ا
-
ابراهیمی، جمال الدین
مدل کارآفرینی شرکتی بینالمللی اپراتورهای تلفن همراه ایران [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 311-338]
-
ابراهیمی لامع، نوذر
سیستم توصیهگر فیلم ابتکاری با استفاده از روش تجزیه ماتریس به مقادیر منفرد با ابعاد کاهش یافته تکرار شده [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 173-199]
-
احتشام راثی، رضا
شناسایی و ارزیابی چالشهای امنیت سایبری و حریم خصوصی در گذار کلانشهر تهران به سوی شهر هوشمند تحت شرایط عدم قطعیت [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 109-136]
-
ارشادی، محمدجواد
توسعه راهکارهای خطاناپذیرسازی سیستم های اطلاعاتی به کمک روش بهترین-بدترین [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 69-108]
-
اسدی، اسماعیل
ابعاد موثر در توسعه دولت الکترونیک: مطالعه موردی سازمان امورمالیاتی شهر تهران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 357-388]
-
اسدنژاد، بهروز
مدلی برای بازاریابی دیجیتال مبتنی بر ارزش آفرینی در صنعت بیمه ایران [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 77-108]
-
البرزی، محمود
طراحی سیستم پیشنهاد بانکی فردی با استفاده از تجزیه و تحلیل احساسات در رسانههای اجتماعی [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 257-289]
-
البرزی، محمود
مرور نظامند ادبیات پژوهش با محوریت فناوری مالی، یادگیری ماشین و مدیریت تجربه مشتری و ارائه چارچوبی برای پژوهشهای آتی [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 329-356]
-
البرزی گهروئی، سید رسول
بررسی اثربخشی استفاده از کنتورهای هوشمند بر بحران مصرف آب ناشی از شیوع ویروس کرونا [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 185-214]
-
الهی، شعبان
روششناسی کنشگر-شبکه در مطالعات علم و فناوری [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 109-133]
-
امیری، سحر
مدلی برای مدیریت رویگردانی مشتریان یک شرکت ارائهدهندهی سرویس اینترنت [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 67-95]
-
انصاری، آذرنوش
طراحی و بهبود مدل عوامل موثر بر بازاریابی محتوایی در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 69-107]
-
اوتارخانی، علی
شناسایی محرکهای نوآوری مدل کسب و کار [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 201-231]
ب
-
بختیاری بستاکی، ثریا
طراحی مدل مفهومی فریب ادراکشده تبلیغات شبکههای اجتماعی با رویکرد دادهبنیاد [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 235-256]
-
بخشم، میلاد
شناسایی و تحلیل کاربردهای اینترنت اشیا در مقابله و کنترل بیماریهای همهگیر(مطالعه موردی: بیماری کووید 19) [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 197-233]
-
بخشنده، قاسم
نقش سیستم های هوشمند کسب وکار در بهبود عملکرد سازمان: رویکرد فراتحلیل [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 1-15]
-
بستان منش، آرش
طراحی مدل خرید مشتریان از فروشگاههای هوشمند در ایام کرونا با تأکید بر هوش مصنوعی [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 233-263]
-
بصیری، محمد احسان
تحلیل احساسات توئیت های مرتبط با کرونا در ایران با استفاده از شبکه عصبی عمیق [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 109-134]
-
بکامیری، حمید
آینده نگاری صنعت بانکداری با بکارگیری رویکرد سناریونویسی و ماتریس تاثیرات متقاطع [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 233-266]
پ
-
پناهی، جلال
ارتقای عملکرد شرکت با تأکید بر نقش نوآوری و کسب و بکارگیری هوشمندی بازار [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 97-126]
-
پناهی، علی
تبیین رابطه قیمت بیتکوین در مبادلات مالی کسب و کارها و حجم جستجو بمنظور شناسایی الگوی رفتاری آن: یک مطالعه تطبیقی بین کشورها [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 347-372]
-
پهلوانیان، مرسده
