باقری نژاد، جعفر و ستاری، هاله (۱۳۸۵). ارائه مدل ارزیابی آمادگی الکترونیکی سازمان بورس اوراق بهادار برای پیادهسازی دولت الکترونیک، اولین همایش سراسری بورس الکترونیک، قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین.
بتوخته، ا. (1384). فرایند شکلگیری بورس الکترونیک در بازار سرمایه. بورس، (49)، 30–42.
پیری، پ؛ و ایمانیبرندق، م. (1387). بررسی نقش بورس الکترونیک و موانع آن در ایران. حسابدار، (194)، 81–86.
جعفرپور، د؛ و فتحی، ف. (1385). بورس الکترونیک در ایران اهمیت زیرساختها و مزایا. بورس.، (60)، 8–15.
ﺣﺴﻴﻨﻲ ﻫﺎﺷﻢزاده، داود (1388). ﺑﺮرﺳﻲ ﻋﻮاﻣﻞ مؤثر ﺑﺮ رﺿﺎﻳﺖﻣﻨﺪی ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﺑﺎﻧﻚ ﺻﻨﻌﺖ و ﻣﻌﺪن. ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺑﺎزرﮔﺎﻧﻲ.63-82:(2)1.
دهقان، عبدالمجید (1387). بررسی عوامل روانی تأثیرگذار بر قصد افراد به سرمایهگذاری سهام در بورس اوراق بهادار، پایان نامه کارشناسی ارشد.
دهقان، عبدالمجید. (1387)، بررسی عوامل روانی تأثیرگذار بر قصد افراد به سرمایهگذاری سهام در بورس اوراق بهادار، نشریهی اقتصاد "بورس"، شماره 74، از ص 40 تا 45.
زادون، هدی (1385). بررسیعواملمؤثردرمعاملهالکترونیکی، پایاننامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشگاه الزهرا.
ساجدیفر، علیاصغر؛ اسفیدانی، محمدرحیم، وحدتزاد، محمد حسین و محمودیآذر، میثم (1391). ارزیابی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک در اعتمادسازی مشتریان آنلاین شرکتهای کارگزاری شهر تهران، مدیریت فناوری اطلاعات، دوره 4، شماره 11.
ستاری، هاله (1385). نقش فناوری اطلاعات در بازار سرمایه ایران، ماهنامه عصر فناوری اطلاعات، شماره 11.
سریرافراز، محمد و فهیمیفر، فاطمه (۱۳۸۷). امضای الکترونیکی، بسترساز برقراری امنیت مبادلات الکترونیکی، دومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی، تهران، موسسه مطالعات بهرهوری و منابع انسانی.
سیدحسین میرشجاعی (۱۳۸۵). فناوری اطلاعات و کاربردهای آن در سازمان بورس الکترونیک، اولین همایش سراسری بورس الکترونیک، قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین.
شهرآبادی، ا؛ و سلیمی، م. (1385). درآمدی بر بورس الکترونیک نزدک. بورس، (60)، 52–65.
عبادی،
جعفر و افتخاری،
فرناز (1386). بررسی ساختار بازارهای اینترنتی با تأکید بر اثرات خارجی شبکهای،
مجله تحقیقات اقتصادی، مقاله 4، دوره 42، شماره 2.
فرید، داریوش؛ ابراهیمزاده پزشکی،
رضا و ابوالقاسمی،
مهدی (1391). طبقهبندی عوامل مؤثر بر خرید سهام توسط سرمایهگذاران در بورس یزد با استفاده از مدل کانو،
اولین همایش ملی مهندسی مدیریت کسبوکار، ۲ تا ۳ اسفند ۱۳۹۱، مرکز بینالمللی علوم و فنّاوری پیشرفته و علوم محیطی، کرمان، ایران.
فضلی، ص؛ و منصوری، ص. (1386). مقایسه رویکردهای تحلیل پوششی دادهها (DEA) و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) در رتبهبندی شاخصهای کلیدی تصمیمگیری خریدوفروش سهام. مطالعات مدیریت صنعتی، 1(6)، 1–24.
کاتلر، فیلیپ (1385). مدیریت بازاریابی (تجزیهوتحلیل، برنامهریزی، اجرا و کنترل)، ترجمهی بهمن فروزنده، نشر آموخته.
ماتوشیجیایتو و شهرآبادی، ا. (1385). فناوری و بورس الکترونیک در ژاپن. بورس.، (56)، 46–49.
ماتیوماشن و شهرآبادی، ا. (1385). بورس الکترونیک گزینهای مناسب فراروی سرمایهگذاران. بورس، (54)، 38–41.
