منابع
دومینیک، جوزف ار و ویمر، رجر دی. ترجمه سیدامامی، کاووس (1384). تحقیق در رسانههای جمعی. تهران: سروش.
ساعی، منصور. (1384). موانع فراروی روابط عمومی در گذار به جامعه اطلاعاتی: بررسی دیدگاههای مدیران روابط عمومی و روزنامهنگاران. تهران: دانشکده علوم ارتباطات علامه طباطبایی
ساندرا، الیور. ترجمه اعرابی، محمد و فیضی، مرجان. (1388). استراتژی روابط عمومی. تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی
سفیدی، هوشمند. (1383). روابط عمومی برتر. تهران: موسسه تحقیقات روابط عمومی
شکرخواه، یونس. (1379). فنّاوریهای نوین ارتباطی و جامعه اطلاعاتی. تهران: انوشه
ضیایی پرور، حمید. (1388). تکنولوژیهای کاربردی در روابط عمومی الکترونیک جلد 1. تهران: شرکت مدیریت ارتباطات و تبلیغات هفت تبلیغ
ضیایی پرور، حمید. (1388). تکنولوژیهای کاربردی در روابط عمومی الکترونیک جلد 2. تهران: شرکت مدیریت ارتباطات و تبلیغات هفت تبلیغ
قاضی، میرسعید. (1370). تئوری و عمل در روابط عمومی. تهران: مبتکران
معادی، سعید. (1383). تکریم اربابرجوع. تهران: کارگزار روابط عمومی
نوذری، حسینعلی. (1386). بازخوانی هابرماس. تهران: چشمه
وبستر، فرانک. ترجمه: قدیمی، اسماعیل. (1383). نظریههای جامعه اطلاعاتی. تهران: قصیده سرا
ویندال، سورین و همکاران. ترجمه: دهقان، علیرضا (1388). کاربرد نظریههای ارتباطات. تهران. جامعه شناسان
هزلتون، ارنست و بوتان، کارل. ترجمه: دهقان، علیرضا (1378). نظریههای روابط عمومی. تهران: مرکز مطالعات و تحقیقات رسانهها
هیث، رابرت. (1388). نظریه شبکه. فصلنامه کارگزار روابط عمومی الکترونیک، 7 (9)، 4-3
یعقوبی، نورالدین. (1386) دولت الکترونیک. تهران: افکار
Blowfield, M. and A. Murray (2008) Corporate Responsibility: A Critical Introduction. Oxford University Press, Oxford.
Cutlip, S.M. A.H. Center and G.M. Broom (2009). Effective Public Relations, 9th edition. Upper Saddle River, NJ: Prentice Hall.
Gregory, A. and L. Edwards (2011). ‘Patterns of PR: Public relations management among Britain’s “most admired” companies’. Report for Eloqui Public Relations. Leeds: Leeds Metropolitan University.
Grunig, J.E. L. Grunig and D. Dozier (2006). ‘The Excellence Theory’ in Rhetorical and Critical Perspectives of Public Relations. C. Botan and V. Hazelton (eds). Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum Associates.
Heath, R.L. (ed.) (2001). Handbook of Public Relations. Thousand Oaks, CA: Sage.
Holtz, S. (2012). Public Relations on the Net, 2nd edition. London: Amacom.
Holtzhausen, D.R. (2002). Kirat, Mohammad (2010).Virtual Public Relations in the United Arab Emirates: A Study of PR Departments Use of Internet. Ohamed University of Sharjah – UAE
L’Etang, J. and M. Pieczka (eds) (2010) Public Relations: Critical Debates and Contemporary Problems. NJ: Lawrence Erlbaum Associates.
Păun, Mischel. (2009). Perceptions on the Effectiveness of Communication between Public Institutions and Journaliststhrough Social Media, University of Bucharest, Romania.
Philips, David & Young, Philip. (2009).Online public Relations: A practical guide to developing an online strategy in the world of social media
Schein, E. (2004) Organizational Culture and Leadership, 3rd edition. San Francisco, CA: Josey-Bass.
Welch, M. and P.R. Jackson (2007). ‘Rethinking internal communication: a stakeholder approach’. Corporate Communications: An International Journal 12(2): 177–198.
Xavier, Robin and colleagues (2005).back to basic:analyzing the case of research in government PR.5, 22-24