ابراین. جیمز، ماراکاس. جرج، (1392)، مبانی سیستمهای اطلاعات مدیریت، مترجمان: امیر مانیان، مهدی فتاحی، بهاره وائق، تهران: انتشارات نگاره دانش، 456 صفحه.
پدرام. حسین، کریم زادگان مقدم. داوود، عاشقی. ژاله، (1390)، بهکارگیری استاندارد ایزو 9126 در ارزیابی کیفیت سامانههای یادگیری الکترونیکی در ایران (مطالعه موردی: سامانه آموزش مجازی دانشگاه صنعتی امیر کبیر)، فصلنامه علمی پژوهشی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، دوره 27، شماره 2، ص 495-517.
حقیقی نسب. منیژه، معصومی. معصومه، (1391)، ارزیابی کیفیت سیستمهای اطلاعاتی بر اساس مدل ایزو 9126 در سازمانهای ایرانی، پژوهشهای تجربی حسابداری، سال دوم، شماره 6، ص 131-147.
خیامی. رئوف، (1388)، ارزیابی و تحلیل معماری سازمانی، پایاننامه دکتری مهندسی کامپیوتر، دانشگاه شیراز، شهریورماه 1388.
دعایی. حبیبالله، عالی. مرضیه، (1384)، سازمانها در بستر جهانیشدن، مشهد: بیان هدایت نور، 220 صفحه.
رسولی آذر. سعید، (1382)، تحلیل محتوای کاربرد و پتانسیل تکنولوژیهای اطلاعاتی در سیستم کشاورزی ایران، پایاننامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی، دانشگاه تربیتمعلم تهران.
رنگریز. حسن، (1392)، تجزیهوتحلیل و طراحی سیستمهای اطلاعات مدیریت، تهران، انتشارات نشر بازرگانی، 333 صفحه.
طالقانی. محمد، حسنی مقدم. شیوا، (1390)، مقدمهای بر اتوماسیون اداری با رویکرد سیستمهای اطلاعاتی، مجله عصر فناوری اطلاعات، شماره 72، ص 138- 143.
کلارک. استیو، (1389)، مدیریت استراتژیک سیستمهای اطلاعاتی (رهیافتی جامع)، ترجمه: سید محمد اعرابی، داوود ایزدی، تهران: انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی، 256 صفحه.
لاودن. کنت سی، لاودن. جین پی، (1392)، سیستمهای اطلاعات مدیریت، مترجمان: مجتبی حسینی، اکبر مصطفوی، تهران: انتشارات فدک ایساتیس، 625 صفحه.
لاودن. کنت سی، لاودن. جین پی، (1390)، سیستمهای اطلاعات مدیریت، مترجمان: رامین مولانا پور، فرزاد حبیبی پور رودسری، مهران کرمی، تهران: چاپ آتی نگر، 727 صفحه.
مورتی. کریس، (1388)، چالشهای مدیریت در هزاره سوم، ترجمه: مهدی ایراننژاد پاریزی، عادله سادات احمد پور، تهران: نشر مدیران، 326 صفحه.
مهدوی. عبدالمحمد، (1386)، طراحی مدل ارزیابی کیفیت خدمات سیستمهای اطلاعاتی مبتنی بر الگوریتم ژنتیک، فصلنامه مدرس علوم انسانی، ویژه نامه مدیریت، دوره 11، شماره 55، ص 235-263.
Biscoglio, I. and Fusani, M. and Lami, G and Trentanni, G (2009), "Establishing Quality-Model Based Evaluation Process for Websites", ISTI (Institute of Science and Technologies in Informatics)-CNR (National Research Council), Via Moruzzi 1, 56124 Pisa, Italy.
Buglione, L. and Abran, A (2002),"Geometrical and Statistical Foundations of a Three-Dimensional Model of Software Performance", Advances in Engineering Software, 30-43.
Dehning, B. and Richardson, J (2002)," Returson on Investments in Information Technology: A Research Synthesis", Journal of Information Systems, 16(1), 7-30.
Edvards, S (2002), "Information Technology and Economic Challenge in Developing Countries", Challenge, 45(3), 19-43.
Elisaveta, T (2015)," ISO 9126 Based Quality Assessment Approach for e- Learning System", Information Technologies and Control, 10.1515/itc-0008, 21-29.
Fenton, N. and Neil, M. and Nielsen, L (2000)," Building large scale Bayesian Networks", The Knowledge Engineering Review, 15(3): 257-284.
Fitzpatrick, R (2004) "Software Quality Definitions and Strategic Issues", Technical Paper, Staffordshire University, 27-32.
Francisca, L. and Ledis, Ch. and Nicole, L. and Amar, R (2003), "Cherif Quality Characteristics for Software Architecture", Object Technology, 2(2), 133-150.
Hirschheim, R. and Kleim, H. K (1991), "Information System Development as Social Action", Theoretical perspective and practice, Omega, 19(6):587-608.
Khosravi. K, and Gueheneuc. Y (2004). "A Quality Model for Design Pattern, Technical Report", Technical Report 1249. University of Montreal.
Stefani, A. and Xenos, M. and Stavrinoudis D (2003), "Modelling Ecommerce Systems Quality with Belief Networks, International Symposium on Virtual Environments", Human-Computer Interfaces, and Measurement Systems Lugano, Switzerland, 27-29.