احمدی نوری، مطهره. (1395). اثرات انتظار گرایش، هنجارهای ذهنی و وفاداری مصرفکننده بر نگرش بازاریابی ویروسی و تبلیغات شفاهی رسانههای اجتماعی. (پایان نامه کارشناسی ارشد)، دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس.
آیباغی اصفهانی، سعید؛ غفوریان شاگردی، امیر؛ وحیدی، تقی و دانشمند، بهنا.ز (1399). تأثیر استراتژیهای رقابتی بر عملکرد بازاریابان فعال در رسانههای اجتماعی؛ با نقش متغیر تعدیلکننده ویژگیهای سازمانی. مطالعات مدیریت کسبوکار هوشمند، 8(31)، 152-119.
بخشنده، قاسم و قشقایی، سمیرا. (1399). مدل عوامل مؤثر بر تمایل بانوان به خرید پوشاک از فروشگاههای برخط. مطالعات مدیریت کسبوکار هوشمند، 8(31)، 204-185.
خواجوند سریوی، فرشته. (1394). بررسی تأثیر بازاریابی ویروسی بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی: فروشگاههای اینترنتی). دانشگاه ملایر.
قائدی حیدری، سعید. (1394). مطالعه محرکهای مؤثر بر بازاریابی ویروسی و تأثیر آن بر آگاهی و نگرش نسبت به برند، دانشگاه یزد.
قوامی، علی، صرافی زاده قزوینی؛ اصغر، بدیع زاده، علی و عالم تبریز، اکبر. (1398). عوامل تأثیرگذار بر کارآفرینی سازمانی فناورانه: با رویکرد کسبوکارهای الکترونیک. فصلنامه مدیریت توسعه فناوری،7(3)، 61-37.
مهاجر، روح اله. (1396). نقش شبکههای اجتماعی بر تبلیغات ویروسی شرکتها در بازاریابی محصولات جهت پیشبرد اهدافشان (مطالعه موردی شبکه اجتماعی تلگرام). مرکز آموزش عالی رجاء.
References
Adelsarbanlar, N., & Khoshtinat, B. (2016). Critical factors and advantage factors influencing the implementation of viral marketing by considering the mediating role of Islamic marketing; a conceptual approach. Procedia Economics and Finance, 36(16), 433-440.
Akyol, S. (2013). Social Media and Marketing: Viral Marketing. Academic Journal of Interdisciplinary Studies, 2(8),586-590.
Barry J. M., & Gironda, J. T. (2017) Operationalizing thought leadership for online B2B marketing. Industrial Marketing Management. Available online 22 November 2017, in press.
Bruyn, G. L.Lilien. (2008). The Impact of Viral Marketing on Corporate Brand Reputation. Business & Economics Research Journal, 25, 3,151-163.
Dafonte-Gómez, A., Míguez-González, M. I., & Corbacho-Valencia, J. M. (2020). Viral Dissemination of Content in Advertising: Emotional Factors to Reach Consumers. Communication & Society, 33(1), 107-120.
Domingos, R., and Richardson, M. (2001). "Mining the network value of customers" in Proceedings of the seventh ACM SIGKDD international conference on Knowledge discovery and data mining, 57-66.
Ephraim, N. (2012). An Overview of data Mining for Combating Crime. Applied Artificial Intelligence. An International Journal, 26(8), 760-786.
Fadil, A. (2015). Value co-creation process in small and medium enterprise by utilization of viral marketing as a branding tool: a system dynamic approach. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 169(5), 258-265.
Fan, S. Leng, K. Yang; J. He. (2018). Gathering Point-Aided Viral Marketing in Decentralized Mobile Social Networks. IEEE Systems Journal, 12(2), 1566-1576.
Gunawan, D. D., & Huarng, K. H. (2015). Viral effects of social network and media on consumers’ purchase intention. Journal of Business Research, 68(11), 2237-2241.
Hsiang, H. L., Yu, N.W. (2019). Interrelationships between Viral Marketing and Purchase Intention via Customer-Based Brand Equity. Journal of Business and Management Sciences, 7(2), 72-83.
