احسان فر، گلشن و گروسی، الناز. (1395). تاثیر دانش مشتری بر عملکرد سازمانی باتوجهبه نقش مدیریتارتباط با مشتری و قابلیت بازاریابی در شرکتهای بیمه. فصلنامه علمی پژوهشی پژوهشنامه بیمه، 31 (4): 49-72. کد شناسایی دیجیتال doi: 10.22056/JIR.2016.44392.1650
اسعدی، عبدالرضا و هدایتی بیلند، مجتبی. (1398). تاثیر کیفیت خدمات بیمه ای بر قصد خرید بیمه های عمر و سرمایه گذاری با نقش میانجی تجربیات خریدهای پیشین در یک شرکت بیمه ای. فصلنامه علمی پژوهشی پژوهشنامه بیمه، 34 (1): 70-85. doi: 10.22056/JIR.2019.103426
بختیارنصرآبادی، حسینعلی.، حسنقلیپور یاسوری، طهمورث.، بادین، مسعود.، ودادهیر، ابوعلی و میرا، سید ابوالقاسم. (1399). دیالکتیک تردید و اعتماد در رفتار خرید بیمه زندگی «تحقیقی مبتنی بر نظریه داده بنیاد». فصلنامه علمی پژوهشی پژوهشنامه بیمه. 35 (4): 43-90. doi: 10.22056/JIR.2020.196030.2550
پویا، علیرضا و فاضل ترشیزی، داود. (1399). بخشبندی مشتریان صنعت بیمه با استفاده از الگوریتم خوشهبندی دو مرحلهای مقیاسپذیر (نمونه موردی شرکت بیمه البرز). فصلنامه علمی پژوهشی پژوهشنامه بیمه، 35 (2): 65-32 doi: 10.22056/JIR.2020.119635
دانایی فرد، حسن. (1384). تئوری پردازی با استفاده از رویکرد استقرایی: استراتژی مفهومسازی تئوری بنیادی. نشریه دانشور رفتار، 12 (11): 57-70.
رضابخش، نیلوفر. (1397). ارزیابی نقش رسانههای اجتماعی و بازاریابی دیجیتال در رفتار مصرفکننده با استفاده از مدل TPB. کارشناسیارشد. دانشگاه شهید بهشتی. دانشکده مدیریت و حسابداری.
رضایی، محمد.، رهنما رودپشتی، فریدون.، سعیدنیا، حمیدرضا و علیپور درویش، زهرا. (1399)، مدل پارادایمی ارزش آفرینی برند در صنعت بیمه با تأکید بر بیمه عمر «رویکرد داده بنیاد». فصلنامه علمی پژوهشی پژوهشنامه بیمه، 35 (3): 9-36. doi: 10.22056/JIR.2020.218671.2679
حسینی، الهه، معصومه، سفیری (1395) طراحی مدل تاثیر جوامع برندی مبتنی بر رسانه های اجتماعی بر شیوه های ارزش آفرینی، اعتماد و وفاداری به برند،
مدیریت ورزشی، 35 (6)؛ 25-34 doi:
10.22059/JSM.2017.60794
علیلو، پرویز.، سعیدنیا، حمیدرضا و بدیع زاده، علی. (1396) طراحی مدل تبیین شاخصهای ارزش آفرینی برند در صنعت نساجی ایران. مدیریت بازاریابی، 12 (37)، 31-45.
طالقانی، محمد و مهدی زاده، مهران. (1396). بررسی تاثیر متغیر تعدیلگر بازاریابی الکترونیک بر رابطه بین قابلیت های بازاریابی و عملکرد شرکت ها. مدیریت بازرگانی (دانش مدیریت). 8 (2): 355-384 doi:10.22059/jibm.2016.5869
گلیان، سجاد و قاسمی، ندا. (1396). تاثیر بازاریابی دیجیتال بر رقابتپذیری بنگاههای اقتصادی. کنفرانس پارادایمهای نوین مدیریت و علوم رفتاری.
مطلقی، احسان و شاهمحمدی، مهسا. (1396). بررسی تاثیر استراتژیهای بازاریابی دیجیتال بر توسعه صادرات مطالعه موردی: شرکت بارز. کنفرانس بینالمللی پژوهشهای نوین در علوم و مهندسی قرن 21.
