مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند

 

         

اهداف و حوزه‌های اصلی فعالیت فصلنامه

     فصلنامه مطالعات مدیریت کسب ‌وکار هوشمند، نشریه‌ای پژوهش محور و بین‌رشته‌ای است که با هدف ارتقای هوشمندیِ کسب ‌وکار ، اقدام به بررسی و چاپ مقالات علمی پژوهشی می‌نماید. حوزه‌های اصلی فعالیت فصلنامه عبارتند از:

۱. رویکردهای مدیریتی در حوزه کسب‌ وکار هوشمند

۲. علم داده، هوشمندی و تحلیل‌های آینده ‌نگر

۳. مدیریت داده، اطلاعات و دانش  در حوزه کسب‌وکار هوشمند

۴. توسعه سامانه های هوشمند

۵. سیستم‌های اطلاعاتی هوشمند سازمانی. 

۶. شبکه های اجتماعی و کسب وکارهای هوشمند شبکه ای.

۷. حاکمیت، زیرساخت و استانداردهای کسب ‌وکارهای هوشمند

۸. هوش مصنوعی  وکاربردهای آن در مدیریت 

۹. تاثیرات واقعیت افزوده در فضای مجازی 

۱۰. مباحث حقوقی کسب وکارهای دیجیتال 

                                   

به منظور دسترسی ساده و سریع  پژوهشگران و کتابخانه ها به آخرین یافته های پژوهشی در این زمینه، این نشریه اجازه دسترسی-آزاد به مقالات خود را به خوانندگان می دهد. این نشریه از پایگاههای اطلاعاتی مگ ایران (Magiran) و نورمگز (Noormags) برای ایجاد یک نظام بایگانی توزیعی،  جهت استفاده کاربران بهره می برد