مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
بررسی تأثیر ابعاد خدمات الکترونیکی و فاکتورهای تجربه و ریسک بر تبلیغات الکترونیکی شفاهی با نقش میانجی اعتماد

وحیده علیپور؛ محمدرضا سعدی؛ غزل گلشن

دوره 11، شماره 41 ، مهر 1401، ، صفحه 87-114

https://doi.org/10.22054/IMS.2022.64229.2080

چکیده
  امروزه یکی از مباحث مهم در تجارت الکترونیک که به‌عنوان دغدغه بسیاری از کشورها مطرح گشته، تبلیغات شفاهی الکترونیکی است که به‌علت استفاده روزافزون کاربران از اینترنت برای خرید یا کسب اطلاعات اهمیت فراوانی دارد. هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر فاکتورهای ابعاد خدمات الکترونیکی و نیز تجربه و ریسک بر تبلیغات شفاهی الکترونیکی با در نظر گرفتن ...  بیشتر

مدل مفهومی اکتساب فناوری پیشرفته با رویکرد تحلیل و مدیریت ریسک

مهدی کریمی پور؛ امیر بیات ترک؛ جلال حقیقت منفرد

دوره 7، شماره 27 ، اردیبهشت 1398، ، صفحه 139-174

https://doi.org/10.22054/ims.2019.9986

چکیده
  امروزه فناوری های پیشرفته به عنوان یکی از حیاتی ترین اجزاء سازمان های صنعتی و خدماتی مطرح می باشد. بعضی، فناوری های پیشرفته را قلب تولید ثروت در سازمانهای مختلف به شمار آورده وارائه خدمات و محصولات قابل رقابت درعرصه رقابت جهانی را برای تمامی بنگاه های اقتصادی، بدون بهره گیری از فناوری های هایتک مورد نیاز تقریبا غیر ممکن می دانند. با ...  بیشتر