یادگاری، منیژه.، مجتبی، تورج.، ایمان خان، نیلوفر و مهدیزاده اشرفی، علی. (1399). تدوین و ارایه الگوی برند کارفرما در شرکتهای بیمه. فصلنامه علمی پژوهشی پژوهشنامه بیمه، 35 (3): 158-184 doi:10.22056/JIR.2020.215623.2683
Ajina, Ahmed S. (2019). The perceived value of social media marketing: An empirical study of online word-of mouth in Saudi Arabian context, Entrepreneurship and Sustainability Issues 1512-1527, (3) 6 doi:10.9770/jesi.2019.6.3(32)
AMA. (2013). American Marketing Association: An Association for the Advancement of Science in Marketing: Proposal for Constitution and By-Laws. Chicago: AMA
Arora, A. S. , Sanni, S. A. , (2019). Ten years of ‘Social media marketing’ research in the journal of promotion management: research synthesis, emerging themes, and new directions. Journal of Promotion Management. 25 (4), 476–499. oi:10.1080/10496491.2018.1448322
Busca a, Laurent & Bertrandias, Laurent. (2020). A Framework for Digital Marketing Research: Investigating the Four Cultural Eras of Digital Marketing,
Journal of Interactive Marketing 49: 1 –19
https://doi.org/10.1016/j.intmar.2019.08.002
Caputo, A. , Fiorentino, R. , & Garzella, S. (2019). From the boundaries of management to the management of boundaries. Business Process Management Journal , 25 (3), 391-413. doi:10.1108/BPMJ-11-2017-0334
Choong,J,KiLeeKi-JoonBack,AchimSchmitt (2019)Brand experiential value for creating integrated resort customers’ co-creation behavior, International Journal of Hospitality Management. 18 (5), 104-112. https://doi.org/10.1016/j.ijhm.2019.03.009
Creswell, J. & Creswell, J. (2018). Research design: qualitative, quantitative, and mixed methods approaches. Thousand Oaks, California: SAGE Publications, Inc.
Creswell, J. W. (2009). Research design: Qualitative, quantitative and mixed method approaches (3rd Ed.). Los Angeles: SAGE Publications.
Dalman, D, & Puranam, K. (2017). Consumer evaluation of ingredient brand choice strategy. Management Research Review, 40 (7): 768-782. DOI:10.1108/MRR-04-2016-0092
Fehle, F. , Fournier S. M. , Madden T. J. & Shrider, D. G. (2008). Brand value and asset pricing. Quarterly Journal of Finance and Accounting, 47 (1): 3-26.
Gregory, G. D. , Ngo, L. V. , & Karavdic, M. (2019). Developing e-commerce marketing capabilities and efficiencies for enhanced performance in business-to-business export ventures. Industrial Marketing Management, 78 (3), 146–157. oi:10.1016/j.indmarman.2017.03.002
Hollebeek l. ,b, & Keith Macky. (2019). Digital Content Marketing's Role in Fostering Consumer Engagement, Trust, and Value: Framework, Fundamental Propositions, and Implications, Available online at Journal of Interactive Marketing 45 (2019): 27–41. doi:10.1016/j.intmar.2018.07.003
Janda, J. (2018). 2018 industrial marketing trends and challenges.
https://www. weidert. com/whole_brain_marketing_blog/industrial-marketing-trends-and-challenges
Kannan, P. K. (2017). Digital marketing: A framework, review and research agenda, International Journal of Research in Marketing. 34 (1), 22-45, doi:10.1016/j.ijresmar.2016.11.006
Kim, J. , Kang, S. , & Lee, K. H. (2019). Evolution of digital marketing communication: Bibliometric analysis and network visualization from key articles.
Journal of Business Research.
https://doi. org/10. 1016/j. jbusres. 2019. 09. 043. DOI:10.1016/j.jbusres.2019.09.043
Marshall, G. W. (2006). Revolution in sales: The impact of social media and related technology on the selling environment.
Journal of Personal Selling & Sales Management, 32 (3), 349–363. DOI:
10.2307/23483286
Mergel, I. , Edelmann, N. , & Haug, N. (2019). Defining digital transformation: Results from expert interviews.
Government Information Quarterly, 36 (4), 101385. 10. 1016/j. giq. 2019. 06. 002
https://doi.org/10.1016/j.giq.2019.06.002
Nikunj Kumar Jain, Shampy Kamboj, Vinod Kumar, Zillur Rahman. (2017). "Examining consumerbrand relationships on social media platforms", Marketing Intelligence & Planning, https:// doi. org/10. 1108/MIP-05-2017-0088.
Pelsmackera,P Sophie van Tilburgb, Christian Holthof. (2019). Digital marketing strategies, online reviews and hotel performance, Journal: International Journal of Hospitality Management, (72): 47-55. https://doi.org/10.1016/j.ijhm.2018.01.003
Peter S. H. Leeflang a,b Peter C. Verhoef a, Peter Dahlström. (2014). Challenges and solutions for marketing in a digital era
, European Management Journal, (32)1: 1-12.
https://doi.org/10.1016/j.emj.2013.12.001
Sandberg, E. , Pal, R. & Hemila, J. (2018). Exploring value creation and appropriation in the reverse clothing supply chain.
