آ
-
آنتروپی شانون.
مدلی برای دولت هوشمند: تبیین ابعاد دولت هوشمند با استفاده از روش فراترکیب [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 131-168]
ا
-
ابعاد دولت هوشمند
مدلی برای دولت هوشمند: تبیین ابعاد دولت هوشمند با استفاده از روش فراترکیب [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 131-168]
-
اثربخشی هوشمندی کسبوکار صنعت بانکداری
عوامل مؤثر بر پیادهسازی هوشمندی کسبوکار در صنعت بانکداری ایران [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 33-81]
-
ارزیابی عملکرد
طراحی سیستم استنتاج فازی برای ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت دانش در صنعت توسعه نرمافزار [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 5-36]
-
استان کرمان
تأثیر شبکه های اجتماعی بر کارآفرینی دیجیتالی در شرکتهای دانشبنیان [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 1-22]
-
اطاله دادرسی
بازمهندسی فرایندهای رسیدگی کیفری در دادگاههای عمومی و انقلاب مبتنی بر کاربرد فناوری اطلاعات [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 63-86]
-
افزونگی اطلاعات
روشی جدید برای خوشهبندی اسناد HTML با استفاده از الگوریتمهای تلفیقی [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 37-62]
-
انتخاب ویژگی
انتخاب ویژگیهای بهینه بهمنظور تعیین ریسک اعتباری مشتریان بانکی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 129-154]
-
انطباقپذیری ادراکشده
سیستمهای یادگیری الکترونیک و خروجیهای حاصله: نقش تعدیلگر انطباقپذیری ادراکشده [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 87-107]
ب
-
بازمهندسی فرایندهای کسبوکار
بازمهندسی فرایندهای رسیدگی کیفری در دادگاههای عمومی و انقلاب مبتنی بر کاربرد فناوری اطلاعات [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 63-86]
-
برنامه ریزی سناریو
بهبود فرآیند خدمتدهی و کاهش زمان انتظار مشتریان در بانک با رویکرد شبیهسازی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 75-105]
پ
-
پیادهسازی هوشمندی کسبوکار
عوامل مؤثر بر پیادهسازی هوشمندی کسبوکار در صنعت بانکداری ایران [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 33-81]
-
پشتیبان یادگیری
سیستمهای یادگیری الکترونیک و خروجیهای حاصله: نقش تعدیلگر انطباقپذیری ادراکشده [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 87-107]
ت
-
تجارت الکترونیک
طراحی و پیادهسازی قواعد تشخیص وفاداری مشتری در سیستمهای تجارت الکترونیکی با استفاده از تکنیک فازی [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 137-170]
-
تجارت الکترونیکی
شناسایی و اولویتبندی کاربردهای شبکه کاوی در تجارت الکترونیکی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 1-32]
-
تحلیل احساسات
ارائه مدلی جهت دستهبندی احساسات خریداران کتاب با استفاده از رویکرد ترکیبی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 65-92]
-
تحلیل دادههای عظیم
جایگاه کتاب و کتابخوانی در سایت تبیان با رویکرد متنکاوی و تحلیل شبکههای اجتماعی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 169-188]
-
تحلیل مضمون
طراحی مدلی جهت ارزیابی توسعه داشبورد سازمانی با منطق هوش تجاری در سازمانها [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 93-130]
-
تکریم ارباب رجوع
شناخت تأثیر قابلیتهای مدیریت ارتباطات الکترونیک در اجرای طرح تکریم اربابرجوع [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 107-144]
-
تکنیک دلفی فازی
عوامل مؤثر بر پیادهسازی هوشمندی کسبوکار در صنعت بانکداری ایران [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 33-81]
-
تمایل
پیشزمینهها و پیامدهای مشارکت مصرفکنندگان در جوامع مجازی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 33-64]
-
توسعه سیستمهای اطلاعاتی
طراحی مدلی جهت ارزیابی توسعه داشبورد سازمانی با منطق هوش تجاری در سازمانها [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 93-130]
-
تئوری داده بنیاد
عوامل تأثیرگذار بر کارکرد رسانههای اجتماعی در تأمین مالی جمعی مؤسسات خیریه [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 87-107]
-
تئوری نفوذ اجتماعی
تحلیل زیربنای سیاسی تصمیمگیری در شکلگیری همکاریهای راهبردی بازار محور میان کسبوکارهای نوپا [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 23-47]
خ
-
خدمات وبسایت
پیشزمینهها و پیامدهای مشارکت مصرفکنندگان در جوامع مجازی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 33-64]
