حافظنیا، محمدرضا. (1388). مقدمهای بر روش تحقیق در علوم انسانی، تهران: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت).
خاکی غلامرضا (1387)، روش تحقیق با رویکردی به پایاننامه نویسی، کانون فرهنگی انتشارات داریت، تهران، چاپ چهارم.
رضایی روحالله، منگلی نسرین و لیلا صفری (1396). اثر میانجی بازاریابی کارآفرینانه در رابطه بین گرایش کارآفرینانه و عملکرد کسبوکارهای گلخانهای در شهرستان جیرفت، مجله علوم ترویجوآموزشکشاورزیایران، جلد 13، شماره 1.
رضوی، مصطفی. زالی، محمدرضا. رشیدی، محمود. دیداری، جاوید. (1390). نقش گرایش کارآفرینانه در عملکرد سازمانی، پژوهشنامهمدیریت اجرایی، دوره 3، شماره 5، صص 116-95.
زالی، محمدرضا. ملک خسروی، کامران. (1388). تحلیل شکاف بین کارآفرینی سازمانی و نوآوری: مجموعهمقالات،Gem شواهدیمبتنیبریافتههای هشتمینکنفرانسبینالمللیمدیریت،انتشارات آریا قلم.
سرمد، زهره. بازرگان، عباس. حجازی، الهه. (1389). روشهای تحقیق در علوم رفتاری. تهران: انتشارات نشر آگه، چاپ یازدهم.
سنجقی، محمدابراهیم. فرهی بوزنجانی، برزو. ظهوریان نادعلی، ایمان. درودی، حمید. (1393). تبیین رابطه گرایش کارآفرینانه و عملکرد سازمانی با میانجی تبادلات اجتماعی از منظر عدالت سازمانی. توسعهکارآفرینی، دوره 6، شماره 3، صص 26-7.
شماخی، حمیدرضا؛
نعمتی کشتلی، هادی و توحید
شریفیان (1395). اثر قابلیت بازاریابی، قابلیت عملیاتی و استراتژی تنوع بر عملکرد شرکتهای پذیرفتهشده در بورس تهران (دیدگاه مبتنی بر منابع)،
پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری، شماره 3، صفحات 108-97.
صالحی، نادر. سحر، احمدیان. محسن، اجرامی. (1393). تأثیر قابلیتهای بازاریابی بر مزیت رقابتی و عملکرد با نقش تعدیلکننده مدیریت ریسک در شرکتهای واردکننده، دومین همایش ملی علوم مدیریت و برنامهریزی، آموزش و استانداردسازی ایران، تهران، انجمن توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین.
فراهانی، حجتالله. عریضی، حمیدرضا. (۱۳۸۸). روشهای پیشرفته پژوهش در علوم انسانی. اصفهان: انتشارات جهاد دانشگاهی. چاپ دوم.
کاویانی، سهراب. فریدون، امیدی. (1395). بررسی تأثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد مالی بنادر با نقش میانجی بازارگرایی و قابلیتهای عملیاتی (موردمطالعه: بنادر استان خوزستان). سومین همایش بینالمللی مدیریت، اقتصاد و توسعه، تهران، موسسه علمی کیان پژوهان.
Adnan, Z., Abdullah, H. S., & Ahmad, J. (2016). Assessing the Moderating Effect of Competition Intensity on HRM Practices and Organizational Performance Link: The Experience of Malaysian R&D Companies. Procedia Economics and Finance, 35(2), pp 462-467.
Aragón, M. I. B., Jiménez, D. J., & Valle, R. S. (2014). Training and performance: The mediating role of organizational learning. BRQ Business Research Quarterly, 17(3), pp 161-173
Aspelund, A., Madsen, T.K., & Moen, O. (2007). A review of the foundation, international marketing strategies, and performance of international new ventures. EuropeanJournal of Marketing, 41(11/12), 1423–1448.
Chandra, Y., Styles, C., & Wilkinson, I. (2009). The recognition of first time international entrepreneurial opportunities. International Marketing Review, 26(1), 30–61.
