مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
طراحی و پیاده‌سازی سیستم پیشنهاددهنده به مدیران در خصوص قیمت‌گذاری هوشمند بر اساس ارزش مشتری با تکنیک‌های مدل‌سازی موضوعی و متن‌کاوی

سارا آقابابائی؛ محسن نظری؛ نسترن حاجی حیدری

دوره 9، شماره 33 ، آذر 1399، ، صفحه 143-172

https://doi.org/10.22054/IMS.2020.52092.1725

چکیده
   در دنیای رقابتی امروز، قیمت‌گذاری به‌عنوان یکی از چهارعنصر آمیخته بازاریابی، از عوامل مؤثر در موفقیت یا شکست شرکت‌ها محسوب می‌گردد. بر اساس مبانی نظری، در قیمت‌گذاری مبتنی بر ارزش، شرکت‌ها ارزش متمایز محصولات خود را برای مشتریان محاسبه می‌کنند. هدف از انجام این پژوهش که بر اساس مبانی علم طراحی استوار است، طراحی و پیاده‌سازی ...  بیشتر

زیست‌بوم ارتباطات سیار در ایران مبتنی بر روش تحلیل شبکه‌های اجتماعی

نرجس زنگنه نژاد؛ علی معینی؛ نسترن حاجی حیدری؛ عادل آذر

دوره 7، شماره 28 ، شهریور 1398، ، صفحه 5-28

https://doi.org/10.22054/ims.2019.10228

چکیده
  زیست‌بوم کسب­و­کار بیانگر نقش مشارکتی و همزیستی سازمان در یک شبکه بزرگ‌تر بوده و شناخت آن مستلزم درک روابط میان اعضای آن است. این پژوهش با هدف بررسی زیست‌بوم ارتباطات سیار ایران و با استفاده از تکنیک تحلیل شبکه­های اجتماعی انجام گرفته است. در این پژوهش پس از نظرسنجی از خبرگان ارتباطات سیار کشور مرزهای زیست‌بوم سیار ایران تعریف ...  بیشتر