تحلیل نحوه گذار به فناوریهای نوین مدیریت ثروت در ایران [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 43-75]
-
پویا، علیرضا
آینده نگاری صنعت بانکداری با بکارگیری رویکرد سناریونویسی و ماتریس تاثیرات متقاطع [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 233-266]
-
پویا، علیرضا
طراحی مدل انتظارات مشتریان ایرانی در راستای رشد و توسعه پلتفرم با رویکرد شبیه سازی عامل بنیان(مطالعه موردی: اینستاگرام) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 201-236]
-
پورمهدی، کتایون
مدل کارآفرینی شرکتی بینالمللی اپراتورهای تلفن همراه ایران [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 311-338]
-
پوطی، نسیبه
ارائه روش شناسی برنامه ریزی راهبردی فناوری اطلاعات در صنعت توزیع برق با تمرکز بر کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات(مطالعه موردی: شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 1-68]
ت
-
تبریزیان، بیتا
مدلی برای بازاریابی دیجیتال مبتنی بر ارزش آفرینی در صنعت بیمه ایران [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 77-108]
-
ترکستانی، محمد صالح
شناسایی شاخص های مدیریت محتوای دیجیتال با هدف افزایش درگیری کاربران فضای مجازی با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 167-200]
-
تقوا، محمدرضا
ارائه روش شناسی برنامه ریزی راهبردی فناوری اطلاعات در صنعت توزیع برق با تمرکز بر کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات(مطالعه موردی: شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه) [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 1-68]
-
تقوی فرد، محمدتقی
مدلی برای بلوغ دولت الکترونیک 2.0: با تمرکز برکشورهای در حال توسعه [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 1-36]
-
تقوی فرد، محمدتقی
الگوی هوشمندی مدیریت منابع انسانی مبتنی بر علم داده و یادگیری ماشینی [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 265-310]
ث
-
ثانوی فرد، رسول
طراحی مدل مفهومی فریب ادراکشده تبلیغات شبکههای اجتماعی با رویکرد دادهبنیاد [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 235-256]
-
ثقفی، فاطمه
سیستم توصیهگر فیلم ابتکاری با استفاده از روش تجزیه ماتریس به مقادیر منفرد با ابعاد کاهش یافته تکرار شده [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 173-199]
-
ثقفی، فاطمه
مدل مراحل تکامل اکوسیستم های کسب و کار صنعتی [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 135-166]
-
ثنائی، محمدرضا
شناسایی و ارزیابی چالشهای امنیت سایبری و حریم خصوصی در گذار کلانشهر تهران به سوی شهر هوشمند تحت شرایط عدم قطعیت [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 109-136]
ج
-
جعفری، سید محمدباقر
نگاشت نظام یافته پژوهش های هوشمندی کسب و کار در نشریات علمی-تخصصی منتخب: شناسایی خلاهای پژوهشی و پیشنهاد برای پژوهش های آتی [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 127-162]
-
جعفرنژاد، احمد
مدل مراحل تکامل اکوسیستم های کسب و کار صنعتی [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 135-166]
-
جلالی، سید مهدی
مدلی برای بازاریابی دیجیتال مبتنی بر ارزش آفرینی در صنعت بیمه ایران [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 77-108]
-
جمشیدی، محمدجواد
شناسایی و تحلیل کاربردهای اینترنت اشیا در مقابله و کنترل بیماریهای همهگیر(مطالعه موردی: بیماری کووید 19) [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 197-233]
ح
-
حاجی پور، بهمن
شناسایی محرکهای نوآوری مدل کسب و کار [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 201-231]
-
حاجی زاده، آنیتا
توسعه راهکارهای خطاناپذیرسازی سیستم های اطلاعاتی به کمک روش بهترین-بدترین [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 69-108]
-
حاجی زاده، پیمان
ارتقای عملکرد شرکت با تأکید بر نقش نوآوری و کسب و بکارگیری هوشمندی بازار [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 97-126]
