ایمانی، ع؛ و حسینی فر، ا؛ و مبارکی، م (1396). تأثیر شبکههای اجتماعی بر کارآفرینی در شرکتهای دانشبنیان. فصلنامه مطالعات مدیریت کسبوکار هوشمند، سال ششم، شماره 22، زمستان 96، صفحات 1 تا 22.
بیگی، ر. ن.، صرافی، ا. و طاهری، م. (1390). طراحی الگوی زیرساختی مورد نیاز بهمنظور پیادهسازی مدیریت دانش در سازمان. پژوهشنامه مدیریت تحول، سال سوم شمار 5، 148-180.
پورامینزاد، س. و هاشمی، س. ح. (1390). چالشهای فراروی توسعه منابع انسانی و راهکاری برای رفع آن. ژورنال کار و جامعه، 136، 5-21.
تاجدینی، ا.، موسوی، ع. و شعبانی، ع. (1389). مدیریت دانش در عصر وب 2: رویکردی تکامل گرایانه. نشریه تحقیقات کتابداری و اطلاعرسانی دانشگاهی، سال چهل و چهارم، شماره 51، 101-119.
ترکزاده، ج. و زینلی، ف. (1390). توسعه انگیزش و توانمندی آموزشگران: مدل سرمایه انسانی. فصلنامه منابع انسانی ناجا، نشریه علمی- ترویجی، سال ششم، شماره 25، 1-26.
جابری، ا.، خزائلی، م. و سلیمی، ج. (1391). بررسی تأثیر انگیزشهای درونی و بیرونی بر تسهیم دانش کارکنان در سازمانهای ورزشی (مطالعه موردی کارمندان ادارات تربیتبدنی استان اصفهان). نشریه مدیریت ورزشی، 16، 55-75.
خاتمیانفر، پ. (1386). بررسی وضعیت شیوه و عوامل مؤثر بر اشتراک دانش در سازمان کتابخانهها موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی. کارشناسی ارشد پایاننامه دانشگاه فردوسی مشهد.
راد، غ. پ.، علیزاده، ن. و زمانی، ن. (1389). بررسی عوامل مؤثر بر نگرش کارشناسان سازمان ترویج و آموزش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی نسبت به تسهیم دانش در سازمان. تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران 41(1)، 6-16.
رجبزاده، ع.، صفری، ر. و معمارپور، م. (1393). کاربردهای آمار با نرمافزارهای اس پی اس اس، لیزرل، پی ال اس. کتاب، 325-344.
رفوآ، ش.، رضایی، س. و تاجداران، م. (1392). وضعیت یابی مؤلفههای زیرساختی پیادهسازی اشتراک دانش در صنعت بیمه. تحقیقات کتابداری و اطلاعرسانی دانشگاهی، دوره 47، شماره 3، 325-346.
زاده، ر. ت. و الهی، ش. (1389). مدیریت دانش فن نوآوری؛ چارچوبی جدید برای مدیریت یکپارچه دانش، فناوری و نوآوری- مطالعه موردی از صنایع دارویی و پوشاک. توسعه تکنولوژی صنعتی. ساروخانی. (1372). 158.
سراجیان، د.، اولیاء، م. ص. و سلطانی، م. (1392). تعیین و اولویتبندی موانع به اشتراکگذاری دانش در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی مطالعه موردی مؤسسه آموزش عالی امام جواد (ع). فصلنامه تخصصی پارکها و مراکز رشد، سال نهم، شماره 34، 34-43.
فتحیان، م. و احسانی، م. (1385). چارچوبی برای بهکارگیری مدیریت دانش در سازمانهای تحقیق و توسعه کشور. چهارمین کنفرانس بینالمللی مدیریت تهران گروه پژوهشی آریانا.
موغلی، ع.، سعادت، م. و جابری، س. (1393). اثر ساختار و استراتژی سازمانی بر بهرهوری کارکنان با نقش میانجی مدیریت دانش موردمطالعه: ثبتاحوال فارس. دومین کنفرانس بینالمللی مدیریت چالش هاو راهکارها، 2.
ناصری، س. (1392). تدوین چارچوب خلق و اشاعه دانش برای مدیریت دانش در سازمان 2.0. پایاننامه کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات گرایش تجارت الکترونیکی.
