الماسی، نجادعلی وحبیبی درگاه، بهنام. (1391). درآمدی بر کیفیت دادرسی در فرایند دادرسی کارآمد. فصلنامه دیدگاههای حقوق قضایی، دوره 17، شماره 58، ص. 72-47.
بنجویی، حسین., یزدانی، حمیدرضا و ابراهیمی، عباس (1395). عواملمؤثرسازمانی زمینهای( برارزیابیسیستمهایاطلاعات. فصلنامهمطالعاتمدیریتفناوریاطلاعاتسالپنجم،شماره18،زمستان. صفحات 75-96
جوان جعفری بجنوردی، عبدالرضا و نورپور، محسن. (1394). تعقیب زدایی کیفری؛ بازتابی نوین از الغاگرایی کیفری. پژوهشنامه حقوق کیفری، شماره 12، پاییز و زمستان 94, ص.75-98.
زارعی، بهروز و فرکیش، سوفیا. (1378). بررسی تجربیات مهندسی مجدد در ایران. تهران: کنفرانس بینالمللی مهندسی صنایع، شماره 4، ص 13-1
عیسی خانی، احمد و میرقادری، سیدهادی. (1384, بهمن). مهندسی مجدد فرایندهای کسبوکار، مدل تحلیلی-اجرایی. ماهنامه تدبیر، دوره 16، شماره 165، ص 30-36.
عامری، فائزه., عبدالهیان، امید. (1393). خدمات قضایی الکترونیک با تأکید بر کشورهای کره جنوبی و ایران. چاپ اول، تهران: قوه قضاییه مرکز مطبوعات و انتشارات.
عبادی، محمد اسماعیل. (1385, مهر). علل اطاله دادرسی و راههای جلوگیری از آن. نشریه قضات.
غلامی، حسین و بابایی، یوسف. (1389). مک دونالدی کردن عدالت کیفری. مجله حقوقی دادگستری، دوره 34، شماره 70، ص 153-185.
فرزانه، حسن. (1393). بایستهها و چالشهای دادرسی کیفری الکترونیکی. پایاننامه کارشناسی ارشد.
گلپایگانی، زهرا., سرلک، محمدعلی و یمانی، م. (1393). بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش دولت الکترونیک بر اساس سیستم مدیریت پرونده قضایی مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران. فصلنامه علمی-پژوهشی فرایند مدیریت و توسعه، دوره 27، شماره 1، بهار 93، ص 27-54.
محسنی، حسن و رضایینژاد، همایون. (1391, پاییز و زمستان). دادگستری و پیشرفت فناوری اطلاعات و ارتباطات. مجله مطالعات حقوقی دانشگاه شیراز، دوره 4، شماره 2، ص 26-1
مرادی، فرزانه., موسوی مجاب، سید درید و عدالتجو، اعظم. (1390). معامله اتهامی در فرایند دادرسی کیفری. فصلنامه تحقیقات حقوقی آزاد دانشکده حقوق تهران، دوره 5، شماره 14، ص 118-174.
معمارزاده، غلامرضا., سرفرازی، مهرداد و حاجیزاده، مجتبی. (1390). دادگاه الکترونیکی ضرورتی اساسی در شهر الکترونیک. نخستین همایش ملی آرمانشهر ایرانی.
مهرافشان، علیرضا. (1390). دادرسی مجازی مفهومی نوین در عدالت قضایی. مجله مطالعات فقه و حقوق اسلامی، دوره 28، شماره 5، ص 119-147.
وطنی، منصوره. (1394). آسیبشناسی اجرای عدالت در قوه قضاییه با تبیین وضعیت نظام سازی قضایی در ایران و ارائه راهبرد مبتنی بر آموزههای دینی. موسسهفرهنگی و اطلاعرسانی تبیان. تهران
Alas, R., Zernand-Vilson, M., & Vadi, M. (Eds.). (2012). Management techniques in Estonian organizations: learning organization and business process reengineering. Social and Behavioral Sciences,volume 62, 24 october 2012, pp 494 - 498.
Bevilacqua, M., Ciarapica, F., & Paciarotti, C. (2012). Business Process Reengineering of emergency management procedures:A case study.
Safety Science,
Volume 50, Issue 5, June 2012, pp1368–1376.
Cusatelli, C., & Giacalone, M. (2013). Evaluation indices of the judical system and ICT developments in civil procedure. Innovation and society conference,volume 17, pp. 113-120.
Economist. (2011). The feeblest branch. an underfunded court system weakens the economy as well as access to justice.
Falavigna, G., Ippoliti, R., Manello, A., & Ramello, G. (2015). Judical productivity, dely and efficiency: A Directional Distance Function DDF approach. European Journal of Operational Research, volume 240, issue 2, 16 January.
Hao, T., & Yifei, T. (2011). Study on Queuing System Optimization of Bank Based on BPR.
Procedia Environmental Sciences,
Volume 10, Part A, 2011, pp 640 – 646.
Halegua, A. (2005). Reforming the people's mediation system in urban china. Hong Kong Law.J.
Hammer, M., & Champy, J. (1994). Reengineering for corporation: a manifesto for business revolution. London: Nicholas Brealey Publishing.
Jiang, Wu. (2014). Chines people's intended and actual use of the court to resolve grievance/dispute.
Social science reaserch,
Volume 49, January 2015, pp 42-52.
Kumar, A., & Rahman, S. (2014). RFID-enabled process reengineering of closed-loop supply chains in the healthcare industry of Singapore.
Journal of Cleaner Production,
Volume 85, 15 December 2014, pp 382-394.
Narasimhan, R., & Jayaram, J. (1998). Reengineering service operations: a longitudinal case study.
Journal of Operations Management,
Volume 17, Issue 1, December18, pp 7–22.
Omidi, A., & Khoshtinat, B. (2016). Factors affecting the implementation of business process reengineering: taking into account the moderating role of organizational culture(Case Study: Iran Air). Procedia Economics and Finance,volume 36, pp 425 – 432.
Ozcelik, Y. (2010). Do business process reengineering projects payoff?
Evidence from the United States. International Journal of Project Management,
Volume 28, Issue 1, January 2010, pp 7–13.
Patel, J. (2012, February 28). Trial Courts: Trial Court Business Process Reengineering Services. (J. C. California, Performer) San Francisco, California, Orange Court as a report.
Pattanayak, S., & Roy,S. (2015). Synergizing Business Process Reengineering with Enterprise Resource Planning System in Capital Goods Industry. Social and Behavioral Sciences, volume 189, 15 may, pp471 – 487.
SEARCH, T. N. (2003). Court Business Process Enhancement Guide. The U.S: Technology ReengineeringSubcommittee of the Joint Technology Committee of the Conference of State Court Administrators (COSCA) and the National Association for Court Management (NACM).
Peyrache, A., & Zago, A. (2015). Large courts, small justice: The inefficiency and the optimal structure of the Italian justice sector. Omega the international journal of management science, volume 64, pp 42-56.
Tka, M., & Ayachi Ghannouchi, S. (2012). Comparison of Business Process Models as Part of BPR Projects. Procedia Technology,volume 5, pp 427 – 436.