International Journal of Logistics Management, 29 (1): 90-109. doi:
10.1108/IJLM-10-2016-0241
Strauss, A. L. & Corbin, J. (1998). Basics of qualitative research: Grounded theory: Procedures and technique. (2nd Edition). Sage, Newbury Park, London.
Tasneem, Y. , & Fatema, K. (2015). Effectiveness of digital marketing in the challenging age: An empirical study.
International Journal of Management Science and Business Administration, 1 (5), 69-80.doi:
10.18775/ijmsba.1849-5664-5419.2014.15.1006
Yogesh K. Dwivedi, Nripendra P. Rana, Emma L. Slade, Nitish Singh, Hatice Kizgin. (2020). Editorial introduction:
Advances in theory and practice of digital marketing Journal of Retailing and Consumer ServicesVolume 53March 2020Article 101909.
https://doi.org/10.1016/j.jretconser.2019.101909
motlaghi E, Shahmohammadi M.(2018). Investigating the impact of digital marketing strategies on export development, a case study: Barez Company. International Conference on New Researches in Science and Engineering of the 21st Century
Alilou P, Saeednia H, Badie Zadeh A.(2017). Designing a Model to clarify Brand Value-creation Determinants in Iranian Textile Industry.Marketing Management Journal/ IslamicAzad University,12(37).31-45 [In Persian]
Asaadi A, Heydari M. (2019). The Impact of Insurance Services Quality on the Intention to Buy Universal Life Insurance considering the Mediating Role of Previous Buying Experiences in an Insurance Company. Journal of Insurance Research.34(2). 75-89, doi: 10.22056/JIR.2019.103426 [In Persian]
Bakhtiar Nasrabadi H, Hasangholipoor T, Vedadhir A,Badin M, Mira S.A, (2019). Explanation of Skepticism and Trust Dialectic in Buying Behavior of Life Insurance Consumers: A Grounded Theory. Journal of Insurance Research. 35(4). 43-88, doi: 10.22056/JIR.2020.196030.2550 [In Persian]
Danaeifar H.(2005) Inductive Approach to Building Theory: Grounded Theory Strategy.Journal of Daneshvar Raftar.11(12).57-70.[In Persian]
Ehsanfar G, Garoosi E.(2016). The effect of customer knowledge on organizational performance according to the role of customer relationship management and marketing capabilities in insurance companies. Journal of Insurance Research. 31(4), 49-72 [In Persian]
Faculty of Accounting and Management, Shahid Beheshti University [In Persian]
Gollian S, Ghasemi N.(2018). The impact of digital marketing on the competitiveness of economic enterprises. Conference on new paradigms of management and behavioral sciences.
Hosseini E, Kalate Seyfari M.(2016). Modeling the Effect of Social Media Based Brand Communities on Value Creation Practices, Brand Trust and Loyalty.
Sport Management Journal.8(6). 907-921, doi:
10.22059/JSM.2017.60794 [In Persian]
Meskin Navaz, S. , Ghorbani, M. , Tabatabaei, S. A. A. N. P. , & Niroomand, H. A. (2017). An Empowerment Model for Sales Managers in the Insurance Industry: The Case of Insurance Sales Representative in Razavi Khorasan Province. Iranian Journal of Insurance Research, 32 (2): 21-40. (in Persian)
Nazari, M. (2017). Letter from the Editor - in - Chief: Trends Shaping The Future Marketing Research. Journal of Business Management, 9 (3): 1-2. (in Persian
Pooya A,Fazel torshizi D. (2019). Segmentation of Insurance Industry Customers with using two-Step cluster analysis (Case study Alborz Insurance). Journal of Insurance Research.35(2).9-33, doi: 10.22056/JIR.2020.119635 [In Persian]
Rezabakhsh N.(2018). Evaluating the role of social media and digital marketing in consumer behavior using the TPB model. Master's thesis.
Rezaee M, Rahama F, Ssaeednia H.R, Alipour Darvish Z. (2019) Paradigm Model of Brand Value Creation in Insurance Industry with Focus on Life Insurance: A “Grounded Theory Approach”. Journal of Insurance Research.35(3).9-35.[In Persian]
Taleghani M Mahdi Zadeh M. (2017). Investigate the effect of moderating role of E-marketing on relationship between marketing capabilities and performance of companies.Marketing Management Journal/Tehran University. 8(2). 355-374, 8 (2): 355-384 doi:10.22059/jibm.2016.5869 [In Persian]
Yadegari M, Mojibi T, Imankahan N, Mehdizade Asharafi S.A. (2019). Providing Employer Branding Pattern in Private Insurance Companies. Journal Of Insurance Research. 35(3). 157-184, doi:10.22056/JIR.2020.215623.2683 [In Persian]