یزدانی، ب.، شیرانی، ب. ا.، آراستی، م.، و عیساسس، م. (1386). بررسی موانع انتقال و به اشتراکگذاری دانش در یک سازمان ایرانی. پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت، تهران (گروه پژوهشی آریانا).
Alavi، M., & Leidner، D. E. (2001). knowledge management and knowledge management systems: conceptual foundations and research MIS Quarterly 25(1)، 107–136.
Behringer، N.، & Sassenberg، K. (2015). Introducing social media for knowledge management: Determinants of employees’ intentions to adopt new tools Computers in Human Behavior، Pages 290–296.
Bilgihan، A.، Barreda، A.، Okumus، F.، & Nusair، K. (2016). Consumer perception of knowledge-sharing in travel-related Online Social Networks. Tourism Management، 52، 287-296.
Cross، R.، & Baird، L. (2000). Technology is not enough: improving performance by building organizational memory. Sloan Management، 41(3)، 69–78.
knowledge management and innovation. the Journal of high technology management reserch. 29(1)، 12–26.
Fehr، E.، & Gachter، S. (2000). Fairness and retaliation: the economics of reciprocity. Journal of Economic Perspectives، 14(3)، 159-181.
Foss، N.، Minbaeva، D. B.، Pedersen، T.، & Reinholt، M. (2009). encouraging knowledge sharing among employees: how job design matters. Human and resource management، 48(6)، 871-893.
Gaál، Z.، Szabó، L.، Kovács، N. O.، & Csepregi، A. (2015). Exploring the Role of Social Media in Knowledge Sharing. The Electronic Journal of Knowledge Management 13(3)، pp185-197.
Hau، y.، Kim، b.، Lee، h.، & Kim، y. g. (2013). The effects of individual motivationsand social capital on employees’ tacit and explicit knowledge sharingintentions. International Journal of Information Management، 33(2)، 356-366.
Hung، S.-Y.، Lai، H.-M.، & Chang، W.-W. (2011). Knowledge-sharing motivationsaffecting R&D employees’ acceptance of electronic knowledge repository. Behaviour & Information Technology، 30(2)، 213-230.
Koriat، N.، & Gelbard، R. (2014). Knowledge sharing motivation among IT personnel: Integrated model and implications of employment contracts. International Journal of Information Management 34، 577-591.
Kwahk، k.-y.، & park، d.-h. (2016). The effects of network sharing on knowledge-sharing activities and job performance in enterprise social media environments Computers in Human Behavior، 55 Part B، 826–839.
Lin، T.، Wub، S.، & Ch، T. L. (2012). Exploring the affect factors of knowledge sharing behavior: The relations model theory perspective. Expert Systems with Applications، 39، 751–764.
Ma، W.، & Chan، A. (2014). Knowledge sharing and social media: Altruism، perceived online attachment motivation، and perceived online relationship commitment. Computers in Human Behavior 39، 51-58.
Mansor، Z. (2015). Motivation and Willingness to Participate in Knowledge Sharing Activities Among Academics in a Public University Procedia Economics and Finance، 286–293.
Munar، A. M.، & Steen، J. K. (2014). Motivations for sharing tourism experiences through social media. Tourism Management، 43، 46-54.
Oscar، L.، & Nicolai، J. F. (2015). Understanding the climate-knowledge sharing relation: The moderating roles of intrinsic motivation and job autonomy.European Management Journal 1-10
Pee، L. G.، & Lee، J. (2015). Intrinsically motivating employees’ online knowledge sharing: Under standing the effects of job design. International Journal of Information Management، 35، 679-690.
wang، s.، & raymond، n. (2010). Knowledge sharing: A review and directions for future research. Human Resource Management، 20، 115−131.
Ale، M.، Toledo، C., Chiotti، O.، Galli، M. (2014). A conceptual model and technological support for organizational knowledge management. Science of Computer Programming، 95(1): 73-92.
Laia، H.-M., & Lin, W.-M. (2011). The influence of intrinsic and extrinsic motivation on individuals’ knowledge sharing behavior. Human-Computer Studies 69، 415–427.