آذربایجانی، کریم، امیر مانیان و حسن قربانی (1383). بررسی میزان آمادگی شرکت ذوبآهن اصفهان در استقرار و توسعه تجارت الکترونیکی. مجله دانشکده علوم اداری و اقتصاد دانشگاه اصفهان،3 و 4 (83):1-27.
ایمان، محمدتقی و محمدیان، منیژه (1387). روششناسی نظریه بنیادی. تهران: روششناسی علوم انسانی. 56(3): 31-54.
بلیکی، نورمن. (1389). استراتژیهای پژوهش اجتماعی. ترجمههاشم آقا بیگ پوری. چاپ اول. تهران: جامعه شناسان.
بندریان، رضا و موسایی، احمد (1387). ارزشیابی و قیمتگذاری دانش فنی محصولات شیمیایی و پتروشیمیایی بر اساس روش گزینه واقعی. فصلنامه مدرس علوم انسانی، 12(1): 79-103.
بندریان، رضا. (1388). مدلی برای ارزشیابی و قیمتگذاری نشان تجاری بر اساس روش گزینه واقعی. فصلنامه علوم مدیریت ایران، سال 16 (4): 117-144.
پیری، علیرضا، ابراهیمی لامع، بهروز (1392). بررسی میزان رضایت کاربر از کیفیت خدمات الکترونیک وبسایت شرکت قطارهای مسافری رجا. مرکز آموزش و تحقیقات راهآهن. مقاله منتخب، شماره 257.
تبریزی، منصوره. (1393). تحلیل محتوای کیفی از منظر رویکردهای قیاسی و استقرایی. فصلنامه علوم اجتماعی، 64(1): 105-138.
ثقفی، فاطمه؛ علی احمد، علیرضا؛ قاضی نوری، سید سپهر و حور علی، منصوره. (1394). تدوین و شناسایی سناریوهای امکانپذیر آینده خدمات دولت الکترونیک ایران در افق 1404. مدیریت فناوری اطلاعات دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، 7(1): 49-68.
حقیقی نسب، منیژه و جانفشان، شیفته. ارزیابی موفقیت دفاتر خدمات دولت الکترونیک از دیدگاه شهروندان در شهر تهران. تهران: دانشگاه علامه طباطبایی، سومین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی.1387.
خلیل، طارق. (2009). مدیریت تکنولوژی: رمز موفقیت در رقابت و خلق ثروت (چاپ هشتم). ترجمه محمد اعرابی و داوود ایزدی (1393). تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی.
دادگر، شوریده (1375). بررسی رابطه اجتماعی- اقتصادی خانواده و نگرش دانش آموزان دختر سال آخر دبیرستانهای دولتی تهران نسبت به ادامه تحصیل، پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشگاه تهران. موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی.
داموداران آثورات، (2002). ارزشگذاری سهام مفاهیم و مدلهای کاربردی، ترجمه شرکت تأمین سرمایه امین (1388)، تهران: انتشارات کیهان.
داموداران، آثورات، (2001). نیمه پنهان ارزشگذاری، ترجمه: حنفی زاده، پیام، یزدانی، مهدی و نصیری، سعید (1390)، تهران: انتشارات ترمه.
داناییفرد، حسن. (1384). تئوری پردازی با استفاده از رویکرد استقرایی: استراتژی مفهومسازی تئوری بنیادی. دوماهنامه علمی پژوهشی دانشگاه شاهد.12(11): 57-70.
داناییفرد،حسن، الوانی، سید مهدی و آذر، عادل. (1383). روششناسی پژوهش کیفی در مدیریت: رویکردی جامع. تهران: صفار- اشراقی.
ساجدی فر، علیاصغر، اسفیانی، محمدرحیم، وحدت زاد، محمدحسین و محمودی آذر، میثم. (1391). ارزیابی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک در اعتمادسازی مشتریان آنلاین شرکتهای کارگزاری شهر تهران. دانشگاه تهران مدیریتفناوری اطلاعات، 4(11): 47 – 68.
