مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند

آ

  • آنتروپی شانون.   مدلی برای دولت هوشمند: تبیین ابعاد دولت هوشمند با استفاده از روش فراترکیب [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 131-168]

ا

  • ابعاد دولت هوشمند مدلی برای دولت هوشمند: تبیین ابعاد دولت هوشمند با استفاده از روش فراترکیب [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 131-168]

  • اثربخشی هوشمندی کسب‌وکار صنعت بانکداری عوامل مؤثر بر پیاده‌سازی هوشمندی کسب‌وکار در صنعت بانکداری ایران [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 33-81]

  • ارزیابی عملکرد طراحی سیستم استنتاج فازی برای ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت دانش در صنعت توسعه نرم‌افزار [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 5-36]

  • استان کرمان تأثیر شبکه‏ های اجتماعی بر کارآفرینی دیجیتالی در شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 1-22]

  • اطاله دادرسی بازمهندسی فرایندهای رسیدگی کیفری در دادگاه‌های عمومی و انقلاب مبتنی بر کاربرد فناوری اطلاعات [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 63-86]

  • افزونگی اطلاعات روشی جدید برای خوشه‌بندی اسناد HTML با استفاده از الگوریتم‌های تلفیقی [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 37-62]

  • انتخاب ویژگی انتخاب ویژگی‌های بهینه به‌منظور تعیین ریسک اعتباری مشتریان بانکی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 129-154]

  • انطباق‌پذیری ادراک‌شده سیستم‌های یادگیری الکترونیک و خروجی‌های حاصله: نقش تعدیل‌گر انطباق‌پذیری ادراک‌شده [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 87-107]

ب

  • بازمهندسی فرایندهای کسب‌وکار بازمهندسی فرایندهای رسیدگی کیفری در دادگاه‌های عمومی و انقلاب مبتنی بر کاربرد فناوری اطلاعات [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 63-86]

  • برنامه ریزی سناریو بهبود فرآیند خدمت‌دهی و کاهش زمان انتظار مشتریان در بانک با رویکرد شبیه‌سازی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 75-105]

پ

  • پیاده‌سازی هوشمندی کسب‌وکار عوامل مؤثر بر پیاده‌سازی هوشمندی کسب‌وکار در صنعت بانکداری ایران [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 33-81]

  • پشتیبان یادگیری سیستم‌های یادگیری الکترونیک و خروجی‌های حاصله: نقش تعدیل‌گر انطباق‌پذیری ادراک‌شده [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 87-107]

ت

  • تجارت الکترونیک طراحی و پیاده‌سازی قواعد تشخیص وفاداری مشتری در سیستم‌های تجارت الکترونیکی با استفاده از تکنیک فازی [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 137-170]

  • تجارت الکترونیکی شناسایی و اولویت‌بندی کاربردهای شبکه کاوی در تجارت الکترونیکی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 1-32]

  • تحلیل احساسات ارائه مدلی جهت دسته‌بندی احساسات خریداران کتاب با استفاده از رویکرد ترکیبی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 65-92]

  • تحلیل داده‌های عظیم جایگاه کتاب و کتابخوانی در سایت تبیان با رویکرد متن‌کاوی و تحلیل شبکه‌های اجتماعی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 169-188]

  • تحلیل مضمون طراحی مدلی جهت ارزیابی توسعه داشبورد سازمانی با منطق هوش تجاری در سازمان‌ها [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 93-130]

  • تکریم ارباب رجوع شناخت تأثیر قابلیت‌های مدیریت ارتباطات الکترونیک در اجرای طرح تکریم ارباب‌رجوع [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 107-144]

  • تکنیک دلفی فازی عوامل مؤثر بر پیاده‌سازی هوشمندی کسب‌وکار در صنعت بانکداری ایران [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 33-81]

  • تمایل پیش‌زمینه‌ها و پیامدهای مشارکت مصرف‌کنندگان در جوامع مجازی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 33-64]

  • توسعه سیستم‌های اطلاعاتی طراحی مدلی جهت ارزیابی توسعه داشبورد سازمانی با منطق هوش تجاری در سازمان‌ها [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 93-130]

  • تئوری داده بنیاد عوامل تأثیرگذار بر کارکرد رسانه‌های اجتماعی در تأمین مالی جمعی مؤسسات خیریه [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 87-107]

  • تئوری نفوذ اجتماعی تحلیل زیربنای سیاسی تصمیم‌گیری در شکل‌گیری همکاری‌های راهبردی بازار محور میان کسب‌وکارهای نوپا [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 23-47]

خ

  • خدمات وب‌سایت پیش‌زمینه‌ها و پیامدهای مشارکت مصرف‌کنندگان در جوامع مجازی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 33-64]