Covin
Jeffrey G., Lumpkin
G.T. (2011). Entrepreneurial Orientation Theory and Research: Reflections on a Needed Construct,
Entrepreneurship Theory and Practice,
Volume35, Issue5, Pages 855-872.
Day, G. S. (2011). Closing the marketing capabilities gap. Journal of Marketing, 75(October), 183–195.
Gilmore, A., & Carso, D. (2009). Innovative marketing in SMEs, European Journal of Marketing, 43 (1/2), pp 46 – 61.
Gutierrez, D. M., Scavarda, L. F., Fiorencio, L., & Martins, R. A. (2015). Evolution of the performance measurement system in the Logistics Department of a broadcasting company: An action research. International Journal of Production Economics, 160(8), pp 1-12.
Hult, G., Tomas, M., Snow, C.C., & Kandemir, D. (2003). The role of entrepreneurship in building cultural competitiveness in different organizational types. Journal ofManagement, 29(3), 401–426.
Iskandarini, D. (2014). The Impact of Entrepreneurial Barrier Toward Entrepreneurial Intention for Decreasing Unemployment through Community Empowerment, Social and Behavioral Sciences, 115(21), pp 166-174.
Jyoti, J., & Sharma, J. (2012). Impact of market orientation on business performance: Role of employee satisfaction and customer satisfaction. Vision, 16(4), pp 297-313.
Krasnikov, A., & Jayachandran, S. (2008). The relative impact of marketing, research and development, and operations capabilities on firm performance. Journal of Marketing, 72 (4), pp 1- 11.
Li, Y. H., Huang, J.W., & Tsai, M. T. (2009). Entrepreneurial orientation and firm performance: The role of knowledge creation process, Industrial Marketing Management, 38 (4), pp 440–449.
Mahmood, R., & Hanafi, N. (2013). Entrepreneurial orientation and business performance of women-owned small and medium enterprises in Malaysia. Competitive advantage as a mediator. International Journalof Business and Social Science, 4 (1), 82-90.
Martin, S. L., & Javalgi, R. R. G. (2016). Entrepreneurial orientation, marketing capabilities and performance: the moderating role of competitive intensity on Latin American International new ventures. Journal of Business Research, 69(6), pp2040-2051.
Miller, D. (2011). Miller (1983) revisited: A reflection on EO research and some suggestions for the future. Entrepreneurship: Theory and Practice, 35(5), 873–894.
Oyeniyi, O. (2013). Organizational commitment and market orientation of Nigerian non-oil exporting companies. African Journal of Economic and Management Studies, 4(1), pp 95-108.
Petrenko, O. V., Aime, F., Ridge, J., & Hill, A. (2016). Corporate social responsibility or CEO narcissism? CSR motivations and organizational performance. Strategic Management Journal, 37(2), pp 262-279.
Subramanian, R., Kumar, K., & Strandholm, K. (2010). The role organization competencies in the market orientation–performance relationship. International Journal of Commerce and Management, 19(1), pp 7-26.
Tajeddini, K. (2010). Effect of customer orientation and entrepreneurial orientation on innovativeness: Evidence from the hotel industry in Switzerlan, Tourism Management, 31 (2), pp 221-231.
Terry Mousa, Fariss, & Wales, William. (2012). Founder effectiveness in leveraging entre-preneurial Orientation, Management Decision,. 50(2), pp 308-316.
Wang, E. T., Hu, H. F., & Hu, P. J. H. (2013). Examining the role of information technology in cultivating firms’ dynamic marketing capabilities. Information & Management, 50(6), pp 336-343.
Wangithi, W.E., Muceke, N.J. (2012). Effect of Human Resource Management Practices on Psychological Contract in Organizations, International Journal of Business & Social Science, 3(19), pp 111-117.
Zahra, S.A. (2006). Entrepreneurship and dynamic capabilities: A review, model and research agenda. Journal of Management Studies, 43(4), 917–955.
Zahra, S.A., & Garvis, D.M. (2000). International corporate entrepreneurship and firm performance: The moderating effect of international environment hostility. Journal of Business Venturing, 15(5/6), ر