مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
پیشران‌های مؤثر بر تمایل به استفاده از خدمات مالی در پلتفرم‌های مبتنی بر زنجیره بلوکی

حامد حیدری؛ مرتضی موسی‌خانی؛ محمود البرزی؛ علی دیواندری؛ رضا رادفر

دوره 8، شماره 32 ، شهریور 1399، ، صفحه 27-64

https://doi.org/10.22054/IMS.2020.44793.1561

چکیده
  ارائه­ خدمات مالی در پلتفرم­های مبتنی بر زنجیره بلوکی به‌عنوان رویکردی نوین در بازارهای مالی، فضای وسیعی برای رشد دارد. این موضوع، لزوم مطالعه و شناسایی پیشران­های نگرش کاربران نسبت ­به استفاده از خدمات مالی مبتنی بر زنجیره­ بلوکی را نشان می­دهد. به این منظور، از مدل‌های پذیرش فناوری استفاده شده است. این پژوهش، با استفاده ...  بیشتر

مدلی برای انتشار داده‌های شبکه‌های اجتماعی برخط با حفظ حریم خصوصی

روح‌الله کوثری لنگری؛ سهیلا سردار؛ سید عبدالله امین موسوی؛ رضا رادفر

دوره 8، شماره 29 ، آبان 1398، ، صفحه 87-112

https://doi.org/10.22054/ims.2019.10377

چکیده
   امروزه رشد استفاده از شبکه­های اجتماعی در میان اقشار مختلف جامعه جهانی، به‌صورت غیرقابل‌انکاری رو به فزونی افزایش یافته است. پایگاه داده شبکه­های اجتماعی؛ شامل منابع غنی و با ارزشی هستند که انتشار یا تحلیل آن‌ها جهت برای مقاصد بازاریابی، تبلیغاتی، امنیت ملی، سلامت و ... می­تواند برای محققان مؤسسات دولتی و خصوصی سودمند واقع ...  بیشتر