پورایرج، مسعود. (1391). بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک به منظور بهبود و توسعه سازمان، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشکده اقتصاد و علوم اداری، دانشگاه فردوسی مشهد.
حیدرپور، فرزانه. و طهماسبی، گتابی ابوطالب. (1388). تاثیر هزینه آموزش و هزینه تبلیغات بانکداری الکترونیکی بر افزایش جذب سپردههای بانکها (مطالعه موردی بانک صادرات استان مازندران)، فصلنامهپژوهشهای حسابداری مالی و حسابرسی (پژوهشنامه حسابداری مالی و حسابرسی)، 1 (1)، 51-43.
زارعی، فاطمه.، امیرخانی، امیرحسین. و جهان بکام، سعیده. (1388). بررسی میزان پذیرش بانکداری الکترونیک در بین مشتریان بانکهای شهر شیراز، دومین کنفرانس بین المللی شهر الکترونیک، تهران.
مسعودی، علیرضا. (1390). حقوق بانکی، تهران: انتشارات پیشبرد.
وهابزاده منشی، شادان. و محمود کلائی، سانیا. (1393). ارزیابی تاثیر کیفیت درک شده از خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایت و تعهد مشتریان بانک صادرات استان تهران، فصلنامه پژوهشگر (مدیریت)، 11 (33): 75-67.
هادیان، مهدی. (1395). تاثیر بانکداری الکترونیک بر کیفیت زندگی کارکنان، فصلنامه مطالعات منابع انسانی، 5 (21)، 190-171.
Al-Hawari , M.A. (2014). Does customer sociability matter? Differences in e-quality, e-satisfaction, and e-loyalty between introvert and extravert online banking users,
Journal of Services Marketing, 28 (7): 538 – 546.
Considine, E., & Cormican, K. (2016). Self-service technology adoption: An analysis of customer to technology interactions. Procedia Computer Science, 100(100), 103-109.
Dandapani, K. (2008). Internet banking services and credit union performance, Managerial Finance, 34 (6):437-446.
Djelassi, S., Diallo, M. F., & Zielke, S. (2018). How self-service technology experience evaluation affects waiting time and customer satisfaction? A moderated mediation model. Decision Support Systems, 111, 38-47.
Ho, S. H., & Ko, Y. Y. (2008). Effects of self‐service technology on customer value and customer readiness. Internet research.
Iberahim, H., Taufik, N. M., Adzmir, A. M., & Saharuddin, H. (2016). Customer satisfaction on reliability and responsiveness of self service technology for retail banking services. Procedia Economics and Finance, 37, 13-20.
Kokkinou, A., & Cranage, D. A. (2013). Using self-service technology to reduce customer waiting times. International Journal of Hospitality Management, 33, 435-445.
Krishnan, G., Santha, V. & et al. (2014). Electronic Banking in Malaysia: ANote on Evalution On Evaloution of services and consumer Reactions. www. Arravdev.com/commerce/jibc/0001-07 html.
Lam, S. Y., Shankar, V., Erramilli, M. K., & Murthy. (2004). Customer value, satisfaction, loyalty, and switching costs: An illustration from a business-to-business service context, Journal of the Academy of Marketing Science, 323: 293−311.
Lee, H-J., & Yang, K. (2013). Interpersonal service quality, self service technology (SST) service quality, and retail patronage, Journal of retailing and consumer services, 20,1: 51-57.
Lin, J.C. & Hsieh, P.L. (2006).The role of technology readiness in customers’ perception and adoption of self-service technologies, International Journal of Service Industry Management, 17 (5): 497-517.
Mahil, C. (2013). Profiling of Internet Banking Users in India Using Intelligent Techniques, Journal of Services Research, 6 (2).
Miller, K. (2015). Communications theories: perspectives, processes, and contexts. New York: McGraw Hill.
Nexhmi, R., Russel, P., john. K & Audrey Shang, A. (2010). The Impact of the Relational Plan on Adoption of Electronic Banking, Journal of services Marketing, 17 (1).
Parasuraman, A., Zeithaml, V. A. & Berry, L. L. (2010). SERVQUAL: AMultiple Item Scale for Measuring Consumer Perception of Service Quality, Journal of Retailing, 64(1): 12-37.
Shailh, A. & Karjaluoto, H. (2015), Mobile banking adoption: A literature review, Telesmatics and informatics, 32(1): 129-142.
Vakulenko, Y., Oghazi, P., & Hellström, D. (2019). Innovative framework for self-service kiosks: Integrating customer value knowledge. Journal of Innovation & Knowledge, 4(4), 262-268.