ونوس محمدی؛ محسن یوسفی نژاد؛ مهدی حسین زاده
چکیده
استفاده از سیستمهای توصیه گر افزایش فروش در تجارت الکترونیک را اثبات نموده است. هدف سیستم ارائه محصولاتی به کاربر است که متضمن علاقهمندی و آسایش او از محصولات بوده و همچنین در شرکتها شانس فروش خدمات را ارتقا دهد. یکپارچهسازی تکنیکهای مدیریت داده میتواند مسائل مرتبط با ارائه خدمات منطبق با علایق مشتری را مخاطب قرار ...
بیشتر
استفاده از سیستمهای توصیه گر افزایش فروش در تجارت الکترونیک را اثبات نموده است. هدف سیستم ارائه محصولاتی به کاربر است که متضمن علاقهمندی و آسایش او از محصولات بوده و همچنین در شرکتها شانس فروش خدمات را ارتقا دهد. یکپارچهسازی تکنیکهای مدیریت داده میتواند مسائل مرتبط با ارائه خدمات منطبق با علایق مشتری را مخاطب قرار داده و کیفیت پیشنهادها را به طرز چشمگیری بهبود دهد. تحقیقات اخیر بر روی این سیستم ایده استفاده از دادههای شبکه اجتماعی بهمنظور ارتقا سیستم توصیهگر سنتی و پیشبینی بهتر را آشکار میسازد. ما دیدگاههای سیستمهای توصیهگر مبتنی بر داده شبکه اجتماعی توییتر را با استفاده از انواع رابطها، روشهای تجزیهوتحلیل محتوا با تکنیکهای زبانشناسی محاسباتی و الگوریتم تاپیک مدلینگ ملت بیان میکنیم. پس از بررسی عمق اهداف، متدولوژیها این مقاله به علاقهمندان در توسعه سیستم توصیهگر سفر و همچنین تسهیل تحقیقات آینده کمک مینماید.