-
خرید آنلاین
عوامل مؤثر بر پذیرش سیستم سفارش غذای آنلاین از دیدگاه مشتریان [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 175-212]
-
خیریه
عوامل تأثیرگذار بر کارکرد رسانههای اجتماعی در تأمین مالی جمعی مؤسسات خیریه [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 87-107]
-
خواندن
جایگاه کتاب و کتابخوانی در سایت تبیان با رویکرد متنکاوی و تحلیل شبکههای اجتماعی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 169-188]
-
خوشهبندی اسناد Html
روشی جدید برای خوشهبندی اسناد HTML با استفاده از الگوریتمهای تلفیقی [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 37-62]
-
خوشهبندی موضوعی
جایگاه کتاب و کتابخوانی در سایت تبیان با رویکرد متنکاوی و تحلیل شبکههای اجتماعی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 169-188]
د
-
دادهکاوی
انتخاب ویژگیهای بهینه بهمنظور تعیین ریسک اعتباری مشتریان بانکی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 129-154]
-
دادهکاوی
روشی جدید برای خوشهبندی اسناد HTML با استفاده از الگوریتمهای تلفیقی [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 37-62]
-
دادههای جستجویی
جایگاه کتاب و کتابخوانی در سایت تبیان با رویکرد متنکاوی و تحلیل شبکههای اجتماعی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 169-188]
-
داشبورد سازمانی
طراحی مدلی جهت ارزیابی توسعه داشبورد سازمانی با منطق هوش تجاری در سازمانها [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 93-130]
-
دستگاههای خودپرداز
ارزیابی و رتبهبندی مؤلفههای کیفیت خدمات الکترونیک مؤثر بر رضایتمندی و قصد استفاده مشتریان [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 49-74]
-
دیمتل فازی
فاکتورهای بحرانی مؤثر بر بهکارگیری فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تأمین بشردوستانه [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 5-32]
-
دولت الکترونیک
مدلی برای دولت هوشمند: تبیین ابعاد دولت هوشمند با استفاده از روش فراترکیب [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 131-168]
-
دولت هوشمند
مدلی برای دولت هوشمند: تبیین ابعاد دولت هوشمند با استفاده از روش فراترکیب [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 131-168]
ر
-
رسانههای اجتماعی
عوامل تأثیرگذار بر کارکرد رسانههای اجتماعی در تأمین مالی جمعی مؤسسات خیریه [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 87-107]
-
ریسک اعتباری
انتخاب ویژگیهای بهینه بهمنظور تعیین ریسک اعتباری مشتریان بانکی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 129-154]
-
رضایت مشتریان
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت مشتریان [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 107-128]
-
رفتار سیاسی
تحلیل زیربنای سیاسی تصمیمگیری در شکلگیری همکاریهای راهبردی بازار محور میان کسبوکارهای نوپا [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 23-47]
-
رفتار مصرف کننده
عوامل مؤثر بر پذیرش سیستم سفارش غذای آنلاین از دیدگاه مشتریان [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 175-212]
-
روش فراترکیب
مدلی برای دولت هوشمند: تبیین ابعاد دولت هوشمند با استفاده از روش فراترکیب [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 131-168]
س
-
ساختار اجتماعی
سیستمهای یادگیری الکترونیک و خروجیهای حاصله: نقش تعدیلگر انطباقپذیری ادراکشده [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 87-107]
-
سازمانی
مدلی برای انطباق سازمانهای آموزشی با ملزومات هوشمندی کسب و کار [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 145-175]
-
سازمانهای آموزشی
مدلی برای انطباق سازمانهای آموزشی با ملزومات هوشمندی کسب و کار [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 145-175]
-
سرمایهگذاری مستقیم خارجی
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در رابطه بین سرمایهگذاری مستقیم خارجی و نابرابری درآمد: شواهدی از کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 83-106]
-
سیستم استنتاج فازی
طراحی سیستم استنتاج فازی برای ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت دانش در صنعت توسعه نرمافزار [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 5-36]
-
سیستم اطلاعاتی
بازمهندسی فرایندهای رسیدگی کیفری در دادگاههای عمومی و انقلاب مبتنی بر کاربرد فناوری اطلاعات [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 63-86]
