مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
مدل‌سازی بازنمایی سیستمی بازاریابی الکترونیک شرکت نفت سپاهان اصفهان بر اساس تحلیل کیفی/تعاملی (IQA)

محمدعلی طحانیان؛ مجتبی رمضانی؛ احمد قاسم‌زاده خسروشاهی؛ موسی رضوانی چمن‌زمین؛ سیروس فخیمی آذر

دوره 11، شماره 41 ، مهر 1401، ، صفحه 115-152

https://doi.org/10.22054/ims.2022.14895

چکیده
  دو پدیده جهانی‌شدن و تجارت الکترونیک فرصت‌های رقابتی زیادی را در عرصه‌های مختلف مانند بازاریابی ایجاد نموده است. سیستم بازاریابی الکترونیکی امروزه به‌دوراز استراتژی‌های بازاریابی سنتی متکی به فناوری‌های برخط برای پاسخگویی سریع و کم‌هزینه به مشتریان عمده و خرد بازار می‌باشد. لذا هدف این پژوهش مدل‌سازی بازنمایی سیستمی بازاریابی ...  بیشتر

بررسی عوامل مقاومت در برابر سرویس پرداخت موبایل با استفاده از روش‌های داده کاوی مورد مطالعه : کاربران ایرانی

جمشید صالحی صدقیانی؛ سمانه سرورنژاد؛ رضا ابراهیمی آتانی؛ مریم اخوان خرازیان؛ موسی رضوانی چمن‌زمین

دوره 1، شماره 2 ، اسفند 1391، ، صفحه 147-162

چکیده
  نظام پرداخت از طریق موبایل امکانی است که در بسیاری از کشورها فراهم گردیده است این نوع پرداخت به دلیل راحتی استفاده، دست یابی همگانی و سریع به  گوشی های تلفن همراه و استفاده دائمی افراداز آنها  مورد توجه می‌باشد. ولی متاسفانه بر اساس بررسی‌های به عمل آمده استقبال از این سرویس آنطور که پیش‌بینی می‌شد، موفق نبوده است. در تحقیق ...  بیشتر