مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر برندسازی شخصی در فضای مجازی در حوزه سخنرانی

لیلا جراحی؛ زین‌العابدین امینی سابق؛ احسان ساده؛ علیرضا افشارنژاد

دوره 11، شماره 41 ، مهر 1401، ، صفحه 27-54

https://doi.org/10.22054/IMS.2022.61868.2022

چکیده
  پژوهش‌های پیشین نشان می‌دهد که همیشه راه برندسازی شخصی هموار نبوده و نمونه‌های شکست‌خورده بسیاری وجود دارد که نشان می‌دهد از مسیر درستی به برندسازی شخصی خود نپرداخته‌اند و تمام جوانب کار در نظر گرفته نشده است. در این پژوهش این مطلب موردبررسی قرار گرفت و به شناسایی عوامل تأثیرگذار بر برندسازی شخصی در فضای مجازی پرداخته شد. به‌منظور ...  بیشتر