مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
اولویت بندی شاخصهای ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک فازی AHP و QFD ، با تکنیک ترکیبی کانو

زیبا فرجی مقدم؛ امیر افسر

دوره 1، شماره 4 ، شهریور 1392، ، صفحه 131-156

چکیده
  مروزه، بسیاری از سازمانهای ارائه دهنده خدمات برای زنده ماندن و پیش افتادن از سایر رقبا درجهان باید رقابت کنند. این سازمانها تکنیک ها و ابزارهای جدید را برای شناسایی و اولویت بندیمعیارهای مهم به کار میگیرند تا رضایت مشتریان را به دست بیاورند. بانک ها، به عنوان یکی ازسازمانهای ارائه دهنده خدمات از این قاعده مستثنی نیستند. کیفیت نقش ...  بیشتر

عوامل کلیدی موفقیت زیرساختی در پیاده سازی مدیریت دانش در بانک ملت

هانیه هوشمند؛ امیر افسر

دوره 2، شماره 5 ، تیر 1392، ، صفحه 133-157

چکیده
  افزایش اهمیت دانش و روند رو به رشدِ اقتصاد مبتنی بر دانش امروزی، مدیریت دانش را به یک ابزار راهبردی و ضروری به منظور کسب و حفظ مزیت رقابتی تبدیل نموده است؛ به گونه ای که مدیریت دانش می تواند به عنوان عاملی متفاوت در محیط های تجاری عمل نموده و به افراد در پذیرش سریع تر و راحت تر وظایف شان کمک نماید. از این رو سازمان ها در دنیای اقتصادی ...  بیشتر