99-128]
-
کرامتی، محمد علی
تبیین الزامات سامانه مدیریت هوشمند آب در ایران [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 95-136]
-
کلانتری، مجید
تبیین الزامات سامانه مدیریت هوشمند آب در ایران [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 95-136]
-
کیماسی، مسعود
طراحی مدل جامع کاربردپذیری وبسایت بانکداری اینترنتی [دوره 9، شماره 36، 1400، صفحه 113-157]
-
کوشکی جهرمی، علیرضا
بانکها و بازاریابی شبکههای اجتماعی: پژوهشی مبتنی بر تحلیل محتوا [دوره 9، شماره 35، 1400، صفحه 35-76]
-
کولیوند، ابراهیم
مزایا، ملاحظات و راهکارها تأمین امنیت گذرگاه تبادل اطلاعات دولت جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 215-246]
گ
-
گلشاهی، بهنام
ارزیابی فناوریهای خودکاربری بر مبنای شاخصهای استفاده مستمر مشتریان از خدمات صنعت بانکداری الکترونیکی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 167-190]
م
-
محمدی، فاطمه
فرا تحلیل مطالعات خرید آنلاین؛ بررسی و ترکیب نتایج تحقیقات انجامشده در زمینه خرید آنلاین [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 101-142]
-
میرواحدی، سید سعید
طراحی مدل بازی پردازی در کسبوکارهای کارآفرینانه مبتنی بر وب [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 39-60]
-
معتدل، محمدرضا
سناریوهایی برای کنترل و پایش هوشمند وسایل نقلیه با استفاده از اینترنت اشیاء [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 303-344]
-
معتدل، محمدرضا
بررسی تاثیر فناوریهای جدید و یادگیری الکترونیکی بر احساسات و حالات روحی فراگیران [دوره 9، شماره 35، 1400، صفحه 77-98]
-
معتمدی فرد، سروش
ارائه مدل پویای توسعه محصول جدید در حوزه فناوریهای مالی نظارتی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 173-216]
-
مهری بازقلعه، عاطفه
تأثیر مزایای زیباییشناسی و نمادین برند بر تعهد به برند با میانجیگری تعلق به برند در بین مصرفکنندگان برند اپل [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 39-62]
ن
-
نجفی اصفهانی، سید سجاد
مزایا، ملاحظات و راهکارها تأمین امنیت گذرگاه تبادل اطلاعات دولت جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 215-246]
-
نداف، مهدی
طراحی مدل هوشمندی کسبوکار با رویکرد داده-بنیاد [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 247-272]
-
نظری، محسن
طراحی و پیادهسازی سیستم پیشنهاددهنده به مدیران در خصوص قیمتگذاری هوشمند بر اساس ارزش مشتری با تکنیکهای مدلسازی موضوعی و متنکاوی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 143-172]
-
نیلفروشان، هادی
ارزیابی قلمرو فعالیت شرکتهای حوزه نفت و گاز بر شاخصهای کلان آمادگی پذیرش فناوری بلاکچین [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 247-286]
و
-
وحیدینیا، الهام
طراحی و تبیین پیامدهای همکاری رقابتی برای ورود به بازار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 137-166]
ه
-
هاشم زاده خوراسگانی، غلامرضا
الگوئی برای فرآیند طراحی و توسعه خدمات با رویکرد رقابت پذیری در صنعت بانکداری ایران [دوره 9، شماره 36، 1400، صفحه 71-113]
-
هندیجانی، رزا
طراحی مدل جامع کاربردپذیری وبسایت بانکداری اینترنتی [دوره 9، شماره 36، 1400، صفحه 113-157]
-
هندیجانی فرد، مرتضی
بانکها و بازاریابی شبکههای اجتماعی: پژوهشی مبتنی بر تحلیل محتوا [دوره 9، شماره 35، 1400، صفحه 35-76]
ی
-
یزدانی، حمید رضا
فرا تحلیل مطالعات خرید آنلاین؛ بررسی و ترکیب نتایج تحقیقات انجامشده در زمینه خرید آنلاین [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 101-142]
-
یعقوبی، رضوان
یک رویکرد جدید برای شناسایی سرقت ادبی با استفاده ازآتوماتای یادگیرسلولی و برچسب گذاری نقش معنایی [دوره 9، شماره 36، 1400، صفحه 183-209]
-
یعقوبی، مهدی
یک رویکرد جدید برای شناسایی سرقت ادبی با استفاده ازآتوماتای یادگیرسلولی و برچسب گذاری نقش معنایی [دوره 9، شماره 36، 1400، صفحه 183-209]
-
یوسفی زنوز، رضا
مزایا، ملاحظات و راهکارها تأمین امنیت گذرگاه تبادل اطلاعات دولت جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 215-246]