-
حبیبی، شیرین
تحلیل احساسات توئیت های مرتبط با کرونا در ایران با استفاده از شبکه عصبی عمیق [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 109-134]
-
حبیبی راد، امین
تبیین رابطه قیمت بیتکوین در مبادلات مالی کسب و کارها و حجم جستجو بمنظور شناسایی الگوی رفتاری آن: یک مطالعه تطبیقی بین کشورها [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 347-372]
-
حجازی نیا، رویا
مدلی برای بلوغ دولت الکترونیک 2.0: با تمرکز برکشورهای در حال توسعه [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 1-36]
-
حسن آبادی، اسماعیل
ارتقای عملکرد شرکت با تأکید بر نقش نوآوری و کسب و بکارگیری هوشمندی بازار [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 97-126]
-
حسن زاده، علیرضا
روششناسی کنشگر-شبکه در مطالعات علم و فناوری [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 109-133]
-
حسن زاده، علیرضا
مدلی برای مدیریت رویگردانی مشتریان یک شرکت ارائهدهندهی سرویس اینترنت [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 67-95]
-
حمیدی زاده، علی
طراحی مدل مفهومی فریب ادراکشده تبلیغات شبکههای اجتماعی با رویکرد دادهبنیاد [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 235-256]
خ
-
خدیور، آمنه
طراحی سامانه اینترنتبانک واکنشگرا با رویکرد علم طراحی [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 37-66]
-
خدیور، آمنه
تحلیل احساسات نظرات کاربران تریپادوایزر برای رستورانهای ایران با رویکرد یادگیری عمیق [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 17-41]
-
خرم، کبری
ابعاد موثر در توسعه دولت الکترونیک: مطالعه موردی سازمان امورمالیاتی شهر تهران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 357-388]
د
-
دادوند، علی
طراحی و بهبود مدل عوامل موثر بر بازاریابی محتوایی در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 69-107]
-
دانش پرور، میترا
مدل رفتار خرید مصرف کننده در شبکه های اجتماعی برای صنعت پوشاک [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 297-346]
-
درنیانی، سحر
ابعاد موثر در توسعه دولت الکترونیک: مطالعه موردی سازمان امورمالیاتی شهر تهران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 357-388]
-
دل انگیزان، سهراب
آینده نگاری صنعت بانکداری ایران با تأکید بر نقش استارتآپهای فینتک در افق 1404 [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 37-67]
-
دهدشتی شاهرخ، زهره
مدل رفتار خرید مصرف کننده در شبکه های اجتماعی برای صنعت پوشاک [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 297-346]
-
دهدشتی شاهرخ، زهره
شناسایی شاخص های مدیریت محتوای دیجیتال با هدف افزایش درگیری کاربران فضای مجازی با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 167-200]
ذ
-
ذوالفقار، مریم
طراحی سامانه اینترنتبانک واکنشگرا با رویکرد علم طراحی [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 37-66]
ر
-
رادفر، رضا
مرور نظامند ادبیات پژوهش با محوریت فناوری مالی، یادگیری ماشین و مدیریت تجربه مشتری و ارائه چارچوبی برای پژوهشهای آتی [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 329-356]
-
رجب زاده قطری، علی
طراحی سیستم پیشنهاد بانکی فردی با استفاده از تجزیه و تحلیل احساسات در رسانههای اجتماعی [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 257-289]
-
رحمانی، احمد
مرور نظامند ادبیات پژوهش با محوریت فناوری مالی، یادگیری ماشین و مدیریت تجربه مشتری و ارائه چارچوبی برای پژوهشهای آتی [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 329-356]
-
رستمی، حمیدرضا
روششناسی کنشگر-شبکه در مطالعات علم و فناوری [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 109-133]
-
رضاییان، علی
شناسایی محرکهای نوآوری مدل کسب و کار [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 201-231]