  • خرید آنلاین عوامل مؤثر بر پذیرش سیستم سفارش غذای آنلاین از دیدگاه مشتریان [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 175-212]

  • خیریه عوامل تأثیرگذار بر کارکرد رسانه‌های اجتماعی در تأمین مالی جمعی مؤسسات خیریه [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 87-107]

  • خواندن جایگاه کتاب و کتابخوانی در سایت تبیان با رویکرد متن‌کاوی و تحلیل شبکه‌های اجتماعی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 169-188]

  • خوشه‌بندی اسناد Html روشی جدید برای خوشه‌بندی اسناد HTML با استفاده از الگوریتم‌های تلفیقی [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 37-62]

  • خوشه‌بندی موضوعی جایگاه کتاب و کتابخوانی در سایت تبیان با رویکرد متن‌کاوی و تحلیل شبکه‌های اجتماعی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 169-188]

د

  • داده‌کاوی انتخاب ویژگی‌های بهینه به‌منظور تعیین ریسک اعتباری مشتریان بانکی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 129-154]

  • داده‌کاوی روشی جدید برای خوشه‌بندی اسناد HTML با استفاده از الگوریتم‌های تلفیقی [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 37-62]

  • داده‌های جستجویی جایگاه کتاب و کتابخوانی در سایت تبیان با رویکرد متن‌کاوی و تحلیل شبکه‌های اجتماعی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 169-188]

  • داشبورد سازمانی طراحی مدلی جهت ارزیابی توسعه داشبورد سازمانی با منطق هوش تجاری در سازمان‌ها [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 93-130]

  • دستگاه‌های خودپرداز ارزیابی و رتبه‌بندی مؤلفه‌های کیفیت خدمات الکترونیک مؤثر بر رضایتمندی و قصد استفاده مشتریان [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 49-74]

  • دیمتل فازی فاکتورهای بحرانی مؤثر بر به‌کارگیری فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تأمین بشردوستانه [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 5-32]

  • دولت الکترونیک مدلی برای دولت هوشمند: تبیین ابعاد دولت هوشمند با استفاده از روش فراترکیب [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 131-168]

  • دولت هوشمند مدلی برای دولت هوشمند: تبیین ابعاد دولت هوشمند با استفاده از روش فراترکیب [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 131-168]

ر

  • رسانه‌های اجتماعی عوامل تأثیرگذار بر کارکرد رسانه‌های اجتماعی در تأمین مالی جمعی مؤسسات خیریه [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 87-107]

  • ریسک اعتباری انتخاب ویژگی‌های بهینه به‌منظور تعیین ریسک اعتباری مشتریان بانکی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 129-154]

  • رضایت مشتریان تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت مشتریان [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 107-128]

  • رفتار سیاسی تحلیل زیربنای سیاسی تصمیم‌گیری در شکل‌گیری همکاری‌های راهبردی بازار محور میان کسب‌وکارهای نوپا [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 23-47]

  • رفتار مصرف کننده عوامل مؤثر بر پذیرش سیستم سفارش غذای آنلاین از دیدگاه مشتریان [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 175-212]

  • روش فراترکیب مدلی برای دولت هوشمند: تبیین ابعاد دولت هوشمند با استفاده از روش فراترکیب [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 131-168]

س

  • ساختار اجتماعی سیستم‌های یادگیری الکترونیک و خروجی‌های حاصله: نقش تعدیل‌گر انطباق‌پذیری ادراک‌شده [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 87-107]

  • سازمانی مدلی برای انطباق سازمان‌های آموزشی با ملزومات هوشمندی کسب‌ و کار [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 145-175]

  • سازمان‌های آموزشی مدلی برای انطباق سازمان‌های آموزشی با ملزومات هوشمندی کسب‌ و کار [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 145-175]

  • سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در رابطه بین سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی و نابرابری درآمد: شواهدی از کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 83-106]

  • سیستم استنتاج فازی طراحی سیستم استنتاج فازی برای ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت دانش در صنعت توسعه نرم‌افزار [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 5-36]

  • سیستم اطلاعاتی بازمهندسی فرایندهای رسیدگی کیفری در دادگاه‌های عمومی و انقلاب مبتنی بر کاربرد فناوری اطلاعات [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 63-86]

  • سیستم سفارش غذای آنلاین عوامل مؤثر بر پذیرش سیستم سفارش غذای آنلاین از دیدگاه مشتریان [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 175-212]

  • سیستم مدیریت دانش طراحی سیستم استنتاج فازی برای ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت دانش در صنعت توسعه نرم‌افزار [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 5-36]

