مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
رویکردهای مدیریتی در حوزه کسب‌ وکار هوشمند
مکانیزم‌های مولد تکامل اکوسیستم بانکداری دیجیتال

وحید خاشعی ورنامخواستی؛ مهدی ابراهیمی؛ شهرام خلیل نژاد؛ فاطمه مطهری نژاد

دوره 12، شماره 48 ، تیر 1403، ، صفحه 33-81

https://doi.org/10.22054/ims.2024.76327.2394

چکیده
  امروزه دیجیتالی شدن برای تمامی نهادها و بازارهای پولی و مالی یک الزام محسوب می‌شود و صنعت بانکداری نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ اما مهاجرت به سمت بانکداری دیجیتال برای بانک‌ها کار آسانی نیست و انقلاب دیجیتال به یک چالش اساسی برای این صنعت تبدیل شده است. بانک‌ها برای پایدار نگه‌داشتن کسب‌وکار خود نیازمند راه‌اندازی پلتفرم‌های ...  بیشتر

نقش‌ عوامل اجتماعی و فرهنگی در رفتار خرید مصرف‌کنندگان در شبکه‌های اجتماعی

زهره دهدشتی شاهرخ؛ وحید ناصحی فر؛ وحید خاشعی؛ میترا دانش‌پرور

دوره 7، شماره 28 ، شهریور 1398، ، صفحه 135-166

https://doi.org/10.22054/ims.2019.10235

چکیده
    امروزه بخشی از مشتریان، تمایل به خرید پوشاک از طریق شبکه­های اجتماعی دارند که عوامل مختلفی بر این تمایل مؤثر هستند. یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار بر تمایل افراد به خرید پوشاک از طریق شبکه­های اجتماعی، عوامل اجتماعی و فرهنگی است. ازاین‌رو، این پژوهش به دنبال بررسی نقش عوامل اجتماعی و فرهنگی در خرید پوشاک از طریق شبکه­های اجتماعی ...  بیشتر