مدل عوامل موثر بر تمایل بانوان به خرید پوشاک از فروشگاه های آنلاین

نویسندگان

1 عضو هیئت‌علمی، گروه مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد اهواز، اهواز. (نویسنده مسئول)؛ bakhshandeh.iauahvaz@gmail.com

2 کارشناسی ارشد، گروه مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد اهواز، اهواز.


عنوان مقاله [English]

The model of the influential factors on the intention of women to purchase clothing from online stores

نویسندگان [English]

  • Ghasem Bakhshandeh 1
  • Samira Ghashghayi 2
1  Faculty Member., Department of management, Islamic Azad University, , Ahvaz Branch, Ahvaz. (Corresponding Author: bakhshandeh.iauahvaz@gmail.com)
2 MSc., Department of management, Islamic Azad University, Ahvaz Branch, Ahvaz.