-
رضایی دولت آبادی، حسین
طراحی و بهبود مدل عوامل موثر بر بازاریابی محتوایی در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 69-107]
-
روحانی، عاطفه سادات
نگاشت نظام یافته پژوهش های هوشمندی کسب و کار در نشریات علمی-تخصصی منتخب: شناسایی خلاهای پژوهشی و پیشنهاد برای پژوهش های آتی [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 127-162]
-
رونقی، محمدحسین
ارائه چارچوب فناوری اطلاعات سبز با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 237-266]
-
رئیسی وانانی، ایمان
شناسایی شاخص های مدیریت محتوای دیجیتال با هدف افزایش درگیری کاربران فضای مجازی با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 167-200]
س
-
سید نقوی، میرعلی
الگوی هوشمندی مدیریت منابع انسانی مبتنی بر علم داده و یادگیری ماشینی [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 265-310]
-
سروری، مجید
مرور نظامند ادبیات پژوهش با محوریت فناوری مالی، یادگیری ماشین و مدیریت تجربه مشتری و ارائه چارچوبی برای پژوهشهای آتی [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 329-356]
-
سلیمانی فرد، امید
طراحی مدل انتظارات مشتریان ایرانی در راستای رشد و توسعه پلتفرم با رویکرد شبیه سازی عامل بنیان(مطالعه موردی: اینستاگرام) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 201-236]
-
سیم خواه، مسعود
تأثیر تعارض کار- خانواده بر رضایت از زندگی با میانجیگری استرس شغلی و رضایت شغلی در تدریس حضوری و مجازی از دیدگاه اساتید [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 1-39]
ش
-
شیرخدایی، میثم
تحلیل نحوه گذار به فناوریهای نوین مدیریت ثروت در ایران [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 43-75]
-
شریف، حسین
آینده نگاری صنعت بانکداری با بکارگیری رویکرد سناریونویسی و ماتریس تاثیرات متقاطع [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 233-266]
-
شیرمحمدی، یزدان
طراحی مدل خرید مشتریان از فروشگاههای هوشمند در ایام کرونا با تأکید بر هوش مصنوعی [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 233-263]
-
شهریاری، مهری
پایش چالش های ذهنی مردم در فضای مجازی در دوران کرونا [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 215-232]
ص
-
صالحان، علیرضا
شناسایی و بررسی حوزهها و روندهای پژوهشی فناوری بلاکچین [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 127-162]
-
صحرایی، شقایق
مدلی برای مدیریت رویگردانی مشتریان یک شرکت ارائهدهندهی سرویس اینترنت [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 67-95]
-
صدیقی، نازیلا
شناسایی و ارزیابی چالشهای امنیت سایبری و حریم خصوصی در گذار کلانشهر تهران به سوی شهر هوشمند تحت شرایط عدم قطعیت [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 109-136]
-
صمدی مقدم، یحیی
ارایه مدل ارزیابی بلوغ تحول دیجیتال در سازمان های صنعتی مبتنی بر روش علم طراحی [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 135-184]
-
صنایعی، علی
طراحی و بهبود مدل عوامل موثر بر بازاریابی محتوایی در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 69-107]
ط
-
طلوعی اشلقی، عباس
مدل مفهومی عامل بنیان سیستم پایش برخط، برای بهبود نظام توزیع دارو [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 267-315]
-
طلوعی اشلقی، عباس
طراحی سیستم پیشنهاد بانکی فردی با استفاده از تجزیه و تحلیل احساسات در رسانههای اجتماعی [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 257-289]
ع
-
عامری سیاهویی، رضا
طراحی مدل انتظارات مشتریان ایرانی در راستای رشد و توسعه پلتفرم با رویکرد شبیه سازی عامل بنیان(مطالعه موردی: اینستاگرام) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 201-236]
-
عباسی، فاطمه
طراحی سامانه اینترنتبانک واکنشگرا با رویکرد علم طراحی [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 37-66]
-
عباسی، فاطمه