سبزیپور، مجید و فدایی، غلامرضا، (1387). ارزیابی خدمات مرجع الکترونیکی در وبسایت کتابخانههای دانشگاهی دولتی شهر تهران. فصلنامه کتابداری و اطلاعرسانی،3 (11): 43-55.
ستاری،هاله (1386). ارزیابی سطح آمادگی الکترونیکی سازمانها برای پیادهسازی دولت الکترونیک. پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشگاه الزهرا. دانشکده فنی و مهندسی.
ظفر حیدری، سینا (1383). توسعه مدل ارزیابی آمادگی الکترونیکی جهت بهکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در صنایع و بخشهای اقتصادی. پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشگاه تهران. دانشکده مدیریت.
علی احمدی، علیرضا و منصوره، حور علی (1384). بررسی وضعیت بهکارگیری فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک در صنعت نفت و گاز. مدیریت فردا،11 و 12 (84): 93-103.
فتحی، زاد اله، امیر حسینی، زهرا، احمدی، حامد نیا (1391). مروری بر مدلهای قیمتگذاری داراییهای سرمایهای با نگرش بر مدلهای اقتصادی نوین مبتنی بر آن، بررسی مسائل و سیاستهای اقتصادی، 7 و 8: 27-46.
لزگیان، محمد، ناظمی، شمسالدین، دادمند فاطمه. (1390). ارزیابی موفقیت سیستم اطلاعاتی مالی دانشگاه فردوسی مشهد با بهکارگیری مدل تعدیلشده دلون و مکلین. فصلنامه علمی پژوهشی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران.
محمدی، فاطمه؛ افسر، امیر؛ تقی زاده، جواد و باقری دهنوی، ملیحه.(1391). ارزیابی عوامل مؤثر بر وفاداری الکترونیکی در سازمانهای ارائهدهندهی خدمات الکترونیک با استفاده از تکنیک فازی. مدیریت فناوری اطلاعات، شماره 13، دوره 4. ص 135 -ا 156.
مسکرزاده، فرناز و فرشته سپهر (1389).بررسی و ارزیابی سطح معیار آمادگی الکترونیکی در کتابخانه مرکزی سازمان انرژی اتمی ایران.اطلاعشناسی. 29(89): 124-146.
معینی، علی، بهرام مهر، نفیسه، احراری، مهدی و خادم شریعت، سمیه (1390). استخراج شاخصهای ارزشگذاری و امتیازدهی مشتریان در بازاریابی خدمات بانکی. پژوهشنامه بازرگانی، 64(4):1-25.
نوری، علی، محسن کاهانی و حسین افخمی (1386). سنجش میزان آمادگی الکترونیکی دانشکدههای دانشگاه فردوسی مشهد: با تأکید بر دسترسی به اطلاعات.مقاله ارائهشده در سومین کنفرانس بینالمللی فناوری اطلاعات و دانش، مشهد.
همتی، رضا و زهرانی داوود (1393). بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی و وفاداری گردشگران خارجی به اصفهان بهمثابه برند گردشگری. برنامهریزی و توسعه گردشگری. 3(10):182-204.
هولدن، ریک و بورتون، مارک. (2012). استراتژی قیمتگذاری (ویرایش اول). ترجمه مهدی خادمی و مهسا منشی (1391)، تهران: انتشارات سیته.
Al-Osaimi, K.,A. Alheraish, and Haj Bakry, K. S. (2008). Stop-based approach for e-readiness, assessment case studies. International Journal of Networked, 18)2008(:65-75.
Bell J. A., S. Hyland, T. Depellegrin, R. Upshur, M. Bernstein & D. Martin (2004). SARS and Hospital Priority Setting: a Qualitative Case Study and Evaluation. BMC Health Services Research, 19(4), 195-211.
