اسماعیلپور، رضا؛ خداداد حسینی، سید حمید و الهی، شعبان (1385)، طراحی و تبیین طرح سازمانی متناسب با فناوری اطلاعات و سیستمهای اطلاعاتی در صنایع قطعهسازی خودروی ایران، مدرس علوم انسانی، شماره 3، صص 44-1.
اعرابی، سید محمد و حقیقت ثابت، حسین (1389)، استراتژیهای سیستمهای اطلاعاتی و فناوری اطلاعات، تهران: انتشارات مهکامه.
تقوی، حسین؛ رحیمیان، حمید و مهدیون، روح الله (1389)، ارزشیابی نظامهای اطلاعاتی: رویکردها، مدلها و روشها، نشریه تحقیقات کتابداری و اطلاعرسانی دانشگاهی، شماره 52، صص 139-113.
سعیدی، سهیل و گیوریان، حسن (1379)، سیستم اطلاعات مدیریت، فروش، مجله تعاون، شماره 114، صص 50-43.
قوچانی، فرخ و بدری زاده، مریم (1390)، بررسی تأثیر فرهنگسازمانی بر استقرار سیستمهای اطلاعات، چشمانداز مدیریت دولتی، شماره 7، صص 95-81.
لگزیان، محمد؛ ناظمی، شمسالدین و دادمند، فاطمه (1391)، ارزیابی موفقیت سیستم اطلاعاتی مالی دانشگاه فردوسی مشهد با به کارگیری مدل تعدیلشده دلون و مکلین، فصلنامه علمی پژوهشی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، شماره 3، صص 596-577.
محمودی، سید محمد (1386)، سیستمهای اطلاعاتی در مدیریت، تهران: انتشارات دانشگاه تهران.
دیوید، فرد آر (1389). مدیریت استراتژیک. (ترجمه علی پارسائیان و سید محمد اعرابی). تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی، چاپ هفدهم.
Avgerou, C. (2001). The significance of context in information systems and organizational change. Information Systems Journal, 11, 43–63.
Farbey,B. Land,F.F.Targett, D. (1993). “How to Evaluate Your IT Investment”. Butterworth Heinemann, Oxford.
Goffee, R. Jones, G. (1996). What holds the modern company together? Harvard Business Review, November-December, 133-148
Hakhu, R.Ravi, Ki. and Goyal,D.P. (2012). Success of Marketing Information System (MKIS) Model: Analysis of Manufacturing Small and Medium Enterprises (SMES), Middle-East Journal of Scientific Research, 11, 777-786.
Hakhu,R.Ravi,Ki.and Goyal,D.P. (2013).Role of marketing information system (MkIS) for the organizational culture and its effectiveness, African Journal of Business Management, 7(3), 172-177.
Huerta, E and Sanchez, PJ. (1999).Evaluation of information technology: strategies in Spanish Firms, European Journal of Information Systems, 8, 273–283.
Joshia, K.Pantb, S. (2008). Development of a framework to assess and guide IT investments: An analysis based on a discretionary–mandatory classification, International Journal of Information Management, 28, 181–193.
Mirani, R.A. Lederer, L. (1998).An Instrument for Assessing the Organizational Benefits of IS Projects, Decision Sciences, 29, 803-838.
Remenyi, D. Sherwood-Smith, A. M. and White, T. (1997). Achieving Maximum Value From Information Systems. John Wiley and Sons.
18. Talvinen, Jari M. (1995), Information systems in marketing, European Journal of Marketing, 29, 8 – 26.
اسماعیلپور، رضا؛ خداداد حسینی، سید حمید و الهی، شعبان (1385)، طراحی و تبیین طرح سازمانی متناسب با فناوری اطلاعات و سیستمهای اطلاعاتی در صنایع قطعهسازی خودروی ایران، مدرس علوم انسانی، شماره 3، صص 44-1.
اعرابی، سید محمد و حقیقت ثابت، حسین (1389)، استراتژیهای سیستمهای اطلاعاتی و فناوری اطلاعات، تهران: انتشارات مهکامه.
تقوی، حسین؛ رحیمیان، حمید و مهدیون، روح الله (1389)، ارزشیابی نظامهای اطلاعاتی: رویکردها، مدلها و روشها، نشریه تحقیقات کتابداری و اطلاعرسانی دانشگاهی، شماره 52، صص 139-113.
سعیدی، سهیل و گیوریان، حسن (1379)، سیستم اطلاعات مدیریت، فروش، مجله تعاون، شماره 114، صص 50-43.
قوچانی، فرخ و بدری زاده، مریم (1390)، بررسی تأثیر فرهنگسازمانی بر استقرار سیستمهای اطلاعات، چشمانداز مدیریت دولتی، شماره 7، صص 95-81.
لگزیان، محمد؛ ناظمی، شمسالدین و دادمند، فاطمه (1391)، ارزیابی موفقیت سیستم اطلاعاتی مالی دانشگاه فردوسی مشهد با به کارگیری مدل تعدیلشده دلون و مکلین، فصلنامه علمی پژوهشی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، شماره 3، صص 596-577.
محمودی، سید محمد (1386)، سیستمهای اطلاعاتی در مدیریت، تهران: انتشارات دانشگاه تهران.
دیوید، فرد آر (1389). مدیریت استراتژیک. (ترجمه علی پارسائیان و سید محمد اعرابی). تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی، چاپ هفدهم.
Avgerou, C. (2001). The significance of context in information systems and organizational change. Information Systems Journal, 11, 43–63.
Farbey,B. Land,F.F.Targett, D. (1993). “How to Evaluate Your IT Investment”. Butterworth Heinemann, Oxford.
Goffee, R. Jones, G. (1996). What holds the modern company together? Harvard Business Review, November-December, 133-148
Hakhu, R.Ravi, Ki. and Goyal,D.P. (2012). Success of Marketing Information System (MKIS) Model: Analysis of Manufacturing Small and Medium Enterprises (SMES), Middle-East Journal of Scientific Research, 11, 777-786.
Hakhu,R.Ravi,Ki.and Goyal,D.P. (2013).Role of marketing information system (MkIS) for the organizational culture and its effectiveness, African Journal of Business Management, 7(3), 172-177.
Huerta, E and Sanchez, PJ. (1999).Evaluation of information technology: strategies in Spanish Firms, European Journal of Information Systems, 8, 273–283.
Joshia, K.Pantb, S. (2008). Development of a framework to assess and guide IT investments: An analysis based on a discretionary–mandatory classification, International Journal of Information Management, 28, 181–193.
Mirani, R.A. Lederer, L. (1998).An Instrument for Assessing the Organizational Benefits of IS Projects, Decision Sciences, 29, 803-838.
Remenyi, D. Sherwood-Smith, A. M. and White, T. (1997). Achieving Maximum Value From Information Systems. John Wiley and Sons.
18. Talvinen, Jari M. (1995), Information systems in marketing, European Journal of Marketing, 29, 8 – 26.