امیدوار، رضا، سرداری، احمد و یزدانی، ناصر. (1394). رتبهبندی موانع مدیریت زنجیره تأمین سبز با استفاده از روش دیمتل. تابستان. تحقیقات بازاریابی نوین، سال 5 (شماره2)، 1-14.
تولایی، روحالله و احمدی، محمد میلاد. (1395). زمستان. آسیبشناسی و تدوین راهبردهای کسب جایگاه برتر منطقهای در توسعه دولت الکترونیک. مطالعات مدیریت راهبردی، (شماره 28)، 53-82.
ثقفی، فاطمه، علی احمدی، علیرضا، قاضی نوری، سید سپهر و حورعلی، منصوره. (1394). بهار. تدوین و شناسایی سناریوهای امکانپذیر آینده خدمات دولت الکترونیک در 1404. مدیریت فناوری اطلاعات، (شماره 1)، 49-68
حاجی ابراهیم زرگر، حامد. (1397). تابستان. بررسی وضعیت دولت الکترونیک در ایران. فصلنامه سیاستگذاری علوم و تکنولوژی، (شماره چهارم)، 8-29.
دبیرخانه شورای عالی فناوری اطلاعات. (1393). نقشه راه توسعه دولت الکترونیکی. www.ict.gov.ir
زینالی صومعه، پروانه، پورعزت، علیاصغر و دودانگه، پروین. (1392). بهار. کارکردهای استقرار دولت الکترونیکی در ایران (مورد مطالعه: بانکداری الکترونیک). فصلنامه آیندهپژوهی مدیریت، سال دوم (شماره دوم)، 55-70.
طهمورث نژاد، جعفر. (1389). چالشها و موانع موجود در دولت الکترونیک در ایران. آبان. دومین سمینار عصر اطلاعات با رویکرد فناوریهای نوین.
کاظمی، مصطفی، فیاضی، مرجان و میرزاده، ملیحه. (1387). بررسی موانع استقرار دولت الکترونیک در سازمانهای ایرانی. پژوهشهای مدیریت، سال اول (شماره دوم)، 185-204.
کاووسی، اسماعیل و سرفرازی، مهرزاد. (1390). دولت الکترونیک، تهران: پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام.
ذبیحی شیخرجه، کیا، دریاگشت، رؤیا، علی نیا، فاطمه و علیخانی، محمد. (1391). اردیبهشت. مراحل دولت الکترونیک و ارائه مدل پیشنهادی در ایران. اولین همایش ملی حسابداری و مدیریت.
فقیهی، مهدی و معمارزاده، غلامرضا. (1394). بهار. مدل توسعه دولت الکترونیک در ایران 1404. مدیریت فناوری اطلاعات، دوره 7 (شماره 1)، 125-142.
قربانیزاده، وجه الله، رودساز، حبیب و عباسپور، جعفر. (1393). فرا تحلیل موانع استقرار دولت الکترونیک در ایران. تابستان،مطالعات مدیریت فناوری اطلاعات، سال دوم (شماره 8)، 1-32.
کاشفی، امید و زمانی فر، آزاده. (1391). بلوغ دولت الکترونیکی. تهران: دبیرخانه شورای عالی اطلاعرسانی.
مرکز پژوهشی آرا. (1395). بررسی وضعیت دولت الکترونیک در ایران. تهران: موسسه پیام رسان حکمت و اندیشه.
منشیزاده، پروانه. (1396). آبان. ارزیابی سطح بلوغ خدمات دولتی الکترونیک در برخی از سازمانهای دولتی.دوماهنامه مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه، سال دوم، شماره چهار (پیاپی 6)، 33-45.
Abu-Shanab, E. A. (2017, February). E-government familiarity influence on Jordanians’ perceptions. Telematics and Informatics, 34(1), 103-113.
Abu-Shanab, E., & Al-Jamal, N. (2015). Exploring the Gender Digital Divide in Jordan. Gender, Technology and Development, 19(1), 91-113.
Adnan, A., Fahmi Zaidi, A., Azlina, A., & Wan Salihin Wong, A. (2016). The Effects Of Perceived Usefulness And Perceived Ease Of Use on Continuance Intention to Use E-Government. Procedia Economics and Finance, 35, 644 – 649.
Choi, H., Park, M. J., Rho, J. J., & Zo, H. (2016, July). Rethinking the assessment of e-government implementationin in developing countries from the perspective of the design–reality gap: Applications in the Indonesian e-procurement system. Telecommunications Policy, 40(7), 644-660.
Gallivan, M. J., & Keil, M. (2003). The user–developer communication process: a critical case study. Information Systems , 13 (1), 37-68.
Janita, M. S., & Miranda, F. J. (2018, May). Quality in e-Government services: A proposal of dimensions from the perspective of public sector employees. Telematics and Informatics, 35(2), 457-469.
Karokola, G., & Yngström, L. (2009). Discussing E-Government Maturity Models for the Developing World-Security View. Information security of South Africa (ISSA) Johannesburg.
Khodaee Mahmoodi, R., & Hosseinzadeh Nojedeh, S. (2016). Investigating the Effectiveness of E-government Establishment in Government Organizations. 3rd International Conference on New Challenges in Management and Organization: Organization and Leadership. 230, pp. 136-141. Dubai: Social and Behavioral Sciences.
Lallmahomed, Z. M., Lallmahomed, N., & Lallmahomed, M. G. (2017, July). Factors influencing the adoption of e-Government services in Mauritius. Telematics and Informatics, 34(4), 57-72.
Lee, J. (2010, July). 10 year retrospect on stage models of e-Government: A qualitative meta-synthesis. Government Information Quarterly, 27(3), 220-230.
Noman, A., & Hebbar, C. (2016, November). E-GOVERNMENT DEVELOPMENT MODELS:. International Journal of Latest Trends in Engineering and Technology(SACAIM), 115-120.
Pedersen, K. (2018). E-government transformations:challenges and strategies. Transforming Government: People, Process and Policy, 12(1), 84-109.
Rorissa, A., Demissie, D., & Pardo, T. (2011, July). Benchmarking e-Government: A comparison of frameworks for computing e-Government index and ranking. Government Information Quarterly, 28(3), 354-362.
Sarrayrih, M. A., & Sriram, B. (2015, April). Major challenges in developing a successful e-government: A review on the Sultanate of Oman. Journal of King Saud University – Computer and Information Sciences, 27(2), 230-235. doi:https://doi.org/10.1016/j.jksuci.2014.04.004
Sharma, G., Bao, X., & Qian, W. (2012, December). Empirical Investigation on Adoption of E-governance Services in Developing Countries and Ethical Issues. International Journal of Advanced Research in Computer Science and Software Engineering, 2(12), 19-27.
United Nations. (2018). United Nations E-Government Survey. New York: Department of Economic and Social Affairs.
Weerakkody, V., Janssen, M., & Dwivedi, Y. K. (2011, July). Transformational change and business process reengineering (BPR): Lessons from the British and Dutch public sector. Government Information Quarterly, 28(3), 320-328.