Costello P, Sloane A and Moreton R (2007) “IT Evaluation Frameworks – Do They Make a Valuable Contribution? A Critique of Some of the Classic Models for use by SMEs” The Electronic Journal Information Systems Evaluation,10(1).
Dong- Hyun, B., Wonsik, S., kil-pyo, H.,Hum K., (2007). Atechnology valuation model to support technology transfer negotiations. R&D Management, 37(2), 123-138.
Flodström, Raquel, (2006). A Framework for the Strategic Management of Information Technology, Linköping University, Sweden.
Jiangping, W., Hui Z. & Dan W. (2011). Evaluation on Information Technology Service Management Process with AHP, scientific research, Technology and Investment, 2:38-46.
Koller, T. Goedhart, M. Wessels, D. (2014). Valuation: Measuring and Managing the Value of Companies. John Wiley & Sons, INC. Hoboken, New Jersey. P 209.
Kuiper, E.J.; Gangadharan, G.R.; and Janssen, Marijn, (2011) "Using IS/IT Valuation Methods in Practice". AMCIS 2011 Proceedings - All Submissions. Paper 307.
Mutula, Stephan M., and Pieter van Brakel (2006b). E- Readiness of SMS in the ICT sector in Botswana with respect to information access. The electronic library, 24(3): 402-417.
Ramayah, T., L. C. Yan, and M. Sulaiman (2007). SME e-readiness in Malaysia: Implications for planning and Implementation.
Tallon, P., Kraemer K., Gurbaxani V., 2000, Executives’ Perceptions of the Business Value of IT: A Process-based Approach, Journal of Management Information Systems, 16 (4): 145–173.
Tan, J., K. Tyler, and A. Manica (2007). Business- to- business adoption of E- commerce in China. Information management, 44: 332-351.
Tarvid, Alexander (2008). Measuring the E- readiness of higher education institution.
Yamaguchi, T., (2014). Intangible Asset Valuation Model Using Panel Data. Japan: Springer.
آذربایجانی، کریم، امیر مانیان و حسن قربانی (1383). بررسی میزان آمادگی شرکت ذوبآهن اصفهان در استقرار و توسعه تجارت الکترونیکی. مجله دانشکده علوم اداری و اقتصاد دانشگاه اصفهان،3 و 4 (83):1-27.
ایمان، محمدتقی و محمدیان، منیژه (1387). روششناسی نظریه بنیادی. تهران: روششناسی علوم انسانی. 56(3): 31-54.
بلیکی، نورمن. (1389). استراتژیهای پژوهش اجتماعی. ترجمههاشم آقا بیگ پوری. چاپ اول. تهران: جامعه شناسان.
بندریان، رضا و موسایی، احمد (1387). ارزشیابی و قیمتگذاری دانش فنی محصولات شیمیایی و پتروشیمیایی بر اساس روش گزینه واقعی. فصلنامه مدرس علوم انسانی، 12(1): 79-103.
بندریان، رضا. (1388). مدلی برای ارزشیابی و قیمتگذاری نشان تجاری بر اساس روش گزینه واقعی. فصلنامه علوم مدیریت ایران، سال 16 (4): 117-144.
پیری، علیرضا، ابراهیمی لامع، بهروز (1392). بررسی میزان رضایت کاربر از کیفیت خدمات الکترونیک وبسایت شرکت قطارهای مسافری رجا. مرکز آموزش و تحقیقات راهآهن. مقاله منتخب، شماره 257.
تبریزی، منصوره. (1393). تحلیل محتوای کیفی از منظر رویکردهای قیاسی و استقرایی. فصلنامه علوم اجتماعی، 64(1): 105-138.
ثقفی، فاطمه؛ علی احمد، علیرضا؛ قاضی نوری، سید سپهر و حور علی، منصوره. (1394). تدوین و شناسایی سناریوهای امکانپذیر آینده خدمات دولت الکترونیک ایران در افق 1404. مدیریت فناوری اطلاعات دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، 7(1): 49-68.
