اهداف و حوزههای اصلی فعالیت فصلنامه
فصلنامه مطالعات مدیریت کسب وکار هوشمند، نشریهای پژوهش محور و بینرشتهای است که با هدف ارتقای هوشمندیِ کسب وکار ، اقدام به بررسی و چاپ مقالات علمی پژوهشی مینماید. حوزههای اصلی فعالیت فصلنامه عبارتند از:
۱. رویکردهای مدیریتی در حوزه کسب وکار هوشمند
۲. علم داده، هوشمندی و تحلیلهای آینده نگر
۳. مدیریت داده، اطلاعات و دانش در حوزه کسبوکار هوشمند
۴. توسعه سامانه های هوشمند
۵. سیستمهای اطلاعاتی هوشمند سازمانی.
۶. شبکه های اجتماعی و کسب وکارهای هوشمند شبکه ای.
۷. حاکمیت، زیرساخت و استانداردهای کسب وکارهای هوشمند
۸. هوش مصنوعی وکاربردهای آن در مدیریت
۹. تاثیرات واقعیت افزوده در فضای مجازی
۱۰. مباحث حقوقی کسب وکارهای دیجیتال
به منظور دسترسی ساده و سریع پژوهشگران و کتابخانه ها به آخرین یافته های پژوهشی در این زمینه، این نشریه اجازه دسترسی-آزاد به مقالات خود را به خوانندگان می دهد. این نشریه از پایگاههای اطلاعاتی مگ ایران (Magiran) و نورمگز (Noormags) برای ایجاد یک نظام بایگانی توزیعی، جهت استفاده کاربران بهره می برد