-
سیستم سفارش غذای آنلاین
عوامل مؤثر بر پذیرش سیستم سفارش غذای آنلاین از دیدگاه مشتریان [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 175-212]
-
سیستم مدیریت دانش
طراحی سیستم استنتاج فازی برای ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت دانش در صنعت توسعه نرمافزار [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 5-36]
-
سیستمهای استخراج اطلاعات
روشی جدید برای خوشهبندی اسناد HTML با استفاده از الگوریتمهای تلفیقی [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 37-62]
-
سیستمهای صف
بهبود فرآیند خدمتدهی و کاهش زمان انتظار مشتریان در بانک با رویکرد شبیهسازی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 75-105]
ش
-
شبکه کاوی
شناسایی و اولویتبندی کاربردهای شبکه کاوی در تجارت الکترونیکی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 1-32]
-
شبکههای اجتماعی
تأثیر شبکه های اجتماعی بر کارآفرینی دیجیتالی در شرکتهای دانشبنیان [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 1-22]
-
شبیهسازی
بهبود فرآیند خدمتدهی و کاهش زمان انتظار مشتریان در بانک با رویکرد شبیهسازی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 75-105]
-
شرکتهای دانشبنیان
تأثیر شبکه های اجتماعی بر کارآفرینی دیجیتالی در شرکتهای دانشبنیان [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 1-22]
-
شعب بانک
بهبود فرآیند خدمتدهی و کاهش زمان انتظار مشتریان در بانک با رویکرد شبیهسازی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 75-105]
-
شناسایی و اولویتبندی
شناسایی و اولویتبندی کاربردهای شبکه کاوی در تجارت الکترونیکی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 1-32]
ص
-
صنعت توسعه نرمافزار
طراحی سیستم استنتاج فازی برای ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت دانش در صنعت توسعه نرمافزار [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 5-36]
ع
-
عقیده کاوی
ارائه مدلی جهت دستهبندی احساسات خریداران کتاب با استفاده از رویکرد ترکیبی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 65-92]
-
عملکرد آموزشی
سیستمهای یادگیری الکترونیک و خروجیهای حاصله: نقش تعدیلگر انطباقپذیری ادراکشده [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 87-107]
ف
-
فاکتورهای بحرانی موفقیت
فاکتورهای بحرانی مؤثر بر بهکارگیری فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تأمین بشردوستانه [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 5-32]
-
فرایند تحلیل شبکهای
ارزیابی و رتبهبندی مؤلفههای کیفیت خدمات الکترونیک مؤثر بر رضایتمندی و قصد استفاده مشتریان [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 49-74]
-
فرایندهای دادرسی کیفری
بازمهندسی فرایندهای رسیدگی کیفری در دادگاههای عمومی و انقلاب مبتنی بر کاربرد فناوری اطلاعات [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 63-86]
-
فناوری اطلاعات
فاکتورهای بحرانی مؤثر بر بهکارگیری فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تأمین بشردوستانه [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 5-32]
-
فناوری اطلاعات
بازمهندسی فرایندهای رسیدگی کیفری در دادگاههای عمومی و انقلاب مبتنی بر کاربرد فناوری اطلاعات [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 63-86]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در رابطه بین سرمایهگذاری مستقیم خارجی و نابرابری درآمد: شواهدی از کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 83-106]
-
فناوری های نوین ارتباطات و اطلاعات
شناخت تأثیر قابلیتهای مدیریت ارتباطات الکترونیک در اجرای طرح تکریم اربابرجوع [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 107-144]
ک
-
کارآفرینی دیجیتالی
تأثیر شبکه های اجتماعی بر کارآفرینی دیجیتالی در شرکتهای دانشبنیان [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 1-22]
-
کاربردها
شناسایی و اولویتبندی کاربردهای شبکه کاوی در تجارت الکترونیکی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 1-32]
-
کسبوکار اینترنتی
طراحی و پیادهسازی قواعد تشخیص وفاداری مشتری در سیستمهای تجارت الکترونیکی با استفاده از تکنیک فازی [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 137-170]
-
کیفیت خدمات الکترونیک
ارزیابی و رتبهبندی مؤلفههای کیفیت خدمات الکترونیک مؤثر بر رضایتمندی و قصد استفاده مشتریان [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 49-74]
-
کلاسبندی.