حقیقی نسب، منیژه و جانفشان، شیفته. ارزیابی موفقیت دفاتر خدمات دولت الکترونیک از دیدگاه شهروندان در شهر تهران. تهران: دانشگاه علامه طباطبایی، سومین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی.1387.
خلیل، طارق. (2009). مدیریت تکنولوژی: رمز موفقیت در رقابت و خلق ثروت (چاپ هشتم). ترجمه محمد اعرابی و داوود ایزدی (1393). تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی.
دادگر، شوریده (1375). بررسی رابطه اجتماعی- اقتصادی خانواده و نگرش دانش آموزان دختر سال آخر دبیرستانهای دولتی تهران نسبت به ادامه تحصیل، پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشگاه تهران. موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی.
داموداران آثورات، (2002). ارزشگذاری سهام مفاهیم و مدلهای کاربردی، ترجمه شرکت تأمین سرمایه امین (1388)، تهران: انتشارات کیهان.
داموداران، آثورات، (2001). نیمه پنهان ارزشگذاری، ترجمه: حنفی زاده، پیام، یزدانی، مهدی و نصیری، سعید (1390)، تهران: انتشارات ترمه.
داناییفرد، حسن. (1384). تئوری پردازی با استفاده از رویکرد استقرایی: استراتژی مفهومسازی تئوری بنیادی. دوماهنامه علمی پژوهشی دانشگاه شاهد.12(11): 57-70.
داناییفرد،حسن، الوانی، سید مهدی و آذر، عادل. (1383). روششناسی پژوهش کیفی در مدیریت: رویکردی جامع. تهران: صفار- اشراقی.
ساجدی فر، علیاصغر، اسفیانی، محمدرحیم، وحدت زاد، محمدحسین و محمودی آذر، میثم. (1391). ارزیابی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک در اعتمادسازی مشتریان آنلاین شرکتهای کارگزاری شهر تهران. دانشگاه تهران مدیریتفناوری اطلاعات، 4(11): 47 – 68.
سبزیپور، مجید و فدایی، غلامرضا، (1387). ارزیابی خدمات مرجع الکترونیکی در وبسایت کتابخانههای دانشگاهی دولتی شهر تهران. فصلنامه کتابداری و اطلاعرسانی،3 (11): 43-55.
ستاری،هاله (1386). ارزیابی سطح آمادگی الکترونیکی سازمانها برای پیادهسازی دولت الکترونیک. پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشگاه الزهرا. دانشکده فنی و مهندسی.
ظفر حیدری، سینا (1383). توسعه مدل ارزیابی آمادگی الکترونیکی جهت بهکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در صنایع و بخشهای اقتصادی. پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشگاه تهران. دانشکده مدیریت.
علی احمدی، علیرضا و منصوره، حور علی (1384). بررسی وضعیت بهکارگیری فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک در صنعت نفت و گاز. مدیریت فردا،11 و 12 (84): 93-103.
فتحی، زاد اله، امیر حسینی، زهرا، احمدی، حامد نیا (1391). مروری بر مدلهای قیمتگذاری داراییهای سرمایهای با نگرش بر مدلهای اقتصادی نوین مبتنی بر آن، بررسی مسائل و سیاستهای اقتصادی، 7 و 8: 27-46.
لزگیان، محمد، ناظمی، شمسالدین، دادمند فاطمه. (1390). ارزیابی موفقیت سیستم اطلاعاتی مالی دانشگاه فردوسی مشهد با بهکارگیری مدل تعدیلشده دلون و مکلین. فصلنامه علمی پژوهشی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران.
محمدی، فاطمه؛ افسر، امیر؛ تقی زاده، جواد و باقری دهنوی، ملیحه.(1391). ارزیابی عوامل مؤثر بر وفاداری الکترونیکی در سازمانهای ارائهدهندهی خدمات الکترونیک با استفاده از تکنیک فازی. مدیریت فناوری اطلاعات، شماره 13، دوره 4. ص 135 -ا 156.
