مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
شناسایی محرک‌های نوآوری مدل کسب و کار‎

عباس معیا؛ علی اوتارخانی؛ علی رضاییان؛ بهمن حاجی پور

دوره 10، شماره 40 ، تیر 1401، ، صفحه 201-231

https://doi.org/10.22054/ims.2022.67710.2167

چکیده
  نوآوری مدل کسب و کار (BMI)، یک فرآیند نوآوری است که با هدف ایجاد و حفظ مزیت‌های رقابتی، تغییراتی اساسی (طراحی شده، بدیع و غیر پیش پا افتاده) در پیکربندی مدل کسب و کار فعلی شرکت ایجاد می‌کند. از موضوعات مهمی که در خصوص این مفهوم مورد توجه است، محرک‌هایی است که موجب شکل‌گیری این سطح از نوآوری در کسب و کارها می‌گردد. لیکن با وجود علاقمندی ...  بیشتر