مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
تأثیر استراتژی‌های تضمین بر قصد خرید اینترنتی با میانجی‌گری اعتماد در فروشگاه‌های آنلاین

صمد رحیمی اقدم؛ علیرضا فضل زاده؛ نوشین ابراهیمی اقدم

دوره 8، شماره 32 ، شهریور 1399، ، صفحه 117-146

https://doi.org/10.22054/IMS.2020.45974.1580

چکیده
   هدف پژوهش حاضر، تبیین راهکار علمی و کاربردی برای قصد خرید اینترنتی بر اساس استراتژی‌های تضمین با نقش میانجی ­اعتماد در فروشگاه‌های آنلاین است. پژوهش حاضر بر اساس هدف، کاربردی و ازنظر نحوه گردآوری داده‌ها توصیفی- پیمایشی و از نوع همبستگی است. جامعه آماری پژوهش، مردم شهر تبریز است که حداقل یک‌بار تجربه خرید اینترنتی داشته­اند. ...  بیشتر