مسکرزاده، فرناز و فرشته سپهر (1389).بررسی و ارزیابی سطح معیار آمادگی الکترونیکی در کتابخانه مرکزی سازمان انرژی اتمی ایران.اطلاعشناسی. 29(89): 124-146.
معینی، علی، بهرام مهر، نفیسه، احراری، مهدی و خادم شریعت، سمیه (1390). استخراج شاخصهای ارزشگذاری و امتیازدهی مشتریان در بازاریابی خدمات بانکی. پژوهشنامه بازرگانی، 64(4):1-25.
نوری، علی، محسن کاهانی و حسین افخمی (1386). سنجش میزان آمادگی الکترونیکی دانشکدههای دانشگاه فردوسی مشهد: با تأکید بر دسترسی به اطلاعات.مقاله ارائهشده در سومین کنفرانس بینالمللی فناوری اطلاعات و دانش، مشهد.
همتی، رضا و زهرانی داوود (1393). بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی و وفاداری گردشگران خارجی به اصفهان بهمثابه برند گردشگری. برنامهریزی و توسعه گردشگری. 3(10):182-204.
هولدن، ریک و بورتون، مارک. (2012). استراتژی قیمتگذاری (ویرایش اول). ترجمه مهدی خادمی و مهسا منشی (1391)، تهران: انتشارات سیته.
Al-Osaimi, K.,A. Alheraish, and Haj Bakry, K. S. (2008). Stop-based approach for e-readiness, assessment case studies. International Journal of Networked, 18)2008(:65-75.
Bell J. A., S. Hyland, T. Depellegrin, R. Upshur, M. Bernstein & D. Martin (2004). SARS and Hospital Priority Setting: a Qualitative Case Study and Evaluation. BMC Health Services Research, 19(4), 195-211.
Costello P, Sloane A and Moreton R (2007) “IT Evaluation Frameworks – Do They Make a Valuable Contribution? A Critique of Some of the Classic Models for use by SMEs” The Electronic Journal Information Systems Evaluation,10(1).
Dong- Hyun, B., Wonsik, S., kil-pyo, H.,Hum K., (2007). Atechnology valuation model to support technology transfer negotiations. R&D Management, 37(2), 123-138.
Flodström, Raquel, (2006). A Framework for the Strategic Management of Information Technology, Linköping University, Sweden.
Jiangping, W., Hui Z. & Dan W. (2011). Evaluation on Information Technology Service Management Process with AHP, scientific research, Technology and Investment, 2:38-46.
Koller, T. Goedhart, M. Wessels, D. (2014). Valuation: Measuring and Managing the Value of Companies. John Wiley & Sons, INC. Hoboken, New Jersey. P 209.
Kuiper, E.J.; Gangadharan, G.R.; and Janssen, Marijn, (2011) "Using IS/IT Valuation Methods in Practice". AMCIS 2011 Proceedings - All Submissions. Paper 307.
Mutula, Stephan M., and Pieter van Brakel (2006b). E- Readiness of SMS in the ICT sector in Botswana with respect to information access. The electronic library, 24(3): 402-417.
Ramayah, T., L. C. Yan, and M. Sulaiman (2007). SME e-readiness in Malaysia: Implications for planning and Implementation.
Tallon, P., Kraemer K., Gurbaxani V., 2000, Executives’ Perceptions of the Business Value of IT: A Process-based Approach, Journal of Management Information Systems, 16 (4): 145–173.
Tan, J., K. Tyler, and A. Manica (2007). Business- to- business adoption of E- commerce in China. Information management, 44: 332-351.
Tarvid, Alexander (2008). Measuring the E- readiness of higher education institution.
Yamaguchi, T., (2014). Intangible Asset Valuation Model Using Panel Data. Japan: Springer.