تحلیل احساسات نظرات کاربران تریپادوایزر برای رستورانهای ایران با رویکرد یادگیری عمیق [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 17-41]
-
عزیزی، محمد
مدل کارآفرینی شرکتی بینالمللی اپراتورهای تلفن همراه ایران [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 311-338]
غ
-
غفاری آشتیانی، پیمان
طراحی مدل مفهومی فریب ادراکشده تبلیغات شبکههای اجتماعی با رویکرد دادهبنیاد [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 235-256]
ف
-
فتحی هفشجانی، کیامرث
ارایه مدل ارزیابی بلوغ تحول دیجیتال در سازمان های صنعتی مبتنی بر روش علم طراحی [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 135-184]
-
فرجی، امین
تحلیل موانع کلیدی کاربرد اینترنت اشیا در شهرهای هوشمند ایران (روش تحلیل ساختاری) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 137-171]
-
فروزنده جونقانی، ریحانه
الگوی هوشمندی مدیریت منابع انسانی مبتنی بر علم داده و یادگیری ماشینی [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 265-310]
-
فلاحی، آزاده
تحلیل موانع کلیدی کاربرد اینترنت اشیا در شهرهای هوشمند ایران (روش تحلیل ساختاری) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 137-171]
ق
-
قاضی نوری، سید سپهر
تحلیل نحوه گذار به فناوریهای نوین مدیریت ثروت در ایران [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 43-75]
-
قباخلو، مهرگان
طراحی سیستم پیشنهاد بانکی فردی با استفاده از تجزیه و تحلیل احساسات در رسانههای اجتماعی [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 257-289]
-
قریبی، امین
تحلیل موانع کلیدی کاربرد اینترنت اشیا در شهرهای هوشمند ایران (روش تحلیل ساختاری) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 137-171]
-
قربانی زاده، وجه الله
الگوی هوشمندی مدیریت منابع انسانی مبتنی بر علم داده و یادگیری ماشینی [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 265-310]
-
قلی پور، مجید
سیستم توصیهگر فیلم ابتکاری با استفاده از روش تجزیه ماتریس به مقادیر منفرد با ابعاد کاهش یافته تکرار شده [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 173-199]
-
قلیچ خانی، مصطفی
ارایه مدل ارزیابی بلوغ تحول دیجیتال در سازمان های صنعتی مبتنی بر روش علم طراحی [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 135-184]
ک
-
کاشی، احسان
پایش چالش های ذهنی مردم در فضای مجازی در دوران کرونا [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 215-232]
-
کاظمی، محمد
ارایه ی مدل بهبودیافته ی LRFM به جهت خوشه بندی مشتریان بانک ها بر مبنای الگوریتم ژنتیک [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 317-365]
-
کاظمی، مصطفی
طراحی مدل انتظارات مشتریان ایرانی در راستای رشد و توسعه پلتفرم با رویکرد شبیه سازی عامل بنیان(مطالعه موردی: اینستاگرام) [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 201-236]
-
کرامتی، محمدعلی
ارایه ی مدل بهبودیافته ی LRFM به جهت خوشه بندی مشتریان بانک ها بر مبنای الگوریتم ژنتیک [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 317-365]
-
کریمی، حسین
شناسایی و تحلیل کاربردهای اینترنت اشیا در مقابله و کنترل بیماریهای همهگیر(مطالعه موردی: بیماری کووید 19) [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 197-233]
-
کسرایی، احمد رضا
بررسی اثربخشی استفاده از کنتورهای هوشمند بر بحران مصرف آب ناشی از شیوع ویروس کرونا [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 185-214]
-
کلانتری، مجید
بررسی اثربخشی استفاده از کنتورهای هوشمند بر بحران مصرف آب ناشی از شیوع ویروس کرونا [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 185-214]
-
کنگرلو حقیقی، رامین
مدل مفهومی عامل بنیان سیستم پایش برخط، برای بهبود نظام توزیع دارو [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 267-315]
گ
-
گلشنی، فاطمه