روشی جدید برای خوشهبندی اسناد HTML با استفاده از الگوریتمهای تلفیقی [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 37-62]
گ
-
گروه کانونی
طراحی مدلی جهت ارزیابی توسعه داشبورد سازمانی با منطق هوش تجاری در سازمانها [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 93-130]
م
-
متنکاوی
ارائه مدلی جهت دستهبندی احساسات خریداران کتاب با استفاده از رویکرد ترکیبی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 65-92]
-
متنکاوی
جایگاه کتاب و کتابخوانی در سایت تبیان با رویکرد متنکاوی و تحلیل شبکههای اجتماعی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 169-188]
-
محیط سیاسی
تحلیل زیربنای سیاسی تصمیمگیری در شکلگیری همکاریهای راهبردی بازار محور میان کسبوکارهای نوپا [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 23-47]
-
مدیریت ارتباطات
شناخت تأثیر قابلیتهای مدیریت ارتباطات الکترونیک در اجرای طرح تکریم اربابرجوع [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 107-144]
-
مدیریت ارتباطات الکترونیک
شناخت تأثیر قابلیتهای مدیریت ارتباطات الکترونیک در اجرای طرح تکریم اربابرجوع [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 107-144]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت مشتریان [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 107-128]
-
مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت مشتریان [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 107-128]
-
مدیریت زنجیره تأمین بشردوستانه
فاکتورهای بحرانی مؤثر بر بهکارگیری فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تأمین بشردوستانه [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 5-32]
-
مدل E-S-QUAL
ارزیابی و رتبهبندی مؤلفههای کیفیت خدمات الکترونیک مؤثر بر رضایتمندی و قصد استفاده مشتریان [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 49-74]
-
مدل اهدای تأمین مالی جمعی
عوامل تأثیرگذار بر کارکرد رسانههای اجتماعی در تأمین مالی جمعی مؤسسات خیریه [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 87-107]
-
مدل ترکیبی
ارائه مدلی جهت دستهبندی احساسات خریداران کتاب با استفاده از رویکرد ترکیبی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 65-92]
-
مدلسازی
بهبود فرآیند خدمتدهی و کاهش زمان انتظار مشتریان در بانک با رویکرد شبیهسازی [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 75-105]
-
مدلسازی ساختاری تفسیری
طراحی مدلی جهت ارزیابی توسعه داشبورد سازمانی با منطق هوش تجاری در سازمانها [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 93-130]
-
مدلسازی ساختاری تفسیری
فاکتورهای بحرانی مؤثر بر بهکارگیری فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تأمین بشردوستانه [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 5-32]
-
مشتری مداری
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت مشتریان [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 107-128]
-
منطق فازی
طراحی و پیادهسازی قواعد تشخیص وفاداری مشتری در سیستمهای تجارت الکترونیکی با استفاده از تکنیک فازی [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 137-170]
-
مهارت سیاسی
تحلیل زیربنای سیاسی تصمیمگیری در شکلگیری همکاریهای راهبردی بازار محور میان کسبوکارهای نوپا [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 23-47]
ن
-
نابرابری درآمد
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در رابطه بین سرمایهگذاری مستقیم خارجی و نابرابری درآمد: شواهدی از کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 83-106]
-
نیات ـ ما
پیشزمینهها و پیامدهای مشارکت مصرفکنندگان در جوامع مجازی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 33-64]
-
نگرش
پیشزمینهها و پیامدهای مشارکت مصرفکنندگان در جوامع مجازی [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 33-64]
-
نگرش مصرف کننده
عوامل مؤثر بر پذیرش سیستم سفارش غذای آنلاین از دیدگاه مشتریان [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 175-212]
و
-
وفاداری
طراحی و پیادهسازی قواعد تشخیص وفاداری مشتری در سیستمهای تجارت الکترونیکی با استفاده از تکنیک فازی [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 137-170]
ه
-
همکاریهای راهبردی
تحلیل زیربنای سیاسی تصمیمگیری در شکلگیری همکاریهای راهبردی بازار محور میان کسبوکارهای نوپا [دوره 6، شماره 22، 1396، صفحه 23-47]
-
هوش تجاری
طراحی مدلی جهت ارزیابی توسعه داشبورد سازمانی با منطق هوش تجاری در سازمانها [دوره 6، شماره 21، 1396، صفحه 93-130]
-
هوشمندی کسبوکار
عوامل مؤثر بر پیادهسازی هوشمندی کسبوکار در صنعت بانکداری ایران [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 33-81]
-
هوشمندی کسبوکار
مدلی برای انطباق سازمانهای آموزشی با ملزومات هوشمندی کسب و کار [دوره 6، شماره 23، 1396، صفحه 145-175]
ی
-
یادگیری الکترونیک
سیستمهای یادگیری الکترونیک و خروجیهای حاصله: نقش تعدیلگر انطباقپذیری ادراکشده [دوره 6، شماره 24، 1396، صفحه 87-107]