مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
مدیریت داده، اطلاعات و دانش در حوزه کسب‌وکار هوشمند
طراحی مدلی پویا مبتنی بر متن کاوی و روش‌های نرم جهت تعیین مهم‌ترین عوامل کلیدی مدل‌های کسب‌وکار الکترونیک

محسن شفیعی نیک آبادی؛ رویا اسماعیل زاده؛ مینا آبفروش

دوره 12، شماره 46 ، آبان 1402، ، صفحه 41-80

https://doi.org/10.22054/ims.2023.69067.2199

چکیده
  مدل کسب و‌کار عامل مهمی در مزیت رقابتی شرکت‌ها می‌باشد و شرکت ها با تغییر محیط کسب‌و‌کار در اثر تغییرات فناوری و ارتباطات، نیاز دارند مدل کسب و‌کار خود را مجددا خلق کنند. پژوهش حاضر با هدف طراحی مدلی پویا مبتنی بر متن‌کاوی و روش‌های نرم جهت تعیین مهم‌ترین عوامل کلیدی مدل‌های کسب‌وکار الکترونیک صورت گرفته است. به‌منظور استخراج ...  بیشتر