  • سیستم‌های استخراج اطلاعات روشی جدید برای خوشه‌بندی اسناد HTML با استفاده از الگوریتم‌های تلفیقی [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 37-62]

  • سیستم‌های صف بهبود فرآیند خدمت‌دهی و کاهش زمان انتظار مشتریان در بانک با رویکرد شبیه‌سازی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 75-105]

ش

  • شبکه کاوی شناسایی و اولویت‌بندی کاربردهای شبکه کاوی در تجارت الکترونیکی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 1-32]

  • شبکه‌های اجتماعی تأثیر شبکه‏ های اجتماعی بر کارآفرینی دیجیتالی در شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 1-22]

  • شبیه‌سازی بهبود فرآیند خدمت‌دهی و کاهش زمان انتظار مشتریان در بانک با رویکرد شبیه‌سازی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 75-105]

  • شرکت‌های دانش‌بنیان تأثیر شبکه‏ های اجتماعی بر کارآفرینی دیجیتالی در شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 1-22]

  • شعب بانک بهبود فرآیند خدمت‌دهی و کاهش زمان انتظار مشتریان در بانک با رویکرد شبیه‌سازی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 75-105]

  • شناسایی و اولویت‌بندی شناسایی و اولویت‌بندی کاربردهای شبکه کاوی در تجارت الکترونیکی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 1-32]

ص

  • صنعت توسعه نرم‌افزار طراحی سیستم استنتاج فازی برای ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت دانش در صنعت توسعه نرم‌افزار [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 5-36]

ط

  • طبقه‌بندی انتخاب ویژگی‌های بهینه به‌منظور تعیین ریسک اعتباری مشتریان بانکی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 129-154]

  • طراحی مدل طراحی مدلی جهت ارزیابی توسعه داشبورد سازمانی با منطق هوش تجاری در سازمان‌ها [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 93-130]

ع

  • عقیده کاوی ارائه مدلی جهت دسته‌بندی احساسات خریداران کتاب با استفاده از رویکرد ترکیبی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 65-92]

  • عملکرد آموزشی سیستم‌های یادگیری الکترونیک و خروجی‌های حاصله: نقش تعدیل‌گر انطباق‌پذیری ادراک‌شده [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 87-107]

ف

  • فاکتورهای بحرانی موفقیت فاکتورهای بحرانی مؤثر بر به‌کارگیری فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تأمین بشردوستانه [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 5-32]

  • فرایند تحلیل شبکه‎ای ارزیابی و رتبه‌بندی مؤلفه‌های کیفیت خدمات الکترونیک مؤثر بر رضایتمندی و قصد استفاده مشتریان [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 49-74]

  • فرایندهای دادرسی کیفری بازمهندسی فرایندهای رسیدگی کیفری در دادگاه‌های عمومی و انقلاب مبتنی بر کاربرد فناوری اطلاعات [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 63-86]

  • فناوری اطلاعات فاکتورهای بحرانی مؤثر بر به‌کارگیری فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تأمین بشردوستانه [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 5-32]

  • فناوری اطلاعات بازمهندسی فرایندهای رسیدگی کیفری در دادگاه‌های عمومی و انقلاب مبتنی بر کاربرد فناوری اطلاعات [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 63-86]

  • فناوری اطلاعات و ارتباطات نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در رابطه بین سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی و نابرابری درآمد: شواهدی از کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 83-106]

  • فناوری های نوین ارتباطات و اطلاعات شناخت تأثیر قابلیت‌های مدیریت ارتباطات الکترونیک در اجرای طرح تکریم ارباب‌رجوع [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 107-144]

ک

  • کارآفرینی دیجیتالی تأثیر شبکه‏ های اجتماعی بر کارآفرینی دیجیتالی در شرکت‌های دانش‌بنیان [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 1-22]

  • کاربردها شناسایی و اولویت‌بندی کاربردهای شبکه کاوی در تجارت الکترونیکی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 1-32]

  • کسب‌وکار اینترنتی طراحی و پیاده‌سازی قواعد تشخیص وفاداری مشتری در سیستم‌های تجارت الکترونیکی با استفاده از تکنیک فازی [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 137-170]

  • کیفیت خدمات الکترونیک ارزیابی و رتبه‌بندی مؤلفه‌های کیفیت خدمات الکترونیک مؤثر بر رضایتمندی و قصد استفاده مشتریان [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 49-74]

  • کلاس‌بندی.   روشی جدید برای خوشه‌بندی اسناد HTML با استفاده از الگوریتم‌های تلفیقی [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 37-62]

گ

  • گروه کانونی طراحی مدلی جهت ارزیابی توسعه داشبورد سازمانی با منطق هوش تجاری در سازمان‌ها [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 93-130]