Kaplan, A. M. & Haenlein, M. (2011).“Two hearts in three-quarter time: How to waltz the social media/viral marketing dance”. Journal of Business Horizons. 54, 253-263.
Lekhany, L.M. (2014). The Impact of Viral Marketing on Corporate Brand Reputation. Business & Economics Research Journal, 13(2),213-230.
Long.C & Wing Wong.R.C. (2014). Viral Marketing for Dedicated Customers. Information Systems, 46, 1-23.
Price, L., Feick, L,. Guskey,A., (2011), "Everyday Market Helping Behavior". To Journal of Public Policy & Marketing, 14, 255-266.
Sawaftah, D., Calıcıoglu, C., & Awadallah, R. (2020). The relationship between viral marketing and consumer purchase intention, the moderator role of brand image and age: Evidence from smartphone users in North Cyprus. Management Science Letters, 10(6), 1307-1320.
Sharma, R. R., & Kaur, B. (2019). E-mail viral marketing: modeling the determinants of creation of “viral infection”. Management Decision.
Zernigah, K. I., & Sohail, K. (2012). Consumers' attitude towards viral marketing in Pakistan. Management & Marketing, 7(4), 645.
Zh. Zhang, Y., Shi, J., Willson, D., Zhu Du, & G. Tong. (2017). Viral marketing with positive influence. IEEE INFOCOM-IEEE Conference on Computer Communications,1-8.
References [In Persian]
Ahmadi Nouri, M. (2016). The Effects of Tendency Expectations, Mental Norms, and Consumer Loyalty on Viral Marketing Attitudes and Oral Social Media Advertising. (M.Sc. Thesis) Islamic Azad University of Ghods,. [In Persian]
Aibaghi Esfahani, S., Ghafourian Shagerdi, A., Vahidi, T., Daneshmadn, B. (2020). The Effect of Competitive Strategies on the Function of Marketers in Social Media; With Moderator Role of the Organizational Features. IT Management Studies, 8(31), 119-152. [In Persian]
Bakhshandeh, G., Ghashghayi, S. (2020). The model of the influential factors on the intention of women to purchase clothing from online stores. IT Management Studies, 8(31),185-204. [In Persian]
Danaei, A., Momen, E. (2017). Analysis of the Impact of Viral Marketing in Social Networks on the Purchase Intention of Consumers: A Case Study of Telegram Social Network. Journal of Business Administration Researches, 9(18), 243-267. [in Persian]
Ershadi, M. J., & Moghadam, X. (2019). Determining the Importance of Website Quality Criteria from the Perspective of Users Based on EQual Methods and Fuzzy Network Analysis Process. Consumer Behavior Studies Journal, 6(2), 23-4. [in Persian]
Ghaedi Heydari, S. (2015). Study of effective stimuli on viral marketing and its effect on brand awareness and attitude. Yazd University,. [In Persian]
Ghavami, A., sarafizadeh qazvini, A., Badizadeh, A., Alem Tabriz, A. (2019). Factors Affecting Technological Corporate Entrepreneurship: An e-Business Approach. Journal of Technology Development Management, 7(3), 37-61. [In Persian]
Hajiheidari, N., Khanlari, A. & Reyhani, H. (2017). Exploring and Prioritizing Factors Influencing Viral Marketing in the Context of Mobile Application. Journal of Information Technology Management, 9(2),237 – 252. [In Persian]
Khajvand Srivi, A. (2015). The effect of viral marketing on customer loyalty (Case study: online stores), Malayer University,. [In Persian]
Mohajer, R. (2017).
The Role of Social Networks on Viral Advertisements of Companies in Product Marketing to Promote Their Goals (Case Study of Telegram Social Network), Raja Higher Education Center,. [In Persian]
استناد به این مقاله: فاضلی ویسری، الهام، تقی پوریان، محمد جواد، قنبرزاده، قیدر، رضا، طاولی. (1400). توسعه مدل بازاریابی ویروسی در کسبوکارهای برخط با استفاده از رویکرد آمیخته،
مطالعات مدیریت کسب وکار هوشمند، 9(36)، 1-36. DOI: 10.22054/ims.2021.53590.1763
Journal of Business Intelligence Management Studies is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License..