محمدی، ع؛ و امیری، ی. (1392). شناسایی و تبیین عوامل مؤثر بر پذیرش نوآوری فناوری اطلاعات د ر سازمانهای دولتی با رویکرد مدلیابی معادلات ساختاری. مدیریت فناوری اطلاعات، 5 (4): 218-195.
منصور، ه. (1387). آشنایی با بورس الکترونیک و نحوه معاملات در آن. بورس، (72)، 30–33.
میرابی و. فلاحشمس، م. کوشان، ن؛ و سعیدی، ن. (1391). شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات الکترونیکی در بازار سهام با استفاده از روش تاپسیس فازی. مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار، 0(0)، 147–168.
نعمتیزاده، سینا؛ بیدار، آرش و علیزاده، نادی (1391). ارزیابی کاربرد سامانه معاملات الکترونیکی DMA در افزایش حجم معاملات بورس اوراق بهادار تهران با بهرهگیری از مدل استنتاج فازی، فصلنامه علمی پژوهشی دانش مالی تحلیل اوراق بهادار، شماره پانزدهم.
والینژاد، مرتضی (1388). ﻣﻘﺪﻣﻪﺍﻱ ﺑﺮ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ ﻭ ﺑﻮﺭﺱ ﺍﻭﺭﺍﻕ ﺑﻬﺎﺩﺍﺭ، بانک و اقتصاد، ﺷﻤﺎﺭﻩ 104.
Bessembinder, H. Panayides, M., Venkataraman, K. (2009). Hidden liquidity: An analysis of order exposure strategies in electronic stock markets. Journal of Financial Economics. 94(3), 361–383.
Bessembinder, H, Venkataraman, K. (2004). Does an electronic stock exchange need an upstairs market? Journal of Financial Economics. 73(1), 3–36.
Dutta, Shantanu; Essaddam, Naceur; Kumarc, Vinod and Saadi, Samir (2015). How does electronic trading affect efficiency of stock marketand conditional volatility? Evidence from Toronto StockExchange, Research in International Business and Finance, Available online 12 November 2015, In Press, Corrected Proof - Note to users.
Eriksson, Mikael and Carolina, Schuster (2009). Customer loyalty in internet banking. International Business and Economics Program.
Fathi, S. Barzoki, A. S. Makinian, E. Ghorbani, H., Esfahani, S. S. (2011). Designing a model for the acceptance of electronic stock exchange by individual investors. Procedia Computer Science., 3, 1164–1169.
Finn A (2011). Investigating the non-lineareffectsofe-service quality dimensions on customer satisfaction. Journal of Retailing and Consumer Services; 18: 27-37.
Freund, W. C. Larrain, M; Pagano, M. S. (1997). Market efficiency before and after the introduction of electronic trading at the Toronto stock exchange. Review of Financial Economics. , 6(1), 29–56.
Griffin Jill. The twelve laws of loyalty and how market leaders leverage them; 2003. Available at www.loyaltysolutions.com.
Ha, Sejin and Stoel, Leslie (2009). Consumer e-shopping acceptance: Antecedents in a technology acceptance model, Journal of Business Research 62, 565–571.
Hirsch, S. (1985). The design of electronic stock weighing equipment using a digital filtering technique for damping. Journal of Agricultural Engineering Research., 32(2), 131–141.
Huang, Sh. Y. Hung, and D. Yen, (2004). A Study on Decision Factors in Adopting an Online Stock Trading System by Brokers in Taiwan, Decision Support Systems, 40(5), 315-328.
J Udo, Godwin K. BagchiKallol J. Kirs Peeter (2010). An assessment of customers e-service quality perception, satisfaction and intention. International Journal of Information Management; 30: 481-492.
Kelton, A. S. & Pennington, R. R. (2012). Internet financial reporting: The effects of information presentation format and content differences on investor decision making. Computers in Human Behavior, 28(4), 1178-1185.
Srini S. Srinivasan A. R. Ponnavolu K (2002). Customer loyalty in ecommerce: an exploration of its antecedentsand consequences. Journal of Retailing; 78: 41-50.
W. Wallace David, Joan L. Giese, Jean L. Johnson (2004). Customer retailer loyalty in the context of multiple channel strategies. Journal of Retailing; 80: 249-263.
Zeithaml, V.A. Parasuraman, A. and Malhotra, A. (2000) A Conceptual Framework for Understanding e-Service Quality: Implications for Future Research and Managerial Practice, Working Paper Series, Marketing Science Institute, Report No. 00-115.