م

  • متن‌کاوی ارائه مدلی جهت دسته‌بندی احساسات خریداران کتاب با استفاده از رویکرد ترکیبی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 65-92]

  • متن‌کاوی جایگاه کتاب و کتابخوانی در سایت تبیان با رویکرد متن‌کاوی و تحلیل شبکه‌های اجتماعی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 169-188]

  • محیط سیاسی تحلیل زیربنای سیاسی تصمیم‌گیری در شکل‌گیری همکاری‌های راهبردی بازار محور میان کسب‌وکارهای نوپا [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 23-47]

  • مدیریت ارتباطات شناخت تأثیر قابلیت‌های مدیریت ارتباطات الکترونیک در اجرای طرح تکریم ارباب‌رجوع [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 107-144]

  • مدیریت ارتباطات الکترونیک شناخت تأثیر قابلیت‌های مدیریت ارتباطات الکترونیک در اجرای طرح تکریم ارباب‌رجوع [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 107-144]

  • مدیریت ارتباط با مشتری تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت مشتریان [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 107-128]

  • مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت مشتریان [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 107-128]

  • مدیریت زنجیره تأمین بشردوستانه فاکتورهای بحرانی مؤثر بر به‌کارگیری فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تأمین بشردوستانه [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 5-32]

  • مدل E-S-QUAL ارزیابی و رتبه‌بندی مؤلفه‌های کیفیت خدمات الکترونیک مؤثر بر رضایتمندی و قصد استفاده مشتریان [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 49-74]

  • مدل اهدای تأمین مالی جمعی عوامل تأثیرگذار بر کارکرد رسانه‌های اجتماعی در تأمین مالی جمعی مؤسسات خیریه [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 87-107]

  • مدل ترکیبی ارائه مدلی جهت دسته‌بندی احساسات خریداران کتاب با استفاده از رویکرد ترکیبی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 65-92]

  • مدل‌سازی بهبود فرآیند خدمت‌دهی و کاهش زمان انتظار مشتریان در بانک با رویکرد شبیه‌سازی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 75-105]

  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری طراحی مدلی جهت ارزیابی توسعه داشبورد سازمانی با منطق هوش تجاری در سازمان‌ها [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 93-130]

  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری فاکتورهای بحرانی مؤثر بر به‌کارگیری فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تأمین بشردوستانه [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 5-32]

  • مشتری مداری تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت مشتریان [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 107-128]

  • منطق فازی طراحی و پیاده‌سازی قواعد تشخیص وفاداری مشتری در سیستم‌های تجارت الکترونیکی با استفاده از تکنیک فازی [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 137-170]

  • مهارت سیاسی تحلیل زیربنای سیاسی تصمیم‌گیری در شکل‌گیری همکاری‌های راهبردی بازار محور میان کسب‌وکارهای نوپا [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 23-47]

ن

  • نابرابری درآمد نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در رابطه بین سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی و نابرابری درآمد: شواهدی از کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 83-106]

  • نیات ـ ما پیش‌زمینه‌ها و پیامدهای مشارکت مصرف‌کنندگان در جوامع مجازی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 33-64]

  • نگرش پیش‌زمینه‌ها و پیامدهای مشارکت مصرف‌کنندگان در جوامع مجازی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 33-64]

  • نگرش مصرف کننده عوامل مؤثر بر پذیرش سیستم سفارش غذای آنلاین از دیدگاه مشتریان [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 175-212]

و

  • وفاداری طراحی و پیاده‌سازی قواعد تشخیص وفاداری مشتری در سیستم‌های تجارت الکترونیکی با استفاده از تکنیک فازی [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 137-170]

ه

  • همکاری‌های راهبردی تحلیل زیربنای سیاسی تصمیم‌گیری در شکل‌گیری همکاری‌های راهبردی بازار محور میان کسب‌وکارهای نوپا [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 23-47]

  • هوش تجاری طراحی مدلی جهت ارزیابی توسعه داشبورد سازمانی با منطق هوش تجاری در سازمان‌ها [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 93-130]

  • هوشمندی کسب‌وکار عوامل مؤثر بر پیاده‌سازی هوشمندی کسب‌وکار در صنعت بانکداری ایران [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 33-81]

  • هوشمندی کسب‌وکار مدلی برای انطباق سازمان‌های آموزشی با ملزومات هوشمندی کسب‌ و کار [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 145-175]

ی

  • یادگیری الکترونیک سیستم‌های یادگیری الکترونیک و خروجی‌های حاصله: نقش تعدیل‌گر انطباق‌پذیری ادراک‌شده [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 87-107]

login