شناسایی شاخص های مدیریت محتوای دیجیتال با هدف افزایش درگیری کاربران فضای مجازی با رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 167-200]
ل
-
لطفی زاده دهکردی، الهه
بررسی اثربخشی استفاده از کنتورهای هوشمند بر بحران مصرف آب ناشی از شیوع ویروس کرونا [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 185-214]
-
لگزیان، محمد
آینده نگاری صنعت بانکداری با بکارگیری رویکرد سناریونویسی و ماتریس تاثیرات متقاطع [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 233-266]
م
-
محسنی، آرمینا
تحلیل احساسات نظرات کاربران تریپادوایزر برای رستورانهای ایران با رویکرد یادگیری عمیق [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 17-41]
-
محمدی، شهریار
تجزیه و تحلیل احساسات در سطح ویژگی محصول و مبتنی بر جنسیت کاربران [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 267-296]
-
محمدخانی، الهه
تأثیر تعارض کار- خانواده بر رضایت از زندگی با میانجیگری استرس شغلی و رضایت شغلی در تدریس حضوری و مجازی از دیدگاه اساتید [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 1-39]
-
مرادی، شیوا
آینده نگاری صنعت بانکداری ایران با تأکید بر نقش استارتآپهای فینتک در افق 1404 [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 37-67]
-
معیا، عباس
شناسایی محرکهای نوآوری مدل کسب و کار [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 201-231]
-
معتدل، محمدرضا
مدل مفهومی عامل بنیان سیستم پایش برخط، برای بهبود نظام توزیع دارو [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 267-315]
-
معتدل، محمدرضا
ارائه چارچوب طراحی داشبوردهای مدیریتی، کاربردگسترش کارکرد کیفی در سیستم های هوشمند کسب و کار [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 291-328]
-
معینی، علی
روششناسی کنشگر-شبکه در مطالعات علم و فناوری [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 109-133]
-
منطقی، منوچهر
مدل مراحل تکامل اکوسیستم های کسب و کار صنعتی [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 135-166]
-
مینوئی، مهرزاد
ارایه ی مدل بهبودیافته ی LRFM به جهت خوشه بندی مشتریان بانک ها بر مبنای الگوریتم ژنتیک [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 317-365]
-
مهدی ساسان، مهرنوش
نقش سیستم های هوشمند کسب وکار در بهبود عملکرد سازمان: رویکرد فراتحلیل [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 1-15]
-
موسوی، پریسا
شناسایی و بررسی حوزهها و روندهای پژوهشی فناوری بلاکچین [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 127-162]
-
موسوی، سید جواد
مدل مراحل تکامل اکوسیستم های کسب و کار صنعتی [دوره 10، شماره 40، 1401، صفحه 135-166]
ن
-
نادری، نادر
آینده نگاری صنعت بانکداری ایران با تأکید بر نقش استارتآپهای فینتک در افق 1404 [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 37-67]
-
ناظمی، اسلام
تجزیه و تحلیل احساسات در سطح ویژگی محصول و مبتنی بر جنسیت کاربران [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 267-296]
-
نباتچیان، محمدرضا
توسعه راهکارهای خطاناپذیرسازی سیستم های اطلاعاتی به کمک روش بهترین-بدترین [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 69-108]
-
نعمتی، َشهلا
تحلیل احساسات توئیت های مرتبط با کرونا در ایران با استفاده از شبکه عصبی عمیق [دوره 10، شماره 37، 1400، صفحه 109-134]
-
نوری، رقیه
ارائه چارچوب طراحی داشبوردهای مدیریتی، کاربردگسترش کارکرد کیفی در سیستم های هوشمند کسب و کار [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 291-328]
ی
-
یوسفی، فاطمه
نگاشت نظام یافته پژوهش های هوشمندی کسب و کار در نشریات علمی-تخصصی منتخب: شناسایی خلاهای پژوهشی و پیشنهاد برای پژوهش های آتی [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 127-162]
-
یوسفی زنوز، رضا
شناسایی و بررسی حوزهها و روندهای پژوهشی فناوری بلاکچین [دوره 10، شماره 39، 1401، صفحه 127-162]