مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
مدیریت داده، اطلاعات و دانش در حوزه کسب‌وکار هوشمند
شناسایی عوامل مؤثر بر برندسازی هم‌آفرینی در استارت‌آپ‌ها با بهره‌گیری از فراترکیب

سید رسول حسینی؛ ساحل فرخیان؛ هادی تقوی

دوره 11، شماره 44 ، تیر 1402، ، صفحه 1-38

https://doi.org/10.22054/ims.2023.73424.2321

چکیده
  امروزه آمارهای جهانی بیانگر این واقعیت است که هشتاد درصد شرکت استارت‌آپ، در مدت کوتاهی شکست می‌خورند که یکی از دلایل اصلی عدم موفقیت و چالش استارت‌آپ‌ها پیرامون ضعف در استراتژی برندسازی استارت‌آپ‌هاست زیرا استارت‌آپ‌ها دانش دقیق برندسازی را ندارند. ازاین‌رو برای کاهش ریسک شکست شرکت‌های استارت‌آپ، بازاریابان نیاز به پدیده‌ای ...  بیشتر

نقش رسانه‌های اجتماعی در مشارکت مشتری با برندهای ایرانی صنعت زیبایی و آرایشی

مسعود تقی‌آبادی؛ معصومه تقی‌آبادی؛ حمید تقی‌آبادی

دوره 11، شماره 42 ، دی 1401، ، صفحه 71-102

https://doi.org/10.22054/ims.2023.15515

چکیده
  شبکه‌های اجتماعی، مشارکت مشتری آنلاین صنعت بازاریابی را تسهیل کرده‌اند. این پژوهش درصدد بررسی مشارکت مشتری در صفحات برندهای لوازم‌آرایشی ایرانی اینستاگرام است. این تحقیق با بهره‌گیری از روش تحلیل محتوای کمی صورت گرفته است. جمعیت آماری پژوهش تمام برندهای آرایشی موجود بود که پنج برند مطرح (مای، کالیستا، اینلی، سینره و آموتیا) به‌عنوان ...  بیشتر